ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۷ فروردين ۱۳۹۷


اگر شما هم هواپيما را براي مسافرت هاي دائمي خودتان انتخاب كرده ايد, براي سفري راحت و سريع تر نياز داريد بليط هواپيما را هم سريعتر خريداري كنيد, تا لذت يك سفر شيرين براي هميشه در خاطرتان بماند. خريد بليط هواپيما دل مشغولي بيشتر مسافراني است كه طرفدار سفر با هواپيما هستند. براي اينكه بتوانيد اين دلمشغولي را برطرف كنيد و با خيال آسوده فقط به فكر بستن كوله بار سفرتان باشيد, ما به شما خريد اينترنتي بليط هواپيما را پيشنهاد مي كنيم.

 

  • نكته:

 

هر روز پروازهاي مختلفي از خطوط هوايي متفاوت, مسافران و توريست ها را از فرودگاه هاي ايران به مقصد شهرهاي مختلف دنيا جابه جا مي كنند. متنوع بودن پروازهاي داخلي و خارجي از خطوط هوايي مختلف داخلي و خارجي باعث شده تا گزينه هاي مسافران براي انتخاب بليط هواپيما بيشتر شود و موارد بهتر و مناسب تري براي انتخاب پيش روي هر مسافر باشد.

انتخاب

براي انتخاب بليط هواپيماي مناسب براي سفرتان نياز داريد پرواز خوبي را براي آن انتخاب كنيد, براي اينكه در اين كار حرفه اي عمل كنيد, بايد از افرادي كه در اين زمينه مهارت دارند, كمك بگيريد. بالاپر به عنوان يك سايت خريد بليط هواپيما براي اين منظور در كنار شماست و آماده است تا در انتخاب بليط هواپيما و پرواز مناسب, شما را كمك كند. اگر اهل سفرهاي هوايي هستيد و اين روش مسافرت را بهترين انتخاب براي سفر مي دانيد بايد از شرايط و روال خريد بليط هواپيما نيز به خوبي مطلع باشيد.

شما براي خريد بليط هواپيما نيازي به مراجعه حضوري به آژانس هاي گردشگري نداريد و بدون حضور در اين مراكز نيز مي توانيد بليط هواپيما دلخواه خودتان را خريداري كنيد. فقط كافي است پشت لپ تاپ خودتان در منزل بنشينيد و يا موبايل خودتان را به اينترنت متصل كنيد و به يكي از سايت هاي بليط هواپيما مراجعه كرده و بليط و پروازهاي مختلف ايرلاين هاي مختلف را با هم مقايسه و اقدام به خريد بليط هواپيما نماييد. خريد اينترنتي بليط هواپيما بهترين و آسان ترين روش براي خريد بليط هواپيما است كه هم در زمان شما صرفه جويي مي كند و هم اعصاب تان در صف هاي طولاني باجه هاي فروش بليط خورد نمي شود و هم در هر زمان و مكاني كه اراده كنيد مي توانيد بليط موردنظر خودتان را با مقايسه تمام بليط هاي موجود در سامانه انتخاب و خريداري كنيد. رجوع كنيد به : The Top 100 Airlines of 2017

امروزه بيشتر مسافرها تمام سعي شان بر اين است كه بليط هواپيماي دلخواه خودشان را از طريق اينترنت و به صورت آنلاين تهيه كنند و با مشغله هاي روزانه اي كه دارند, وقت كافي براي پرسه زدن در خيابان هاي شركت هاي مسافربري مختلف و پرس و جو كردن قيمت پروازها را ندارند. پس خريد آنلاين بليط هواپيما از هر لحاظ بهترين و راحت ترين روش خريد بليط هواپيماست. تنها چيزي كه براي خريد آنلاين نياز است, متصل شدن به اينترنت و داشتن رمز دوم اينترنتي كارت بانكي است, پس شما براي شروع خريد خودتان سري به بانك خودتان بزنيد و رمز دوم اينترنتي را از خودپرداز بانك تهيه كنيد تا در خريدهاي اينترنتي خود مشكلي نداشته باشيد. البته اگر تاكنون به هر دليلي رمز دوم اينترنتي كارت بانك خودتان را فعال نكرده ايد,  مي توانيد از خريد بليط هواپيما به صورت تلفني استفاده كنيد و با همكاران ما در سايت بالاپر تماس بگيريد و بليط هواپيما خودتان را براي مقصد دلخواه تان سفارش بدهيد.

    • آيا خريد بليط به صورت تلفني خوب است؟


البته گفتني است كه در خريد تلفني بليط هواپيما, كارهاي مربوط به خريد بليط هواپيما را كارشناس هاي فروش انجام مي دهند و هزينه خريد تلفني بليط هواپيما در مقايسه با زماني كه خودتان از سايت بالاپر اقدام به خريد بليط هواپيما مي كنيد اندكي بيشتر است. اينجا اهميت خريد آنلاين بليط هواپيما بيشتر از پيش خودش را نشان مي دهد. بالاپر يكي از معتبرترين سامانه هاي آنلاين فروش بليط هواپيما در ايران است كه شما در اين سايت مي توانيد به تمامي ايرلاين هاي داخلي و خارجي و همچنين به تمامي بليط هاي هوايي دسترسي داشته و دامنه انتخاب بيشتري را در پيش روي داشته باشيد.

مقايسه انواع پروازها و بليط ها

شما با مقايسه انواع پروازها و بليط ها مي توانيد براي مقصد خودتان ارزان ترين و مناسب ترين بليط هواپيما را خريداري كنيد. خريد بليط هواپيما ماهان نحوه خريد بليط هواپيما در سايت بالاپر به قدري راحت و آسان است كه شما نياز به آموزش خاصي نداريد و با گشتي در سايت بالاپر فوت و فن خريد بليط هواپيما را متوجه خواهيد شد و در كمترين زمان ممكن, بليط هواپيماي موردنظرتان را خريداري خواهيد كرد. فقط كافي است وارد سايت بالاپر شده و در قسمت بليط هواپيما, مبدا, مقصد و زمان حركت خودتان را مشخص كنيد تا بتوانيد به انواع بليط هاي هوايي سيستمي و چارتري دسترسي داشته باشيد. اصلا مهم نيست كه شما در كجا هستيد و مي خواهيد به كجا برويد, فقط مبدا و مقصد و زمان دلخواه سفرتان را مشخص كنيد تا از خدمات مربوط به بليط هواپيما بالاپر برخوردار شويد و براي مقصد خودتان ارزان ترين بليط هواپيما را فقط با چند كليك خريداري كنيد. براي اطلاع از آخرين خبرهاي مربوط به بليط هواپيما و مشاوره در زمينه خريد بهترين بليط هواپيما مي توانيد با كارشناسان فروش بالاپر در ارتباط باشيد و هر گونه سئوال و مشكلي را در زمينه خريد بليط هواپيما را با ما در ميان بگذاريد و مناسب ترين جواب را براي سئوالات خودتان دريافت كنيد.

خريد بليط هواپيما ايران اير

سايت هاي زيادي در محيط مجازي مشغول فروش آنلاين بليط هواپيما چه به صورت سيستمي و چه به صورت بليط چارتر و لحظه آخري هستند و سفر كردن را براي همه كساني كه قصد سفر دارند را راحت تر و ارزان تر كرده اند. شايد بپرسيد كه اين سايت هاي فروش بليط هواپيما چگونه خريد بليط هواپيما را براي ما ارزان تر مي كنند؟ در جواب مي توان گفت كه كلا خريد هاي آنلاين مي توانند اين امكان را به خريدار بدهند تا او با مقايسه قيمت هاي بليط هواپيماي مقصد دلخواهش, ارزان ترين بليط هواپيما را براي مسافرت اش انتخاب كند. اين وسعت انتخاب ميتواند رقابت تنگاتنگي را در بين سايت هاي فروش بليط هواپيما ايجاد كند.پيگيري بليط هواپيما با كد ملي اينجا را بخوانيد.

 

خريد بليط هواپيما به صورت اينترنتي

شما با خريد بليط هواپيما به صورت اينترنتي مي توانيد در هزينه هاي سفرتان صرفه جويي  كنيد, و هزينه اي كه قرار است براي بليط بپردازيد را در طول سفر براي خوش گذشتن مسافرت تان خرج نماييد. معمولا بيشترين هزينه اي كه براي سفر مي شود مربوط به خريد بليط هواپيما است, اگر شما با برنامه ريزي و انتخاب درستي دست به خريد بليط هواپيما بزنيد, سفر اقتصادي تري را شروع خواهيد كرد. روش هاي مختلفي براي خريد بليط هواپيما وجود دارد, از خريد حضوري و مراجعه به آژانس هاي مسافرتي كه زمان بر است, تا روش هاي آنلاين و بدون نگراني كه محدوديت زماني و مكاني خريد بليط را از ميان برمي دارند. البته خريد آنلاين بليط هواپيما همانطور كه در بالا نيز گفتيم مي تواند ارزان تر هم در بيايد. در خريد هاي حضوري و تلفني با كارشناس فروش بليط تماس مي گيريد و كارشناس براي يافتن بليط مناسب و خريد آن كمك مي كند و آخر سر هم دستمزد اضافي بابت اين مشاوره از شما طلب مي كند, به همين دليل بايد در اين روش خريد بليط هواپيما مبلغ زيادي را بپردازيد.

روش خريد آنلاين بليط هواپيما

اما در روش خريد آنلاين بليط هواپيما اين مورد حذف مي شود و شما خودتان از بين قيمت ها و پروازها دست به انتخاب مي زنيد. حتي اگر همان بليط هواپيما را خودتان در خانه به وسيله اينترنت و كارت بانكي تان خريداري كنيد, متوجه خواهيد شد كه با قيمت ارزان تري توانسته ايد آن را تهيه كنيد. در واقع با خريد اينترنتي بليط هواپيما هم در هزينه بليط صرفه جويي مي كنيد  هم در وقت و هزينه رفت و برگشت به شركت هواپيمايي فروش بليط هواپيما.

چگونه بليط هواپيما رزرو كنيم؟

بليط سيستمي به اين خاطر كه قيمت آن به وسيله خود شركت هاي خطوط هوايي تعيين مي شود و اين خطوط هوايي رده هاي قيمتي مختلفي دارند, برنامه پرواز آنها از ماه ها قبل تر نوشته مي شود و نوع پرواز و قيمت بليط هواپيما در اين دسته قابل تغيير نيست, به همين دليل اگر مي خواهيد بليط سيستمي براي سفرتان تهيه كنيد بايد تا جايي كه مي توانيد سريعتر نسبت به خريد بليط هواپيما اقدام كنيد. به عبارتي مي توان گفت كه هر چه زمان خريد بليط هواپيما در روش سيستمي زودتر باشد شما از قيمت ارزان تري براي خريد بليط هواپيما برخوردار خواهيد شد. بنابراين براي مسافرت هايي كه زمان معيني دارند چند ماه زودتر بليط سيستمي تهيه كنيد تا قيمت بليط هواپيماي شما ارزان تر در بيايد.

مسيرهاي هوايي پرتردد!

غالبا مسيرهاي هوايي كه پرتردد و پرمسافر هستند در تمام طول سال مسافرهاي مخصوص خودشان را دارند و به همين خاطر در هر لحظه اي كه بخواهيد مي توانيد بليط چارتر براي سفرتان در اين مسيرها پيدا كنيد. اما به اين نكته هم بايد توجه كنيد كه در بيشتر زمان هايي كه مسافر زياد است, مثل زمان هاي تعطيلات نوروزي و تابستان, قيمت بليط چارتر نيز بيشتر مي شود. اگر مي خواهيد براي سفرتان بليط چارتر خريداري كنيد, بايد از خير خريد بليط چارتر در زمان هاي شلوغ بگذريد و منتظر بمانيد تا اين زمان هاي پرمسافر تمام شود و مسافران از سفر برگردند و تقاضا براي سفر در اين مسير كمتر شود, تا اقدام به خريد بليط چارتر بكنيد. در اين مواقع شانس شما براي ارزان تر خريدن بليط هواپيما زيادتر مي شود و در اين بازه زماني شركت هاي هواپيمايي در لحظاتي كه به زمان پرواز نزديك تر مي شوند قيمت بليط هاي خودشان را براي جذب مسافر بيشتر كاهش مي دهند. آيا خريد بليط هوايپما از طريق اينترنت به صرفه است؟ براي اينكه در خريد بليط هوايپما از طريق اينترنت موفق تر و اقتصادي تر عمل كنيد, به زمان خريد بليط هواپيماي خود دقت كنيد, به توقف هاي پروازي كه انتخاب مي كنيد دقيق شويد. ساعت پرواز و ساعت فرود هواپيما در مقصد بر روي قيمت بليط هواپيما اثر مي گذارد. تمام فرودگاه هاي شهر مقصدتان را شناسايي كنيد و قيمت بليط هر يك را بررسي كنيد, براي خريد بليط چارتر مقرون به صرف تر شبكه هاي اجتماعي شركت مسافرتي كه مي خواهيد از آنجا بليط بخريد را كنترل كنيد شايد در آخرين لحظه بليط چارتر ارزان تري نصيب تان شود. سايت بالاپر يكي از مطمئن ترين سايت هاي خريد بليط هواپيما در ايران است كه هم بليط سيستمي و هم بليط چارتر را براي مشتريان خود عرضه مي كند. شما با وارد شدن به سايت بالاپر و مراجعه به بخش خريد بليط هواپيما مي توانيد مبدا, مقصد و زمان حركت خودتان را وارد كنيد و فهرست جامع بليط ها و پروازهاي چارتر و سيستمي را با قيمت هاي مختلف شان در اختيار داشته باشد و بعد با بررسي هر يك از آنها مناسب ترين بليط هواپيما را براي مقصد دلخواه تان انتخاب و خريداري كنيد.

قيمت ها در اينترنت چگونه است؟

قيمت هاي بليط در صورتي كه به درستي انتخاب شود مي تواند هزينه هاي سفر شما را به اندازه چشم گيري كاهش دهد. شما با كمي جستجو در بين ايرلاين هاي مختلف خواهيد توانست بهترين و مناسب ترين قيمت بليط هواپيما را براي سفر خودتان پيدا كنيد. فقط بايد كمي صبوري به خرج بدهيد و همه قيمت هاي انواع بليط را در همه ايرلاين هاي موجود براي مقصدتان بررسي كنيد و از بين آنها مناسب ترين و ارزان ترين را انتخاب كنيد. پس اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه تمام ايرلاين ها را جستجو كنيد و قيمت هاي آنها را به صورت دقيق با هم مقايسه كنيد. درباره بليط چارتر بايد بدانيد كه قيمت بليط چارتر در مواقع خاصي از بليط سيستمي ارزان تر در مي آيد. پس اينگونه نيست كه هميشه اين نوع بليط ارزان تر باشد و انتظار ارزان تر بودن آنها را در مواقعي نداشته باشيد. ولي در زمان هايي هم كه شرايط خريد بليط هواپيما به صورت چارتر فراهم است, مي توانيد از تخفيف هاي باورنكردني, بعضي وقت ها تا نصف قيمت, بهره مند شويد. اگر مي خواهيد قيمت بليط هواپيما را به صورت ارزان تري تهيه كنيد, در زمان هاي كم مسافر اقدام به خريد بليط هواپيما كنيد. با اين روش شما در هزينه هاي خودتان صرفه جويي قابل توجهي خواهيد كرد.

كدام روزهاي سال بليط هواپيما بخريم؟

گفتني است كه شما در همه روزهاي سال مي توانيد به مسافرت برويد, اما با خريد بليط هواپيما در روزهاي وسط هفته در مقايسه با روزهاي آخر هفته, و روزهاي غيرتعطيل در مقايسه با روزهاي تعطيل رسمي مثل ايام نوروز, مي توانيد تا بيست درصد در هزينه هاي خريد بليط هواپيما صرفه جويي نماييد.

پيگيري خريد بليط هواپيما

در صورتي كه به دنبال قيمت بليط هواپيما با يك تخفيف حسابي هستيد, چمدان تان را در هر لحظه اي آماده نگهداريد و براي خريد بليط پرواز خارجي لحظه آخري مترصد فرصت باشيد و چشم از سايت هاي فروش بليط هواپيما برنداريد. با دقت به زمان هاي پاياني نزديك به پرواز هواپيما در ايرلاين هاي مختلف نگاه كنيد, در اين زمان ها ممكن است تا نصف قيمت نيز بتوانيد بليط هواپيما خريداري كنيد. در اين زمان ها شركت هاي هواپيمايي تخفيف هاي زيادي براي پر كردن ظرفيت صندلي هاي خالي مانده خود به مسافران مي دهند كه در اين فرصت شما مي توانيد جزء اولين كساني باشيد كه از اين تخفيف ها برخوردار مي شوند.   مشترياني كه با تورهاي لحظه آخري اقدام به مسافرت كرده اند مسلما طعم خوش سفر با اين تورها را چشيده اند, و مي دانند كه سفر با اين تورها نيز مي تواند قيمت بليط هواپيماي ارزاني را براي آنها فراهم كند. شما در اين روش تهيه بليط هواپيما از همه امكانات و تخفيف ها و خدمات آن تور استفاده مي كنيد, در حالي كه اگر بخواهيد به صورت شخصي به  مقصد موردنظرتان برويد, مجبور خواهيد بود هزينه هاي زيادي را متحمل شويد. پس اگر قصد سفر چند روزه به يك مقصد خاص را داريد و از طرفي دغدغه كمتر شدن هزينه هايتان را هم داريد ما به شما توصيه مي كنيم, سفرتان را با يك تور آغاز كنيد.

خريد بليط هواپيما براي كودكان و نوجوانان

در ضمن خريد بليط هواپيما براي كودكان و نوجوانان متفاوت است, اگر به همراه خود كودك و نوجواني داريد, به اين نكته نيز در طول سفرتان توجه كنيد كه قيمت بليط هواپيما در بليط سيستمي و چارتر براي كودكان زير دو سال, بدون صندلي كاملا رايگان است و فقط بايد هزينه بيمه پرداخت كنيد. در بليط سيستمي براي كودكان بين دو تا دوازده سال نيز به صورت نصف قيمت محاسبه مي شود. در بليط چارتر نيز اين رده سني مشمول تخفيف نمي شوند و بايد كل هزينه يك بليط هواپيما را پرداخت كنيد. البته در بليط پرواز خارجيشرايط كمي متفاوت است و با توجه به هر ايرلاين قيمت بليط هواپيما براي كودكان و نوجوانان متغير است. هر كشور و ايرلايني قيمت هاي متفاوتي را براي اين رده هاي سني در نظر مي گيرند. اگر بخواهيم به صورت تخميني حرف بزنيم بايد بگوييم كه در پروازهاي خارجي قيمت بليط هواپيما براي بچه هاي دو تا دوازه ساله تقريبا 70 تا 75 درصد قيمت كامل بليط هواپيما است. اما اگر اين پروازها به صورت چارتر خريداري شوند هيچ تخفيفي مشمول آنها نخواهد شد و بايد قيمت كامل بليط هواپيما را پرداخت كنيد.

قوانين و مقررات خريد بليط هواپيما


تا زماني كه پرداخت شما از سوي بانك تاييد نشده خريد بليط هواپيما قطعي به حساب نمي آيد. بعد از اينكه پرداخت قيمت بليط تاييد شد, بليط هواپيما براي شما صادر شده و مي توانيد آن را در ايميل خودتان يا در حساب كاربري سايت بالاپر خود مشاهده كنيد. بعد از اينكه بليط هواپيما براي شما صادر شد بهترين كار اين است كه بدون توجه به نوع بليط تان از آن پرينت بگيريد و تا زمان پروازتان آن را پيش خودتان نگهداريد. در زمان سوار شدن به هواپيما نيز كارتان راحت تر مي شود و با خيالي آسوده به فرودگاه مي رويد. همه مراحل خريد بليط هواپيما در سايت بالاپر مشمول مقررات جاري تجارت الكترونيك است و هر نوع تخلفي در آن قابل پيگيري قانوني است.

شما به عنوان خريدار در زمان انتخاب بليط هواپيما شرايط و مقررات خريد بليط را تاييد مي كنيد و مطالعه و اطلاع داشتن درباره آنها را اعلام مي داريد. شما در تمام مراحل خريد بليط و يا زماني كه مي خواهيد بليط خريداري شده تان را استرداد كنيد بايد تمامي اطلاعاتي كه در سايت بالاپر ثبت كرده ايد را به خاطر داشته باشيد و آنها را براي موارد بعدي در پيش خودتان يادداشت و ثبت كنيد. رعايت مقررات حمل بار و مسافر برعهده هر يك از شركت هاي هواپيمايي است كه اين قوانين و محدوديت هاي مرتبط با آن با توجه به قواعد پيمان ورشو و موارد تصويب شده مجلس شوراي اسلامي قابل اجرا هستند. بليط خريداري شده و صادر شده فقط مختص كسي است كه اسمش بر روي بليط نوشته شده و با اين اسم در سامانه وارد شده است. اين اسم به هيچ وجهي قابل تغيير نيست و نمي توان بليط را به شخص ديگري انتقال دارد. اگر مشخصات بليط صادر شده با مشخصات كارت شناسايي فرد مطابقت نداشته باشد از پذيرش او در فرودگاه خودداري خواهد شد و به وي اجازه سوار شدن به هواپيما را نخواهند داد. هر نوع خلاف واقعي در درستي مشخصات مربوط به بليط هواپيما, گذرنامه و كارت شناسايي مثل نام  و نام خانوادگي, شماره گذرنامه, شماره كارت ملي, تاريخ تولد, تاريخ انقضاي گذرنامه و محل صدور و شماره تلفن مشاهده شود, عواقب آن متوجه خود مسافر خواهد بود. در مقصدهاي خارجي نيز اعتبار و درستي مشخصات ويزا بر عهده خود مسافر است. اگر در برنامه پرواز هواپيما تغييرهاي احتمالي رخ بدهد به وسيله اس ام اس و ايميل به شما اطلاع داده مي شود. پس از درستي شماره تلفن موبايل و ايميلي كه در هنگام خريد بليط به بالاپر داده ايد اطمينان پيدا كنيد. هر گونه اشتباه در اين موارد نيز برعهده خود مسافر است. البته گفتني است كه هر نوع تغييري در برنامه پروازهاي داخلي مشمول جريمه نيز خواهد بود كه شركت هواپيمايي ملزم است آن را به مسافران پرداخت كند. مقدار جريمه هاي اين مورد نيز همانند جريمه هاي كنسلي بليط محاسبه مي شود. مقررات كنسلي و استرداد بليط به شرح زير است

    • تا ساعت 12 ظهر دو روز پيش از پرواز 70%
    • تا ساعت 12 ظهر يك روز پيش از پرواز 80%
    • از ساعت 12 ظهر يك روز پيش از پرواز تا 480 دقيقه پيش از پرواز صد درصد
    • پس از پرواز (No Show) شدن مسافر: صد درصد


بليط هايي خريداري شده آنلاين فقط از طريق سايت بالاپر قابل استرداد است. همينطور اگر نياز به تغييراتي در زمان پرواز يا لغو بليط باشد بايد از طريق سايت بالاپر نسبت به آن ها اقدام شود. اگر پرواز بيشتر از دو ساعت تاخير داشته باشد و يا پرواز به كل توسط شركت هواپيمايي لغو شود, در صورتي كه شما درخواست انصراف پرواز را داشته باشيد مي توانيد با بخش مربوط تماس بگيريد و با در اختيار داشتن بليط مهر شده شركت هواپيمايي, نسبت به برگرداندن قيمت بليط هواپيما اقدام كنيد. اگر بليط خريداري شده تان را لغو كنيد, مبلغ استرداد با توجه به مقررات بانكي حداكثر تا پنج روز كاري به كارت بانكي شما عودت داده مي شود. مسافر بايد از مشخصات مسير پرواز پرينت بگيرد و آن را به باجه پذيرش مسافر در فرودگاه تحويل دهد. اين كار براي همه مسافران الزامي است. شما بايد در همه مراحل خريد بليط و پرواز از كدهاي اعلام شده از سوي سامانه به دقت مراقبت كنيد و در زمان موردنياز آن را به مسئول كنترل پرواز در فرودگاه ارائه كنيد. بعد از اينكه مراحل خريد بليط هواپيما را در سايت بالاپر طي كرديد و نوبت به پرداخت هزينه بليط رسيد, فقط ده دقيقه براي پرداخت توسط كارت بانكي عضو شتاب تان فرصت داريد. مسافر بايد در تمامي فرودگاه هاي داخلي و خارجي دو ساعت قبل از پرواز حضور داشته باشيد. براي گرفتن كارت پرواز نياز به ارائه كارت شناسايي معتبر مثل كارت ملي يا گذرنامه داريد. اگر در زمان خريد بليط هواپيما مشخصات سني نوزاد و كودك را درست وارد نكنيد, در فرودگاه از پذيرش مسافر جلوگيري خواهد شد. مقدار باز مجاز و رايگاني كه مي توانيد با خودتان به هواپيما ببريد 20 كيلوگرم است. بار بيشتر از اين مقدار را بايد به بخش بار فرودگاه تحويل دهيد. در پروازهايي كه با هواپيماهاي BAE مثل هواپيمايي ماهان صورت ميگيرد نمي توانيد حيوان زنده با خودتان به همراه داشته باشيد.

فعاليت هاي سايت بالاپر


تمامي فعاليت هاي سايت بالاپر مطابق با قوانين هواپيمايي كشور و سازمان تجارت الكترونيكي است. مشخصات وارد شده شخصي شما در سايت بالاپر در پيش ما امانت هستند و به كاملا به صورت محرمانه بوده و سطح امنيتي زيادي دارند. بالاپر در نگهداري از مشخصات شما نهايت تلاش خود را مي كند. شما بايد در زمان ثبت نام و خريد و رزرو بليط هواپيما مشخصات خودتان را به صورت درست و كامل و مطابق اطلاعات كارت شناسايي معتبر و گذرنامه تان وارد كنيد تا بعدا مشكلي براي تان به وجود نيايد. هر گونه اشتباه و نقصي در اين باره متوجه خود شما خواهد شد.

 

تغيير را در اطلاعات شخصي خريدار بليط


شما بايد هر نوع تغييري را در اطلاعات شخصي تان هر چه زودتر به همكاران ما در بالاپر اطلاع دهيد تا نسبت به اصلاح آنها اقدام شود. اگر در اطلاعات شخصي شما تغييري صورت گرفته باشد و آن را به ما اطلاع ندهيد تا اصلاحات لازم انجام شود تبعات آن باز متوجه خود شما خواهد بود و بالاپر در قبال اين گونه تغييرات هيچ مسئوليتي را قبول نمي كند. بالاپر مشخصات شخصي مسافراني كه از اين سايت خريد مي كنند را با هيچ مجموعه اي به اشتراك نمي گذارد و مراجع صاحب صلاحيت نيز در حيطه قانون مي توانند به اين اطلاعات دسترسي داشته باشند.

فروش آنلاين بليط هواپيما

    • بالاپر مشخصات پرواز و فروش آنلاين بليط هواپيما را خدمت مسافران و متقاضيان محترم ارائه مي دهد و در برابر هر گونه تاخير يا عجله و يا لغو پروازي هيچ مسئوليتي را قبول نمي كند.
    • هر نوع استفاده نادرست از برند تجاري بالاپر و سايت مربوط به آن به ما اين حق را مي دهد تا درباره اين گونه سوء استفاده ها از مراجعه قانوني اقدام كنيم.
    • مسافر نمي تواند قيمت بليط و موارد لحاظ شده در آن را نمي تواند تغيير دهد. همچنين مسافر نمي تواند بليط خريداري شده را دوباره به شخص ديگري با قيمتي بيشتر بفروشد. در هر گونه از اين موارد با اعمال قانوني مراجع ذيصلاح روبه رو خواهد شد.
    • اگر شما بيماري يا مشكل جسماني خاصي داريد بايد آن را به اطلاع دهيد.
    • براساس مقررات سازمان هواپيمايي كشور, داشتن مجوز پزشك براي زنان باردار, بيماران قلبي - عروقي, بيماران تنفسي, صرع, آنمي شديد, ديابت مليتوس كنترل نشده, بيماران دياليزي يا بيماراني كه از داروهاي تضعيف كننده سيستم ايمني بدن مصرف مي كنند و يا هر نوع بيماري كه باعث نهي از سفر هوايي شود, موقع سوار شدن به هواپيما الزامي است. همينطور اين دسته از مسافران كه به بيماري ويژه اي مبتلا هستند بايد تمامي داروهاي موردنيازشان را در مدت زمان پرواز در پيش شان داشته باشند و در زمان حضور در هواپيما اين موضوع را به مهماندارهاي پرواز اطلاع دهند تا در هواپيما مشكلي براي آنها پيش نيايد.
    • مطابق مقررات هواپيمايي صادر كردن بليط هواپيما براي مقاصد عتبات عاليات براي مسافراني كه تبعه كشورهاي افغانستان, هند, بنگلادش و پاكستان هستند امكان پذير نمي باشد و اگر براي اين افراد بليطي صادر شود بليط از اعتبار ساقط و همه تبعات آن متوجه خود شخص خريدار خواهد شود. براي اين منظور به سايت مراجعه شود.


 

سفر دسته جمعي با هواپيما

احتمال دارد شما هم از آن دسته مسافراني باشيد كه با جمع سفر كردن را به تك سفر كردن ترجيح مي دهيد. در صورتي كه قصد سفر جمعي با دوستان و خانواده تان را داريد و از طرفي هواپيما را براي اين كار انتخاب كرده ايد, بهتر است در هنگام خريد بليط هواپيما هم به صورت تكي و هم به صورت جمعي قيمت بليط هواپيما را كنترل كنيد. با اين كار شما ارزان ترين بليط را براي سفرتان پيدا خواهيد كرد و تنها مسئله اي كه پيش مي ايد اين است كه در اين حالت بليط را نمي توانيد از يك ايرلاين خريداري كنيد و مجبور خواهيد بود از ايرلاين هاي مختلفي بليط بخريد و هر كدامتان سفر يك هواپيماي جداگانه شويد و در مقصد يكديگر را پيدا كنيد. در بيشتر زمان ها قيمت بليط در روزهاي آخر هفته زيادتر مي شود. بنابراين به هيچ نحوي سعي نكنيد در آخر هفته بليط بخريد و شروع مسافرت تان را براي روزهاي وسط هفته برنامه ريزي كنيد و تا مي توانيد از روزهايي پرمسافر دوري كنيد. حتما مطلب چگونه بليط ارزان هواپيما بخريم؟ را بخوانيد!

نكته مهم نيز در انتخاب پرواز


يك نكته مهم نيز در انتخاب پرواز وجود دارد و آن توجه به پروازهايي است كه در طول مسير توقف مي كنند. خودتان هم به خوبي مي دانيد كه پروازهايي كه توقف دارند از پروازهاي بدون توقف ارزان تر در مي آيند. اين هم نكته اي براي خريد ارزان بليط است كه بايد در زمان انتخاب و رزرو بليط به آن دقت كنيد. اگر پروازهاي با توقف را ترجيح مي دهيد پس براي اينكه هم بليط تان ارزان در بيايد و هم گشت و گذارتان كامل تر شود, سعي كنيد پروازهايي را انتخاب كنيد كه زمان توقف شان بيشتر است. در اين پروازها قيمت بليط بيش از اندازه ارزان تر مي شود. در ضمن چون توقف زياد است مي توانيد در آن شهري كه هواپيما توقف دارد گشتي هم بزنيد و با يك پرواز دو مسافرت را تجربه كنيد.

    • سفر در روزهاي تعطيلي



سفر در روزهاي تعطيلي خيلي وسوسه انگيز است. درست است كه از سفر در روزهاي تعطيل و پرمسافر شما را برحذر مي كنيم ولي برخي اوقات چاره اي نيست و بايد در اين روزها به مسافرتي برويد. براي اينكه از تعطيلات تان نهايت استفاده را بكنيد و از طرفي هم بليطي ارزان تر نيز بخريد , بهترين راه اين است كه زمان رفت و برگشت سفرتان در روزهاي تعطيل را يك روز جابه جا كنيد. به عنوان نمونه اگر مي خواهيد در نوروز هزينه كمتري براي بليط هواپيما پرداخت كنيد زمان برگشت تان را به روزهاي بعد از سيزده به در انتقال بدهيد تا بتوانيد از زمان پيك مسافر اين روزها در امان باشيد و بليطي با قيمت پايين تر را به دست بياوريد.

جستجوي بليط تمام پروازهاي خطوط هواپيمايي


در هنگام جستجوي بليط تمام پروازهاي خطوط هواپيمايي مختلف را بررسي كنيد. درست است كه پرواز رفت و برگشت از پرواز يكطرفه ارزان تر است. ولي براي اينكه تمامي پروازها را به دقت بررسي كرده باشيد و خيال تان هم راحت تر باشد, بهتر است پروازهاي رفت و برگشت را به صورت جداگانه هم جستجو كنيد. يعني يكبار پرواز رفت و يكبار پرواز برگشت را براي مقصدتان جستجو كنيد. با اين كار مي توانيد هر كدام را كه كم هزينه بود را براي خريد انتخاب كنيد. در زمان جستجوي بليط حتما بليط هاي سيستمي و چارتري را با هم بررسي كنيد و آنها را با هم مقايسه كنيد. اين فكر را هم از سرتان بيرون كنيد كه بليط هاي چارتري هميشه ارزان تر از سيستمي ها هستند. اصلا اينگونه نيست.

اتفاقا برخي اوقات اين بليط ها را سيستمي ها هم گران تر در مي آيند. زمان هايي است كه تقاضا براي بليط بسيار زياد است و آژانس هاي چارتركننده براي سود زياد به روي قيمت بليط ها مي كشند و گران تر از بليط هاي سيستمي به فروش مي رسانند. پس حواس تان را جمع كنيد و هر دو نوع بليط را با هم مقايسه كنيد و فقط به يكي اعتماد نكنيد. در هنگام خريد بليط هواپيما نگذاريد برند ايرلاين شما را فريب بدهد.

اصلا با اسم ايرلاين جستجو نكنيد. زيرا برخي زمان ها اين كار باعث خريد بليط گران تري مي شود. در برخي زمان ها احتمال دارد خط هوايي كه اصلا نامش را هم نشنيده ايد پرواز شما را با كمترين قيمت ارائه كرده باشد. بنابراين حواستان به اسم ايرلاين ها و قيمت شان باشد و در اين مورد فرقي بين آنها قائل نشويد. اگر در سفرتان به محل اقامت هم نياز داريد بهتر است سري به بسته تورها بزنيد و شرايط و امكانات تورها را هم بررسي كنيد. در اين پكيج ها تمامي امكانات سفر از خريد بليط خارجي و رزرو محل اقامت و شهرگردي با قيمت هاي پاييني به مسافرها ارائه مي شود.راهنماي خريد بليط خارجي از سايت هاي خارجي و ايراني حتما مطالعه كنيد. پس سري به سايت ها و آژانس هايي بزنيد كه تورهاي ويژه به مقصد شما مي برند و از قيمت هاي آنها پرس و جو كنيد تا بتوانيد هم هتل و هم بليط مناسب تري را براي سفرتان انتخاب كنيد. معمولا در روزهاي بهار و پاييز قيمت بليط و قيمت تورها مناسب تر است و زماني خوبي براي سفرهاي دسته جمعي و خانوادگي است.

بليط اف خورده هواپيما


با يك برنامه ريزي خوب مي توانيد بليط مناسبي را براي سفرتان پيدا كنيد بليط اف خورده هواپيما هميشه پيدا مي شود. و در كنار خانواده و دوستان تان لحظه هاي مفرحي را تجربه كنيد. معمولا در فصل هاي بهار و پاييز مسافر كمي پيدا مي شود يا از سفر برگشته اند و يا اينكه هنوز آماده مسافرت نشده اند. پس بهتر زمان براي مسافرت شماست و مي توانيد در اين زمان مناسب ترين بليط و شرايط را براي سفرتان دست و پا كنيد و از سفري بدون شلوغي و كاملا بي سر و صدا لذت ببريد. اگر بليط خودتان را به صورت اينترنتي تهيه مي كنيد, براي اينكه از همه بليط هاي هواپيما باخبر شويد, حتما عضو گروه مشتريان بالاپر شويد تا از آخرين بليط هاي موجود در سامانه هوايي كشور مطلع شويد و آخرين قيمت ها و بليط ها را از ايرلاين هاي مختلفي در اختيار داشته باشيد. همچنين با عضويت شما در گروه بالاپر تخفيف ها و امتيازات مختلفي را هم در هنگام خريد و در خريد هاي آينده خود دريافت خواهيد كرد. اين روش نيز يكي از روش هاي بهينه براي خريد بليط ارزان تر است. ما تخفيف هاي خوبي را براي خريدهاي شما در نظر گرفته ايم. در برخي از پروازهاي هوايي براي خريد بليط هواپيما در روزهاي سه شنبه, چهارشنبه و پنج شنبه تخفيف هاي خوبي ارائه مي شود. همينطور پروازهاي شبانه و پروازهايي كه با تاخير انجام مي شوند نيز از نمونه هايي هستند كه مشمول تخفيف هاي اساسي مي شوند. پس شما با اين شگرد ها و خريد در اين زمان ها و با زيرنظر داشتن اين خطوط هوايي مي توانيد به بليط هاي ارزاني دسترسي داشته باشيد و هم لذت دريافت تخفيف را تجربه كنيد و هم بليط ارزاني بخريد. خطوط هواپيمايي مختلف, با روش هاي گوناگوني موجودي صندلي هاي هواپيماهاي خود را كنترل و مديريت مي كنند و شاخصه هاي درخواست و تقاضا براي خريد و پروسه آن را با هم مقايسه مي كنند.

همانگونه كه مي دانيد براي فروش صندلي هاي يك هواپيما ترفندها و شيوه هاي گوناگوني وجود دارد. بنابراين شما با جابه جا كردن زمان سفرتان و هماهنگ كردن خودتان با روش هاي ايرلاين ها مي توانيد قيمت به صرف تري را با تخفيف هاي خوب براي سفرتان پيدا كنيد. از فرودگاه هاي كوچك غافل نشويد و مسافرت از اين فرودگاه را هم تجربه كنيد. چون در فرودگاه هاي بزرگ معمولا هزينه بيمه را نيز به هزينه هاي بليط اضافه مي كنند و قيمت بليط خيلي گران تر در مي آيد. در حالي كه در فرودگاه هاي كوچك حق بيمه كمتر است و هزينه زيادي به بليط تحميل نمي كند. پس شما با انتخاب فرودگاه هاي كوچك مي توانيد هزينه هاي مسافرت تان را تا اندازه زيادي پايين تر بياوريد و پول تان را براي جاهاي ديگر نگهداريد. اگر شما هم از آن دسته مسافران هستيد با روز سفر براي تان چندان مهم نيست و براي خريد بليط نيز چندان سخت گير نيستيد, مي توانيد بليط كم قيمت تري را پيدا كنيد. همانطور كه قبلا هم گفته ايم خريد بليط هواپيما با روزي كه براي سفر انتخاب مي كنيد ارتباط مستقيمي دارد و در روزهاي شلوغ بليط گران تر و در روزهاي كم مسافر بليط ارزان تر مي شود.

اين دو مورد را هميشه در هنگام خريد بليط هواپيما در نظر بگيريد. سعي كنيد بليط خودتان را قبل تر از مرخصي گرفتن بخريد و خودتان را از قبل براي سفر آماده كنيد. با اين كار شما آمادگي بيشتر براي سفر خواهيد داشت و هزينه هاي خودتان را بهتر مديريت خواهيد كرد. تا مي توانيد در خبرنامه هاي آژانس هاي مسافرتي مختلف ثبت نام شويد و در اولين زمان از تخفيف ها و پيشنهادهاي ويژه اين آژانس ها مطلع شويد. با اين خبرنامه ها مي توانيد قيمت بليط هر يك از آن آژانس ها را با هم مقايسه كنيد و بهترين بليط را در زمان مناسب و با قيمت متعادل بخريد. تا مي توانيد از رفتن به نمايندگي هاي فروش بليط هواپيما اجتناب كنيد زيرا با رفت و برگشت تان به اين آژانس ها شانس خريد ارزان بليط را از دست مي دهيد. چون شما در آژانس هاي مسافرتي با گزينه هاي كمي روبه رو خواهيد شد و كساني كه پشت باجه هاي فروش نشسته اند با حوصله و با دقت به خواسته هاي شما جوابگو نخواهند بود و گزينه هايي كه براي شما پيشنهاد مي كنند نيز محدودتر خواهد بود و تمامي بليط ها و ايرلاين ها را شامل نخواهد شد.

از طرفي شما امكان مقايسه بين بليط ها را نيز نخواهيد داشت, آنها هر چه بگويند و پيشنهاد بدهيد مجبور به انتخاب خواهيد بود. اگر مي خواهيد در زمان و هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد بهترين راه خريد آنلاين بليط هواپيما است. دليل ديگري كه بايد از طريق اينترنت نسبت به خريد بليط هواپيما اقدام كنيد اين است كه در محيط اينترنت رقابت شديدي بين آژانس هاي مسافرتي و ايرلاين هاي هوايي وجود دارد و همه آنها سعي مي كنند بليط هاي خودشان را با مناسب ترين قيمت به مشتري ها بفروشند. پس براي جلب نظر مشتريان سعي مي كنند قيمت هاي پايين تري از رقباي خودشان به مشتري بدهند و آنها را از دور فروش بليط خارج كنند. شما هم بايد از اين فرصت استفاده كنيد و از زماني كه اين آژانس ها و ايرلاين ها در حال رقابت هستند بهترين فرصت براي خودتان دست و پا كنيد. براي فرودگاه مقصدتان بيش از اندازه تعصب نداشته باشيد و اگر فرصت خوبي پيش آمد از خير فرودگاه دلخواه تان بگذريد. در برخي از زمان ها براي شما اين امكان پيش مي آيد كه فرودگاه تان را به شهر ديگري تغيير دهيد و بليط كم هزينه تري را خريداري كنيد.

اين فرصت را از دست ندهيد و فرودگاه خودتان به شهري ديگر تغيير دهيد و فاصله آن شهر با مقصدتان را با اتوبوس و يا تاكسي طي كنيد. مطمئن باشيد كه كرايه اتوبوس و تاكسي در براي هزينه بليط فرود در فرودگاه دلخواه تان كمتر خواهد بود و شما تا اندازه زيادي در هزينه هاي سفرتان صرفه جويي خواهيد كرد. از شبكه هاي اجتماعي غافل نشويد. امروزه با رشد فناوري خيلي از مراكز فروش بليط هواپيما, تخفيف هاي خودشان را به وسيله شبكه هاي اجتماعي به اطلاع متقاضيان مي رسانند. بنابراين بهتر است در شبكه هاي اجتماعي مختلف عضو شويد و صفحه هاي آژانس هاي مختلف را دنبال كنيد تا از آخرين و به روز ترين اخبار آنها باخبر شويد. همه نكته هايي كه در بالا بيان كرديم شما را در پيدا كردن يك بليط ارزان و مناسب كمك خواهند كرد. از آنها استفاده كنيد و بليط ارزان تر را براي شهر يا كشوري كه قصد سفر به آنجا را داريد انتخاب كنيد. با رعايت هر يك از موارد بالا مي توانيد سفري لذت بخش را به همراه خانواده و دوستان تان تجربه كنيد و از طرفي بليط كم قيمت تري را نيز خريداري كنيد و بقيه هزينه اي را كه قرار بود براي بليط هواپيما بپردازيد را در سفر با همراهانتان خرج كنيد. اين روش ها را در اختيار دوستان و آشنايان خودتان نيز بگذاريد, تا آنها نيز تجربه يك سفر ارزان و به صرفه تر را داشته باشند و لحظات خوشي را در سفر سپري كنند. شما در سامانه بالاپر به راحتي مي توانيد پرواز مورد نظرتان را رزرو و خريداري كنيد. اگر در زمان پرداخت هزينه بليط خطاي بانكي رخ بدهد, مبلع واريزي شما تا 72 ساعت به كارت بانكي تان برگردانده خواهد شد. بعد از خريد و پرداخت هزينه بليط و صادر شدن بليط, حتما شماره سريال رزرو بليط (PNR)  را در جايي يادداشت كنيد.

سايت بالاپر به عنوان سايت خريد بليط هواپيما, همه بليط هاي سيستمي و چارتر از همه جاي دنيا را در اختيار شما مي گذارد. شما با كمي جستجو مي توانيد خيلي راحت بليط هواپيما دلخواه خودتان را از بين آنها پيدا كنيد و قيمت هاي آنها را يكديگر مقايسه كرده و بعد ارزان ترين بليط هواپيما را براي سفرتان خريداري نماييد.

 DELAG: The World’s First Airline

بيشتر بخوانيد:

همه مشكلات پرواز خارجي و تهيه بليط پرواز خارجي

جريمه كنسلي بليط چارتر هواپيما

چگونه بليط ارزان هواپيما بخريم؟

قيمت بليط هواپيما داخلي در سال 97



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]