ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷

كنترل ظرفيت: خطوط هوايي، موجودي صندلي هاي خود را از چندين راه مختلف مديريت نموده و آمار حاصل را با ميزان تقاضا و روند خريد بررسي مي نمايند. همان طور كه مي دانيد براي فروش صندلي هاي يك هواپيما تكنيك هاي مختلفي ذكر شده است. اگر شما با تاريخ و زمان خود مشكلي نداشته باشيد، از قيمت مناسب و حتي تخفيف بيشتري بهره مند خواهيد شد.

 

شما براي اينكه آسان تر به بليط پرواز خارجي دسترسي داشته باشيد بهترين راه را در پيش رو داريد و آن استفاده از سايت خريد آنلاين بليط پرواز خارجي است. با اين روش شما به همه ايرلاين هاي هوايي داخلي و خارجي دسترسي خواهيد داشت و بليط هاي همه اين شركت ها را به صورت يكجا مشاهده خواهيد كرد.

شما با مشخص نمودن مسير پروازتان مي توانيد همه بليط هاي اين ايرلاين ها را با قيمت هاي آنها در سايت بالاپر با تمام اطلاعات و مشخصات پرواز مشاهده كنيد و از بين آنها پرواز و بليط دلخواه خود را انتخاب و خريداري نماييد.

 

مقصد: سفر با فرودگاه هاي كوچك را امتحان نماييد. فرودگاه هاي بين المللي و بزرگ هزينه ي حق بيمه را به بليط هواپيما اضافه خواهند نمود. اگر شما فرودگاه ها و يا شهرهاي ديگري را براي مسافرت انتخاب نماييد، مي توانيد هزينه هاي سفر خود را كاهش داده و پول بيشتري پس انداز نماييد.

 

روزهاي سفر: انعطاف پذيري و نداشتن مشكل با روزهاي سفر، به عنوان يكي از مهم ترين نكات ذكر شده براي گرفتن و يا رزو بهترين بليط هواپيما در نظر گرفته شده است. اگر با انتخاب تاريخ سفر مشكلي نداريد، سعي كنيد بليط هاي هواپيمايي خود را قبل از گرفتن مرخصي رزرو نماييد. به اين ترتيب، شما مي توانيد به جاي چيدن برنامه براي سفر به پس انداز و جمع آوري پول هاي خود بپردازيد. به طور كلي، سفر در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه ۲۰الي ۳۰ درصد ارزان تر از روزهاي جمعه و شنبه است.

 

انعطاف پذيري در برنامه ها: در پرواز خارجي در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه، و پنجشنبه مي تواند تخفيف بيشتري را در خطوط هوايي به همراه داشته باشد. همچنين، پروازهاي شبانه و تاخيري نيز مي توانند تخفيفات قابل توجهي را ارائه نمايند.

 

تحقيق در اينترنت: هرگز به آژانس مسافرتي خود اطمينان كامل نكنيد. تحقيقات آنلاين مي تواند شك و شبهه ي شما نسبت به خريد بليط هواپيما را برطرف نمايد. به معناي واقعي كلمه، براي مسافرت به كانادا هزاران سايت تبليغاتي وجو دارد. اطلاعات ضروري پيرامون نحوه ي خريد بليط و حق بيمه از جمله مواردي است كه در اين سايت ها ذكر شده است. تخفيف روزانه ي قيمت بليط هواپيما يكي ديگر از مجموعه مواردي كه در اين سايت ها به چشم مي خورد.

پروازهاي تلفيقي: اين دسته از شركت ها نسبت به خريد بليط با قيمت عمده فروشي اقدام نموده اند. لازم به ذكر است كه آن ها تمامي بليط ها را به طور مستقيم از خطوط هوايي خريداري مي نمايند. به عبارتي ديگر، آن ها بليط هاي هوايي را به صورت فله اي خريداري نموده و در نتيجه از تخفيف بزرگي برخوردار خواهند شد. پس از انجام اين كار، بليط هاي خريداري شده به مصرف كنندگاني مثل شما فروخته مي شوند. تعداد اين بليط ها به شدت محدود است (بدون خط مشي هاي بازپرداخت) اما استفاده از آن ها چيزي در حدود ۲۵ تا ۴۰ درصد تخفيف را به همراه خواهد داشت.

برخورد قاطعانه: همواره ارزان ترين بليط هاي هواپيمايي و يا كمترين كرايه هاي موجود را درخواست نماييد. از اينكه محل خريد بليط خود را تغيير دهيد هراس نداشته باشيد. در راستاي تحقق اين امر، تضمين پايين ترين نرخ ممكن ميسر خواهد شد.

زمان همه چيز است: خريد بليط خارجي خود را همواره در اولويت قرار داده و يا آن را به لحظات آخر موكول نماييد. خريد بليط خارجي در اين بازه ي زماني (اول و آخر) كاملا اشتباه است. بسياري از خطوط هوايي تخفيف هاي خود را ۲۱ روز قبل از پرواز ارائه خواهند نمود. به عبارتي ديگر، تمام صندلي هاي ارزان قيمت در ابتداي دوره به فروش مي رسند. بسياري از خطوط هوايي تخفيف ويژه اي را براي صندلي هاي باقي مانده ارائه خواهند نمود. به عنوان يك قاعده كلي، خطوط هوايي تخفيف ويژه اي را براي صندلي هاي باقيمانده در ۷۲ ساعت قبل از پرواز ارائه مي نمايند.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]