ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷

 واچر (تاييديه رزرو) در سايت بالا پر به زبان انگليسي و به صورت آني صادر مي‌شود. به اين صورت كه انجام كليه مراحل رزرو در سايت رزرو هتل بالاپر كاملا آنلاين بوده و نياز به تماس تلفني يا مكاتبه با آژانس و يا دفتر سايت ندارد.

 

واچر يعني چه، واچر همان تاييديه بليط خريداري شده شماست كه به ايميل و يا موبايل تان ارسال مي شود. شما بعد از خريد بليط و طي كردن تمام مراحل خريد بليط هواپيما مي توانيد تاييديه خريدتان را در ايميل دريافت كنيد و از خريدتان مطمئن شويد.

در اين سايت چنانچه مراحل رزرو هتل تا مرحله پرداخت طي شود، قادر خواهيد بود واچر (تاييديه رزرو) را از طريق پنل كاربري خود در صفحه‌ي "مديريت رزروهاي من" به صورت آني دريافت نماييد. واچر در اصل سند مالكيت زماني و نشانه قطعي شدن رزرو شما در هتل مقصد است.

با استفاده از اطلاعات واچر صادر شده و ارائه آن به هتل، مي‌توانيد وارد هتل مقصد شويد و سرويسي كه رزرو كرده‌ايد را دريافت نماييد.

 

واچر يعني چه در واقع واچر سند مالكيت زماني و علامت قطعي شدن خريد بليط شما است. شما با استفاده از مشخصات و شماره واچر بليط صادر شده مي توانيد به بليط خودتان در تمامي سامانه هاي فروش بليط دسترسي داشته باشيد و از خريد بليط خودتان اطمينان حاصل كنيد.

در صورتي كه بعد از كامل كردن مرحله هاي خريد بليط هواپيما بالاپر، بليط به ايميل شما ارسال نشد، خواهشمنديم ابتدا قسمت هاي Junk ، Spam  يا Promotionايميلي را كه در سايت وارد كرده ايد را كنترل كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه بليط خريداري شده شما به اشتباه وارد اين بخش ها نشده باشد.

بعد از اينكه از ارسال شدن اين پيام به ايميل تان مطمئن شديد مي توانيد از بليط خودتان پرينت بگيريد و آن را تا زمان پروازتان در پيش خودتان نگه داريد.

اما اگر اين پيام را در هيچ يك از بخش هاي ايميل تان پيدا نكرديد هر چه زودتر با بخش پشتيباني سايت بالا پر تماس بگيريد و مورد را گزارش كنيد تا همكاران ما زودتر به مشكل شما رسيدگي كنند و علت فرستاده نشدن شماره واچر يعني چه را پيدا كنند و براي شما اين شماره را دوباره بفرستند.

قوانين بليط چارتر

قيمت بليط هواپيما داخلي

راهنماي خريد بليط خارجي

چگونه بليط ارزان هواپيما بخريم؟

همينطور در صورتي كه با نام كاربري بليط هواپيما را خريداري كرده ايد، به حساب كاربري خودتان در سايت بالا پر برويد و بايگاني بليط هاي خريداري شده خودتان را در اين بخش كنترل كنيد و از صادر شدن بليط تازه خريداري شده مطمئن شويد و از همانجا نيز مي توانيد نسبت به پرينت بليط هواپيما اقدام كنيد.

 

نحوه استفاده در مراكز تفريحي

شما با داشتن يك عدد واچر براي يك مركز تفريحي و رفتن به آنجا از طريق آدرس مشخص شده در واچر ، فقط با پرداخت يك ورودي و ارائه واچر تخفيف آن مركز ، ۲ عدد بليط ورودي آنجا را دريافت خواهيد كرد. يعني متصدي فروش بليط از شما پول يك بليط ، و يك واچر تخفيف را دريافت مي كند اما به شما ۲ بليط  مي دهد. بنابراين ۲ نفر مي توانند از آن مركز استفاده كند.

Entertainer

يكي از شركت هايي مي باشد كه اين واچر هاي تخفيف را ارائه مي كند. اين شركت بيشتر در كشور هاي خاورميانه، آسيا، آفريقا و اروپا فعاليت مي كند و هم اكنون با ۴۶ محصول، ۴۰ شهر از ۱۵ كشور جهان را پوشش ميدهد.

هدف استفاده از واچر كاهش هزينه ي سفر است كه اين كاهش هزينه شامل تفريحات، رستوران ها، كافه ها و فست فود ها است .

شركت مسافرتي خريد بليط هواپيما بالاپر با تهيه مجموعه كاملي از بليط هواپيماهاي امن در مسيرهاي مختلف سعي كرده تا سفري مطمئن و لذت بخش را براي همه مسافران تدارك ببيند. شما با مراجعه به سايت خريد بليط بالاپر مي توانيد از همه بليط هاي موجود در مسير دلخواه تان باخبر شويد و بليط هاي سيستمي و چارتر را براي مسافرت خود انتخاب و اقدام به خريد كنيد. همچنين مي توانيد درباره كارت پرواز چيست اطلاعات خوبي به دست بياوريد و مدارك لازم در فرودگاه امام را آماده كنيد تا بهترين بليط را براي مسافرت خودتان خريداري نماييد. آرزوي سفري امن و پر از شادي را براي شما داريم.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]