ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


چگونه بليط ارزان هواپيما بخريم؟ از كجا بليط هواپيماي ارزان تهيه كنيم؟ اين ها را ما اينجا به شما جواب مي ديم. اگر بخواهيم يك حساب سرانگشتي درباره قيمت خريد و هزينه هاي هواپيما بكنيم، متوجه خواهيم شد كه در مقايسه با قيمت بليط وسايل نقليه زميني از قيمت زيادي برخوردار هستند. ولي اگر بليط ارزان هواپيما را به اين مورد اضافه كنيم، خواهيم ديد كه سفر با هواپيما خيلي هم گران در نمي آيد.

تجربه خريد بليط ارزان هواپيما اگر براي شما نيز اتفاق افتاده باشد با ما همراه و هم نظر خواهيد بود كه بليط ارزان هم مي شود براي هواپيما پيدا كرد و قيمت بليط هواپيما هميشه هم گران نيستند. فقط بايد روش هاي بليط هواپيما ارزان را در نظر داشته باشيم و از آنها در سر فرصت استفاده كنيم.

روش هاي خريد ارزان بليط هواپيما

يكي از روش هايي كه بايد در زمان خريد بليط براي هواپيما در نظر داشته باشيد، انتخاب زمان درست براي خريد است. در هنگام خريد زمان مسافرت تان را به صورت دقيقي مشخص كنيد و كاملا از زمان و ساعت حركت تان مطمئن شويد. پيش از اينكه وارد سايت بالا پر براي خريد بليط هواپيما شويد زمان سفرتان را چك كنيد و اگر با دوستان و خانواده نياز به بررسي هاي بيشتر داريد اين كار را انجام دهيد و زماني ثابت را براي مسافرت تان به هر مقصدي كه دوست داريد را انتخاب كنيد.

خيلي از افراد فكر مي كنند كه زمان مسافرت و حركت هيچ ارتباطي با خريد بليط براي هواپيما ندارد در حالي كه اينگونه نيست و خيلي هم ربط دارد. اينكه كدام روز و كدام هفته از ماه و كدام ماه از سال اقدام به مسافرت كنيد در خريد بليط ارزان يا گران هواپيما تاثير دارد. اگر به اين زمان ها دقيق شويد خواهيد توانست ارزان ترين و به صرفه ترين بليط را براي سفرتان خريداري كنيد.

با اين حساب چه روزي از هفته براي سفر مناسب است؟ هر روزي را كه براي سفرتان انتخاب كنيد مطمئن باشيد كه تاثير مستقيمي بر روي قيمت بليط شما خواهد داشت.

بليط ارزان هواپيما از كجا بخريم؟

بهترين زمان بليط ارزان هواپيما

زمان مناسب براي مسافرت در پيدا كردن بليطي با قيمت ارزان تاثيرگذار است. اين زمان به دو گروه طبقه بندي مي شود و اين طبقه بندي كاملا با تلقي شما از بهترين زمان مسافرت ارتباط دارد.

به نظر شما بهترين زمان سفر زماني است كه بتوانيد بليط ارزان تري را براي سفر تان پيدا كنيد؟ يا اينكه به نظر شما بهترين زمان سفر مربوط به فصل مناسب مقصدتان است و زماني است كه آن شهر در بهترين حالت خود براي مسافرت است.اگر شما شهر مقصدتان را براي مسافرت ملاك قرار دهيد, مطمئنا بليط ارزاني را نخواهيد توانست پيدا كنيد. چون در زمان هايي كه مقصدتان بهترين زمان خودش را سپري مي كند مسافران زيادي به آن شهر مسافرت مي كنند و شركت ها هم براي سود بيشتر بر روي بليط هواپيما مي كشند چون زمان سود آنها نيز است.

چه زماني براي ارزان رفتن مناسب است؟

پس زمان مناسب سفر زماني است كه شما بتوانيد بليط ارزان تري را براي سفرتان پيدا كنيد. بليط ارزان هواپيما نيز درست در زماني خودش را به شما نشان مي دهد كه در زمان هاي اقدام به خريد بليط كنيد كه مسافر كمي به مسير دلخواه شما سفر مي كنند. در صورتي كه روزهاي يكشنبه و دوشنبه را براي مسافرت تان انتخاب كنيد در مقايسه با روزهاي پاياني هفته خواهيد توانست بليط هواپيماي خودتان را بيست درصد زير قيمت خريداري كنيد و اين كاهش قيمت در اين روزها مي تواند سفر ارزان تر را براي شما باعث شود.

خوب بياييد با نگاهي به سال روز ويژه اي را براي مسافرت انتخاب كنيم، در اين حالت بايد بگوييم كه روزهايي از سال هستند كه كاملا براي مسافرت مناسب مي باشند و خيلي از مسافران نيز دوست دارند اين روزها را براي سفرشان انتخاب كنند. مانند روزهاي تعطيلي نوروز و روزهايي كه تعطيل رسمي است.

اما كمي صبر كنيد بايد به يك نكته اي مهم درباره اين روزها توجه كنيد و آن اينكه در اين روزهايي كه خيلي از مسافرها دوست دارند به سفر بروند مسلما بليط ارزاني را پيدا نخواهيد كرد. چون مسافر زياد است و تراكم سفر بيش از حد است، شركت ها و آژانس ها بليط هاي گران تر و بدون تخفيفي را به متقاضيان ارائه خواهند كرد.

اما در روزهايي كه تراكم سفر پايين است و مسافر كمي به مقصد موردنظر شما مسافرت مي كنند شما مي توانيد بليط ارزان تري را براي مسافرت تان پيدا كنيد.

در اين روزها چون مسافر كم است شركت ها و آژانس هاي مسافرتي براي اينكه بليط ها و صندلي هاي خالي در هواپيماهاي خودشان نداشته باشند و آنها را تا زمان پرواز پر كنند، مجبور مي شوند تخفيف هاي قابل توجهي در بليط ها لحاظ كنند و بليط هاي خودشان را در ارزان ترين حالت به فروش برسانند.

پس تا مي توانيد از سفر در تعطيلات رسمي و مناسبت هاي خاص سالانه اجتناب كنيد و زمان سفرتان را به روزي از سال بيندازيد كه افراد كمي اقدام به مسافرت مي كنند. در اين حالت شانس پيدا كردن بليط هواپيما ارزان براي شما بيشتر از آن زمان ها خواهد شود.

كدام فصل براي سفر با هواپيما مناسب است؟ تعيين فصل سفرتان نيز مي تواند در ارزان يا گران بودن بليطي كه مي خريد، تاثيرگذار باشد. فصل تابستان را كه بايد بيخيال شويد در اين فصل متقاضي سفر به اندازه اي زياد است كه فرصت سر خاراندن هم براي هيچ كسي نمي ماند چه برسد به اينكه بليط ارزان براي سفر پيدا شود.

رزرو بليط ارزان هواپيما در تعطيلات و روزهاي نوروز

همه در تابستان دوست دارند به مسافرت بروند و مجبور نباشند ماه هاي اين فصل را خانه نشين شوند. پس اگر بخواهيد در اين فصل اقدام به خريد بليط كنيد مطمئن باشيد كه بليط ارزان هواپيما نصيب تان نخواهد شد.

اگر شما از اين دسته افراد هستيد و كار و زندگي داريد يا بچه مدرسه اي و دانشگاهي داريد كه نمي توانيد روزهاي قرمز رنگ تقويم را بيخيال شويد و نمي توانيد هر وقت دلتان خواست به سفر برويد. پس فقط يك راه براي شما وجود دارد و آنهم استفاده از بليط هاي سيستمي براي خريد بليط است. بايد از خير ارزان تر خريدن بليط بگذريد و لااقل بليطي مناسب براي سفرتان پيدا كنيد. اين نوع بليط نسبت به بليط هاي چارتر در اين زمان ها قيمت هاي به صرفه تري دارند.

  • بعد هيچوقت سعي نكنيد بليط را به صورت حضوري از آژانس هاي توريستي خريداري كنيد چون اين كار هم بر هزينه هاي سفرتان اضافه خواهد كرد. بليط هواپيما را به صورت اينترنتي بخريد تا لااقل از هزينه هاي رفت و برگشت به آژانس ها كم كنيد.
  • بعد در اين سايت ها نيز مي توانيد بليط ارزان تري را نسبت به ساير بليط ها پيدا كنيد. فقط نبايد عجله كنيد بايد كمي تحقيق كنيد و بليط هاي پروازهاي مختلف را براي مسيرتان با دقت بررسي كنيد. اولين بليطي را كه ديديد نخريد، حسابي درباره هر كدام از بليط ها تحقيق كنيد و قيمت هر يك را با هم مقايسه كنيد و ارزان ترين بليط را براي سفر تابستاني خودتان انتخاب نماييد.

يك نكته هم براي شما كه غير فصل تابستان و تعطيلات نمي توانيد به سفر برويد، و آن اينكه در هنگام خريد اينترنتي بليط هواپيما كلاس هاي مختلف پروازيهواپيماها را هم چك كنيد و قيمت هر كدام از كلاس ها را هم در هر پرواز با يكديگر مقايسه كنيد.

احتمال دارد در يك هواپيما يك كلاس پروازي ارزان در كنار كلاس هاي پروازي گران باشد كه اين كلاس ارزان تر مي تواند فرصت خوبي براي خريد ارزان بليط هواپيما توسط شما باشد.

در صورتي كه به شهري مسافرت مي كنيد كه فرودگاه هاي متعددي دارد, بايد توجه كنيد كه هر يك از اين فرودگاه ها مي توانند قيمت بليط ارزان تري را براي شما فراهم كند. اين هم يكي از علت هاي متغير بودن قيمت بليط براي سفرهاي خارج از كشور است.

شما با بررسي و انتخاب پرواز مناسب يكي از اين فرودگاه ها مي توانيد بليط ارزان تري را براي سفرتان پيدا كنيد. اگر به همراه تان بچه و كودك و نوزاد هم داريد توصيه ما به شما اين است كه در هر حالتي حتما بليط سيستمي خريداري كنيد. اين نوع بليط ها تخفيف هاي خوبي به كودكان دو تا دوازده ساله مي دهند.

در سفرهاي داخلي تا نصف قيمت بليط براي اين رده سني تخفيف مي دهند. در سفرهاي خارجي نيز هر كدام از ايرلاين ها با توجه به مقررات و شرايط خود براي اين رده سني درصدي تخفيف در نظر مي گيرد و به هيچ وجه قيمت كامل از آنها گرفته نمي شود. در صورتي كه در بليط چارتر اين امكان وجود ندارد و همه رده هاي سني قيمت بليط يكساني را پرداخت مي كنند.

رزرو بليط ارزان هواپيما در فصل زمستان

اما برعكس فصل تابستان مي توانيد روي فصل زمستان حساب ويژه اي باز كنيد و در اين فصل مسافر كمي براي هر مقصدي وجود دارد و اين ماه طرفداران دو آتشه اي براي مسافرت ندارد.

پس شركت هاي هواپيمايي و آژانس ها براي فروش بليط هايي كه روي دست شان باد كرده مجبور هستند قيمت بليط هواپيما را به ارزان ترين مقدار خود برسانند تا بتوانند مسافراني را براي سفر در اين فصل پيدا كنند و اشتياق سفر را در برخي از جامانده هاي سفر تابستاني شعله ور كنند.

اگر شما هم از آن دسته مسافران هستيد با روز سفر براي تان چندان مهم نيست و براي خريد بليط نيز چندان سخت گير نيستيد, مي توانيد بليط ارزان تري را پيدا كنيد. همانطور كه قبلا هم گفته ايم رزرو بليط ارزان هواپيما با روزي كه براي سفر انتخاب مي كنيد ارتباط مستقيمي دارد و در روزهاي شلوغ بليط گران تر و در روزهاي كم مسافر بليط ارزان تر مي شود.

پس اگر مي خواهيد بليط ارزان هواپيما براي سفرتان پيدا كنيد دست به كار شويد و زمان سفرتان را به فصل زمستان بيندازيد و سفري ارزان را با بليط ارزان هواپيما تجربه كنيد.

بليط ارزان هواپيما در سايت هاي اينترنتي

شما براي خريد بليط هواپيما دو راه در پيش داريد يا حضوري به يك آژانس توريستي برويد و زحمت رفت و برگشت و هزينه هاي بين راهي اين روش را به جان بخريد تا به بليط موردنظرتان برسيد. و يا اينكه در خانه بنشينيد و در حال استراحت و نشويدن يك چاي دلچسب اقدام به خريد بليط هواپيما از طريق اينترنت كنيد.

حتما متوجه شديد كه تا اينجاي كار چقدر در هزينه هاي شما صرفه جويي شده است. شما از خانه بيرون نرفته ايد و هزينه براي رسيدن به آژانس مسافرتي پرداخت نكرده ايد. و هيچ هزينه اي را هم بابت پورسانت به فروشندگان بليط هواپيما در اين آژانس ها نيز پرداخت نخواهيد كرد.

  • شما براي خريد بليط از آژانس ها حداكثر روزانه مي توانيد قيمت بليط هاي سه يا چهار آژانس را با هم مقايسه كنيد و در اين بين زمان و هزينه زيادي هم از شما به هدر خواهد رفت. اما با روش دومي كه در پايين توضيح مي دهيم مي توانيد جلوي اين هزينه هاي اضافي را بگيريد و خريدتان را اقتصادي تر كنيد.
  • شما با روش دوم مي توانيد بليط موردنظرتان را به راحتي از طريق اينترنت و به صورت آنلاين خريداري كنيد. اما هنوز براي اينكه بليط تان ارزان تر در بيايد بايد چند كار ديگر را نيز انجام دهيد. بايد يك سايت جامع را براي خريد پيدا كنيد.

وب سايت هايي زيادي براي خدمات خريد بليط در فضاي مجاز پيدا مي شوند و در خيلي از اين سايت ها شما مي توانيد بليط موردنظرتان را جستجو كنيد.

شما در سايت هاي اينترنتي مي توانيد بليط موردنظرتان را از هواپيمايي دلخواه تان انتخاب و نسبت به خريد آن اقدام كنيد.

براي خريد بليط هواپيما ارزان لطفا حوصله به خرج بدهيد!

در صورتي كه در اين كار كمي حوصله به خرج بدهيد و در جستجوي خودتان ثابت قدم باشيد، خواهيد توانست براي سفرتان پروازهاي لحظه آخري را پيدا كنيد كه با پايين ترين قيمت بليط هاي ايرلاين ها را به فروش مي رسانند. با اين روش خواهيد توانست بليط ارزان هواپيما را براي سفرتان خريداري كنيد.  در ميان بليط هايي كه در وب سايت هاي آنلاين به فروش مي رسد، احتمال اينكه در بليط هاي چارتر بتوانيد تخفيف خوبي دريافت كنيد به نسبت بليط هاي سيستمي زيادتر است. شما مي توانيد پايين ترين قيمت بليط را در روزهايي كه پيك مسافر نيست و مسافر كمي براي مقصد شما وجود دارد از طريق بليط هاي چارتري خريداري كنيد.

ارزان سفر كردن به گونه اي با بليط هاي چارتر پيوند خورده است. بليط هايي كه در لحظه آخري قيمت هاي خودشان را پايين مي آورند اميدبخش بليطي ارزان براي مسافران هستند. البته به اين نكته مهم هم توجه كنيد كه هميشه بليط هاي چارتري ارزان نيستند و در زمان هاي خاصي شاهد ارزان شدن بليط هاي چارتر هستيم.

  • اگر در زمان هاي پرمسافر و شلوغ بخواهيد بليط چارتر بخريد مسلما زيان خواهيد كرد و از بليط سيستمي نيز بليط براي شما گران تر در نخواهد آمد. اما در زمان هاي غير پيك مسافر بهترين روش براي خريد بليط ارزان استفاده از بليط هاي لحظه آخري چارتر شده است.

هميشه به دنبال بليط ارزان هواپيما نباشيد! 

توجه كنيد كه در هنگام خريد بليط هاي چارتر شده برخي از ايرلاين ها براي بارهاي اضافي شما هزينه هاي اضافي را نيز دريافت مي كنند كه اين هزينه ها به هزينه سفر شما تحميل مي شود و مي تواند برنامه ريزي شما را با مشكل مواجه كند. بنابراين هميشه به دنبال بليط ارزان هواپيما نباشيد در انتخاب بليط به موارد اينچنيني هم توجه كنيد. با دقت در اين موارد نيز بليط شما ارزان تر خواهد شد.

 يكي ديگر از روش هاي تهيه بليط هواپيما ارزان، استفاده از تورهاي لحظه آخري است. تورهاي لحظه آخري مثل پروازهاي لحظه آخري عمل مي كنند و همانند آنها بليط ارزان تري را براي شما به ارمغان مي آورند. البته اين روش برتري خاصي هم به پروازهاي لحظه آخري دارد.

در اين تورها شما فقط بليط را ارزان تر خريداري نمي كنيد بلكه شما يك بسته كامل مسافرتي را براي روزهاي مشخصي با قيمت پايين تر و ارزاني خريداري مي كنيد كه همه امكانات موردنيازتان براي يك سفر ارزان را در خودش دارد. در صورتي كه به سفر با تور علاقه داريد اين راه خوبي براي كم كردن هزينه هاي سفر شما خواهد بود.

شما با خريد بسته تور لحظه آخري هم بليط سفرتان را ارزان تر مي خريد و هم محل اقامت تان در مقصد را با قيمت منصفانه تري در اختيار مي گيريد. ويزا و پاسپورت تان را هم در سفرهاي خارجي مي توانيد از فروشندگان اين تورها مطالبه كنيد تا آنها با روش هاي ارزان تري براي شما تهيه كنند.

تمامي مواردي كه در بالا گفتيم شما را در پيدا كردن يك بليط ارزان و مناسب كمك خواهند كرد. از آنها استفاده كنيد و بليط ارزان تر را براي شهر يا كشوري كه قصد سفر به آنجا را داريد انتخاب كنيد.

دل سفر به شما اين امكان را مي دهد تا بليط هاي يك مقصد مشخص را جستجو كنيد. در اين جستجو بليط هاي زيادي با قيمت هاي متفاوت از ارزان تا گران تر در برابر شما نمايان خواهند شد. شما بايد به دقت هر كدام از اين بليط ها را با قيمت هايشان بررسي كنيد و تمام سعي تان را بكنيد تا موردي از اين بليط ها را ناديده نگيريد.

هر يك از بليط هاي نمايش داده شده داراي ويژگي هاي خاصي هستند كه شامل نوع كلاس و نوع هواپيما و مواردي مثل اينها مي شود كه مي توانند روي قيمت بليط انتخابي شما تاثير بگذارند.

براي پيدا كردن بليط ارزان هواپيما بايد در اين بليط ها و ويژگي هاي ويژه هر يك كاملا متمركز شويد و با كمك فيلترهايي كه در سايت دل سفر وجود دارد آنها را محدود كنيد تا انتخاب شما به خواسته خودتان نزديك تر شود.

آيا ما مي توانيم بليط هاي ارزان تري به شما بدهيم؟

فيلترهاي موجود در دل سفر را مي توانيد براي بازه قيمت هاي بليط نيز اعمال كنيد و مشخص كنيد كه كدام قيمت را براي بليط تان مناسب تر مي دانيد. تمامي اين امكانات مي توانند شما را در پيدا كردن بليط ارزان تر كمك كنند و سريع تر شما را به بليط دلخواه تان برسانند. توجه كنيد كه اين امكانات در حالت آفلاين و مراجعه حضوري به آژانس هاي توريستي ميسر نمي باشد، مگر آنكه خود اين شركت هاي توريستي اين مورد را براي شما انجام دهند. در اين حالت نيز خود شما نقشي در تعيين بليط ها نخواهيد داشت و كسي كه در آژانس جستجو را انجام مي دهد به دلخواه خودش گزينه هايي را براي جستجو اعمال خواهد كرد.

شما بايد خودتان دست به كار شويد و با مراجعه به سايت بالا پر كار جستجوي بليط ها را خودتان انجام دهيد و فيلترهاي موردنظر تان را به دلخواه خود در بخش هاي مربوط اجرا كنيد تا به بليط موردنظرتان برسيد.

دل سفر يكي از جامع ترين سايت هاي توريستي و فروش بليط هواپيماست كه داراي نشان نماد اعتماد الكترونيكي بوده و تمامي بليط هاي ايرلاين هاي مختلف را به صورت يكجا به مسافران محترم و متقاضيان سفر هوايي ارائه مي دهد.

شما در سايت دل سفر با وارد كردن مبدا، مقصد و زمان حركت تان مي تواند فهرستي جامع از همه پروازها و بليط ها و قيمت آنها را مشاهده كنيد و با بررسي دقيقي كه بر روي هر كدام از بليط ها انجام مي دهيد بليط دلخواه تان را براي مسافرت تان انتخاب و خريداري كنيد.

همچنين با عضويت شما در گروه دل سفر تخفيف ها و امتيازات مختلفي را هم در هنگام خريد و در خريد هاي آينده خود دريافت خواهيد كرد. اين روش نيز يكي از روش هاي بهينه براي خريد بليط ارزان تر است. ما تخفيف هاي خوبي را براي خريدهاي شما در نظر گرفته ايم.

در برخي از پروازهاي هوايي براي خريد بليط هواپيما در روزهاي سه شنبه, چهارشنبه و پنج شنبه تخفيف هاي خوبي ارائه مي شود. همينطور پروازهاي شبانه و پروازهايي كه با تاخير انجام مي شوند نيز از نمونه هايي هستند كه مشمول تخفيف هاي اساسي مي شوند.

پس شما با اين شگرد ها و خريد در اين زمان ها و با زيرنظر داشتن اين ايرلاين ها مي توانيد به بليط هاي ارزاني دسترسي داشته باشيد و هم لذت دريافت تخفيف را تجربه كنيد و هم بليط ارزاني بخريد.

شما نبايد هيچ عجله اي در خريد بليط داشته باشيد و با صبر و حوصله تمامي بليط هاي موجود در مسير پروازي دلخواه تان را با يكديگر مقايسه كنيد و ارزان ترين بليط را با بهترين هواپيما براي سفرتان پيدا كنيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]