ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


ما بعد از ديدن مشكلات خريد بليط خارجي تصميم به نوشتن اين مطلب كرديم: راهنماي خريد بليط خارجي از سايت هاي خارجي و ايراني سفرهاي خارجي هميشه هيجان خودشان را دارند و اين هيجان باعث شده تا اين سفرها طرفدارهاي خودش را داشته باشد. در حال حاضر دسترسي به انواع بليط خارجي و خريد بليط خارجي از خطوط هوايي گوناگون به راحتي امكان پذير شده است. هر مسافري به آساني مي تواند با آسان ترين شرايط و بدون اينكه براي خريد بليط خارجي مراجعه حضوري داشته باشد, از طريق اينترنت بليط خارجي دلخواه خودش را خريداري كند.

راهنماي كامل خريد بليط خارجي

ايرلاين هاي خارجي نيز براي نقل و انتقال مسافرهاي كشور ما رغبت زيادي پيدا كرده اند و خريد آنلاين بليط خارجي با استقبال گسترده اي از طرف توريست هاي ايراني توام بوده است. احتمالا امن بودن آسمان ما يكي از اصلي ترين علت هاي افزايش تقاضاي شركت هاي هواپيمايي خارجي بوده است. امن بودن پرواز به همراه خدمات ارائه شده بهتر در اين خطوط هوايي از علت هاي استقبال توريست هاي ايراني است. امروزه بالغ بر 900 فروند هواپيما عهده دار نقل و انتقال مسافرهاي ايراني در آسمان ايران هستند.

امكاناتي كه اين شركت هاي هواپيمايي خارجي به مسافران ايراني مي دهند, باعث شده در ميان اين ايرلاين ها رقابت تنگاتنگي ايجاد شود و به موازات اين رقابت خدمات ارائه شده نيز از قبل بهتر شده است. صندلي هاي راحت, امكانات مختلف صوتي و تصويري و رفاهي و همچنين خوراكي هاي متنوع از جمله خصوصيات قابل مقايسه در اين خطوط  هوايي است كه با در نظر گرفتن كلاس هاي پروازي هر يك از هواپيماها قابل سنجش است.

در حال حاضر با دسترسي آسان به سايت هاي فروش بليط هواپيما هر مسافري به راحتي مي تواند درباره هواپيماهاي خارجي و بليط خارجي آنها اطلاعات مفيدي به دست بياورد و با مقايسه هر يك از بليط ها و هواپيماها دست به خريدي مطمئن و آسان براي بليط خارجي بزند.

خريد بليط خارجي با كارت شتاب

در سال هاي پيش وقتي اسم سفر خارجي و خريد بليط براي سفرهاي خارجي به ميان مي آمد يك دلهره اي در جان مسافرها مي افتد. خيلي از مسافرها خريد بليط هواپيماي خارجي را كاري دشوار با مشكلات بسيار مي دانستند و به اين خاطر برخي مواقع از خير سفر خارجي مي گذشتند و به سفرهاي داخلي اكتفا مي كردند.

ولي امروزه با رشد فضاي مجازي و گسترده شدن فعاليت هاي اينترنتي, ديگر خريد بليط خارجي كاري دشوار و طاقت فرسا نيست و آساني كه در اين روش خريد بليط وجود دارد باعث شده تا مسافران زيادي براي سفر به خارج از كشور ترغيب شوند و بتوانند به آساني بليط خارجي خودشان را براي مقصد دلخواهشان تهيه كنند و سفرشان را هر زماني كه بخواهند انجام دهند.

چگونه با پول ايران بليط خارجي بخريم؟

خريد آسان با خودش يك نوع آرامش را نيز به همراه دارد, اگر اين خريد به صورت آنلاين باشد و در همان لحظه اي كه روي كاناپه منزل تان دراز كشيده ايد اين كار انجام شود مسلما اين آرامش نيز دو چندان خواهد شد و خيال مسافر براي سفرش آسودتر از قبل خواهد بود. شايد در گذشته حتي تصور اين موضوع سخت بود ولي امروزه با توسعه فناوري هاي اينترنتي اين كار تبديل به يكي از كارهاي روزمره هر شخصي شده است و هر مسافري مي تواند در حال استراحت در خانه در كمترين زمان ممكن اقدام به خريد بليط هواپيماي دلخواهش از سايت هاي آنلاين خريد بليط بكند.

شركت هاي هواپيمايي خارجي خطوط هوايي فراواني را كه شامل پروازهاي داخلي و خارجي است را در ايران به مسافران ارائه مي دهند. در صورتي كه شما هم مي خواهيد خارجي را تجربه كنيد, بهتر است در كنار خطوط هواپيمايي خارجي, خطوط داخلي پروازي را نيز براي مسيرهاي خارج از كشور امتحان كنيد.

كدام هواپيمايي خارجي با كدام كلاس پروازي

اينكه كدام هواپيمايي خارجي با كدام كلاس پروازي براي مسافرت شما مناسب است, وابسته به علاقه و سليقه و شرايط اقتصادي شما است. ولي نكته اي كه بايد به آن بيش از هر چيزي توجه كنيد اين است كه حتي در كم قيمت ترين كلاس هاي پروازي و خطوط هوايي نيز خدمات و امكانات قابل قبولي به مسافرها ارائه مي گردد. پس از بابت كلاس پروازي و خط هوايي كه انتخاب مي كنيد كاملا مطمئن باشيد.

شما مي توانيد با وارد شدن به سايت  اطلاعات خوبي درباره ايرلاين هاي خارجي و داخلي پيدا كنيد. بعد از اينكه اطلاعات خودتان را در اين زمينه بيشتر كرديد مي توانيد به قسمت رزرو بليط خارجي سايت  برويد و بعد از انتخاب مبدا و مقصدتان و زمان پروازتان فقط با يك كليك ساده فهرست همه هواپيماهاي داخلي و خارجي را با قيمت هاي مختلف به همراه كلاس هاي اكونومي, تجاري و فرست كلاس ببينيد. براي اطلاعات بيشتر بخوانيد:بليط پرواز خارجي

با مقايسه اين هواپيماها مي توانيد با توجه به شرايط اقتصادي تان ارزان ترين و مناسب ترين بليط خارجي را براي سفرتان انتخاب كرده و با در اختيار داشتن رمز دوم كارت بانكي عضو شتاب به صورت اينترنتي اقدام به خريد بليط خارجي كنيد. پس تنها كاري كه لازم است انجام دهيد اين است كه وارد سامانه فروش  شويد و از خدمات آن استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با همكاران ما به صورت شبانه روزي در تماس باشيد.

خريد بليط خارجي ارزان

خيلي از مسافرها در خريد بليط خارجي براي مسافرت به خارج از كشور دغدغه هاي بسياري دارند. يكي از اين دغدغه ها مربوط به تهيه ويزا و پاسپورت است كه تصور مي كنند تهيه اين موارد با هزينه زيادي همراه است. براي اينكه اين دغدغه برطرف شود و بليط ارزان هواپيما و آساني را براي سفر خارجي تان تهيه كنيد با ما همراه باشيد.

براي اينكه تبديل به يك توريست موفق شويد و بتوانيد همه جاي دنيا را بگرديد لازم نيست حتما پولدار باشيد. در روزنامه ها و اخبار كساني را مي بينيم كه با يك دوچرخه و يك كوله پشتي شروع به سفر مي كنند. اين نشان مي دهد كه براي سفر و گشتن دنيا, پول نداشتن بهانه اي بيش نيست و تنها چيزي كه شما براي اين كار نياز داريد يك اراده قوي است. همه چيز از يك گام كوچك آغاز مي شود.

اين روزها در كنار سفرهاي تجملاتي و پرهزينه مي توانيد سفرهاي ارزاني را نيز تجربه كنيد. مي توانيد با انتخاب سفرهاي ارزان خارجي ابتدا سري به كشورهاي همسايه خودتان بزنيد و با راهكارهايي ساده سفرتان را ارزان تر از آن چيزي كه تصورش را مي كنيد آغاز كنيد.

اولين چيزي كه براي سفر ارزان نياز داريد بررسي تمامي جوانب مسافرت تان است. بايد روش مناسبي را براي سفرتان انتخاب كنيد. مي توانيد توري را براي مسافرت تان به مقصد مورد نظرتان انتخاب كنيد و تا مي توانيد با دقت در انتخاب تور هزينه هاي خودتان را پايين بياوريد. يا اينكه خودتان به صورت شخصي با خريد بليط خارجي سفرتان را به شهر خارجي دلخواه تان شروع كنيد.

سوالي كه شايد براي شما هم پيش بيايد اين است كه سفر با تور ارزان تر است يا سفر شخصي؟ در كل كدام روش مسافرت ارزان تر در مياد و براي شما مناسب تر است.

بسياري در جواب اين پرسش تاكيد مي كنند كه سفر شخصي ارزان تر از سفر با تور است. خودتان بليط خارجي تان را انتخاب كنيد و بعد هتلي را براي اقامت در مقصد رزرو كنيد. در نظر خيلي از افراد اين روش ارزان ترين روش مسافرت به يك شهر خارجي است. البته افرادي هم هستند كه اين روش را مناسب نمي دانند و سفر با تور را براي سفرهاي خارجي بهتر مي دانند.

آيا بليط خارجي را از ايران بخريم؟

اگر ما بخواهيم جواب جامعي به شما بدهيد بايد بگوييم كه هر دو روش مزاياي خودشان را دارند و هر دو دسته از مسافران تا حدودي درست مي گويند. اما علت هاي هر كدام متفاوت است كه در زير به مواردي از آنها اشاره مي كنيم.

در صورتي كه مي خواهيد سفر خارجي ارزان را بدون تور و به صورت شخصي تجربه كنيد, بهتر است به جاي اينكه به آژانس هاي مسافرتي مراجعه حضوري داشته باشيد, همين كه در خانه مشغول استارحت هستيد, با موبايل يا لپ تاپ تان وارد اينترنت شويد و سايت  را باز كرده و با جستجوي بليط هاي مقصدتان گزينه موردنظرتان را براي سفر شخصي تان به خارج از كشور انتخاب كنيد.

در اين حالت شما گزينه هاي زيادي در پيش روي تان داريد و مي توانيد هر يك از اين گزينه ها را با هم مقايسه كنيد و آن كه قيمتش مناسب تر و با شرايط شما همخواني دارد را انتخاب كنيد.

اينگونه شانس بيشتري براي خريد ارزان بليط خارجي خواهيد داشت. البته بايد براي رزرو محل اقامت تان نيز دست به كار شويد و يك هتل خوب را براي اقامت در شهر مقصد پيدا كنيد. با انتخاب هتل خوب سفر خارجي شما تكميل مي شود و مي توانيد سفري راحت و كم هزينه را تجربه كنيد.

در انتخاب هتل نيز بايد دقت كنيد تا كم هزينه ترين آن را پيدا كنيد اينطوري سفرتان با پرداخت هزينه اندك به يكي از سفرهاي لذت بخش شما تبديل مي شود . در انتخاب محل اقامت تان كاملا دست تان باز است و مي توانيد هتل هاي مختلف را با قيمت هاي مختلف مشاهده كنيد و دست به انتخاب بزنيد.

اما در صورتي كه بخواهيد با تور به سفر خارجي برويد بايد بدانيد كه تورها دو نوع مي باشند. يك نوع از تورها گران و لوكس است و يك نوع ديگر ارزان و عادي. در صورتي كه مي خواهيد سفرتان كم هزينه باشد و تورتان گران در نيايد. بهتر است تور عادي را براي سفرتان انتخاب كنيد. البته در اين نوع از تورها امكانات و خدمات كمتري را نيز دريافت خواهيد كرد و محل اقامت تان ارزان تر و شامل هتل هاي دو يا سه ستاره خواهد بود. اين براي شما كه مي خواهيد سفرتان ارزان تر باشد مناسب است.

خريد بليط خارجي براي تور لحظه آخري

اما بهتر است براي تورهاي معمولي از تور لحظه آخري نيز كمك بگيريد. با اين روش مي توانيد با تور معمولي يك سفر باكيفيت تر را تجربه كنيد. تور لحظه آخري انتخاب مناسبي هستند, اين تورها در زمان هايي كه مسافر كم باشد مي توانند فرصت خوبي براي شما باشند تا تور باكيفيت و خوبي را براي سفر پيدا كنيد. بايد در لحظه هاي آخري پرواز هواپيما منتظر فرصت باشيد و تور لحظه آخري را با قيمت خوبي خريداري كنيد.

  • براي خريد تور لحظه آخري و ارزان مي توانيد به سايت  وارد شويد و تور مناسب خودتان را انتخاب و سفري دلچسب را شروع كنيد. اما اگر مي خواهيد به صورت شخصي به مسافرت برويد مي توانيد با خريد بليط خارجي از سايت  و با كمك امكانات رزرو محل اقامت و هتل سايت , بليط خارجي و هتل خوبي را براي سفر خارجي تان پيدا كنيد.

همچنين مي توانيد براي مشاوره درباره هر يك از موارد با همكاران ما در قسمت فروش سايت  تماس بگيريد و اطلاعات خوبي را درباره سفرتان به دست بياوريد.

قيمت بليط خارجي

همه اتفاقاتي كه در پيرامون شما مي افتد مي تواند بر روي قيمت بليط خارجي تاثير بگذارد. البته شركت هاي هواپيمايي خارجي براي اينكه بتوانند به اين اتفاقات غلبه كنند راهكارهاي مختلفي را مي انديشند تا بتوانند در عين رقابت با ساير شركت هاي هواپيمايي, مسافر بيشتري را نيز به سوي خودشان جذب كنند.

با اين حال هر اتفاقي هم كه بيفتد شما مي توانيد بليط خارجي ارزاني را تهيه كنيد و به سفر خارجي خودتان برسيد. احتمال دارد در پروازهاي گوناگون يك مسير قيمت بليط خارجي با يكديگر تفاوت زيادي داشته باشد. براي اينكه با همه تغييرات قيمت هاي بليط خارجي آشنا شويد با ما همراه باشيد.

در تعيين قيمت هزينه هاي مسافرتي خارجي مقداري از هزينه ها براي رزرو محل اقامت و خريد بليط خارجي رفت و برگشت صرف مي شود. در هر كدام از اين دو مورد اگر بتوانيد با روش هايي در هزينه هاي تان صرفه جويي كنيد در طول سفر خواهيد توانست بيشتر خوش بگذرانيد و آن را صرف خريدهاي ديگر سفرتان بكنيد.

درباره خريد بليط خارجي چارتر به منظور سفر خارج از كشور بايد بگوييم كه اكثر پروازهاي اين نوع براي مقصدهاي پرمسافر رفت و برگشت و مسافرت به آنها توريست ها و مسافران زيادي را جذب مي كند, اين بليط هاي خارجي چارتر را در همه روزهاي سال مي توانيد پيدا كنيد. به جاي اينكه از بليط هاي سيستمي براي مسافرت تان استفاده كنيد مي توانيد از بليط خارجي چارتر شده كمك بگيريد تا سفرتان ارزان تر در بيايد.

گفتني است كه در برخي از زمان ها آژانش هاي مسافرتي كه بليط هاي يك هواپيما را چارتر كرده اند براي اينكه تمامي صندلي هاي خودشان را به فروش برسانند قيمت بليط خارجي را پايين مي آورند و به وسيله شبكه هاي اجتماعي مختلفي به اطلاع توريست ها و مسافران مي رسانند.

براي اينكه از اين قيمت ها باخبر شويد بهترين راه اين است كه در شبكه هاي اجتماعي اين آژانس هاي مسافرتي عضو شويد و لحظه به لحظه آخرين تغيير قيمت هاي اين پروازها را دنبال كنيد. با عضويت در شبكه هاي اجتماعي  مي توانيد به راحتي از اين قيمت ها مطلع شويد. و تخفيف هاي ويژه و بليط هاي لحظه آخري پروازهاي مختلف ايرلاين هاي گوناگون را دريافت كنيد و با سفري ارزان روبه رو شويد.

بيشتر اوقات خطوط هواپيمايي مختلف در يك بازه زماني معين براي مقصدهاي خاصي تخفيف هاي خوبي ارائه مي دهند. در اينگونه موارد اگر بتوانيد در زمان مناسب نسبت به خريد بليط خارجي اقدام كنيد, قيمت بليط خارجي مناسبي را پيدا خواهيد كرد. شما بايد قيمت هاي اين ايرلاين ها را بررسي كنيد و اختلاف قيمت بليط خارجي هر يك از آنها را براي مقصد مورد نظرتان در بياوريد و در فرصت مناسب نسبت به خريد اقدام كنيد.

در صورتي كه به شهري مسافرت مي كنيد كه فرودگاه هاي متعددي دارد, بايد توجه كنيد كه هر يك از اين فرودگاه ها مي توانند قيمت بليط خارجي متفاوتي داشته باشند. اين هم يكي از علت هاي متغير بودن قيمت بليط خارجي در سفرهاي خارجي است. شما با بررسي و انتخاب پرواز مناسب يكي از اين فرودگاه ها مي توانيد بليط ارزان تري را براي سفرتان پيدا كنيد.

احتمالا اين سوال هم براي شما پيش آمده كه آخر چرا خريد بليط آنلاين خارجي از خريد حضوري ارزان تر است؟
در جواب مي توانيم بگوييم كه در دنياي مجازي رقابت سختي بين آژانس هاي مسافرتي و شركت هاي هواپيمايي و ايرلاين هاي مختلف وجود دارد كه اين رقابت باعق اختلاف قيمت در بليط هاي خارجي مي شود و همه آنها سعي مي كنند قيمت ارزان تري را به مشتري هاي خودشان ارائه دهند تا مسافر زيادي را به سمت هواپيماها و پروازهاي خودشان جلب كنند.

به اين دليل سايت هاي خريد بليط خارجي نيز قيمت هاي آنلاين خودشان را كم مي كنند تا متقاضي بليط بيشتري را براي خريد بليط خودشان ترغيب كنند. البته گفتني است كه در خريد آنلاين بليط خارجي وقتي شما خريد تان را انجام مي دهيد, كارشناسان فروش هيچ دستمزدي از فروش بليط دريافت نمي كنند و اين خود باعث حذف واسطه ها و خريد مستقيم شما شده و قيمت بليط خارجي ارزان تري را نصيب شما مي كند.

براي خريد آنلاين بليط خارجي مي توانيد به سايت  وارد شويد و بيش از هزار ايرلاين مختلف را براي مقصدهاي مختلف در اختبار داشته باشيد. شما با وارد كردن مبدا, مقصد و زمان حركت تان مي توانيد قيمت هاي هر يك از اين ايرلاين ها را با دقت بررسي كنيد و آن بليطي كه براي سفرتان مناسب است را از ميان آنها انتخاب كرده و با انجام جند كليك ساده نسبت به خريد آن بليط اقدام كنيد.

خريد اينترنتي بليط خارجي

در صورتي كه زياد به مسافرت مي رويد حتما در اين بين متوجه شده ايد كه هميشه بليط خارجي ارزان تري هم براي مقصد شما بوده كه يا شما متوجه آن نشده ايد و يا امكان اينكه به همه بليط ها دسترسي داشته باشيد براي شما ممكن نبوده است.

براي اينكه با دقت بيشتري سفرتان را شروع كنيد و همه فرصت هاي پيش روي تان را بررسي كنيد و چيزي از چشم تان نيفتد, بايد اطلاعات كامل و جامعي درباره هر چيزي كه به مسافرت تان مربوط است را بدانيد و اين اطلاعات را لحظه به لحظه بيشتر كنيد تا انتخاب خوب و بهتري را انجام دهيد.

شما بايد از قيمت بليط خارجي در همه زمان ها و خطوط هواپيمايي گوناگون اطلاع داشته باشيد. شما بايد به همه بليط ها دسترسي كامل داشته باشيد و همچنين بتوانيد محل اقامت خوبي براي خودتان پيدا كنيد و مكان هاي توريستي شهر مقصدتان را به خوبي بشناسيد.

اگر مي خواهيد سفر ارزان تري را تجربه كنيد بايد درباره روش هاي مسافرت نيز اطلاعات مفيدي به دست بياوريد. اما از همه اين ها مهمتر بايد بتوانيد يك سايت مطمئن و جامع براي خريد بليط خودتان پيدا كنيد.

اگر در موتور جستجوگر گوگل يك جستجو انجام دهيد متوجه خواهيد شد كه سايت هاي زيادي درباره خريد بليط خارجي مشغول فعاليت هستند اما سايت هايي كه به آنها مي توان اعتماد كرد اندك هستند. بايد سايتي را پيدا كنيد كه بتوانيد با خيال راحت از آن خريد كنيد و از خريد خودتان كاملا اطمينان داشته باشيد.

هنگامي كه مي خواهيد از يك سايت اينترنتي اقدام به خريد بليط خارجي كنيد, مشخصات شخصي و بانكي شما براي پرداخت هزينه هاي خريد در اختيار آن سايت قرار مي گردد. در اين وضع بايد آن سايت از امنيت خوبي برخوردار باشد تا شما با خيال آسوده بتوانيد اين مشخصات شخصي را در آنجا وارد كنيد.

براي اينكه يك سايت اينترنتي داراي امنيت بيشتري باشد بايد داراي سه ويژگي باشد. اول اينكه بايد نشاني اينترنتي سايت بايد با HTTPS شروع شود. زيرا اين مورد نشانگر آن است كه درگاه آن سايت داراي امنيت خوبي است. دوم اينكه بايد يك قفل كوچك در كنار نشاني سايت وجود داشته باشد, اين مورد هم نشانگر آن است كه تمامي رمزهاي شما وارد سايت خواهيد كرد به صورت كد وارد مي شوند.

سومين ويژگي يك سايت امن آن است كه بايد آن سايت داراي نماد اعتماد الكترونيكي باشد. شما در سايت  مي توانيد تمامي اين موارد را مشاهده كنيد. در نظر داشته باشيد كه امن بودن يك سايت يكي از دلايل مهم جذب مسافر و اعتماد آنها در هنگام خريد بليط خارجي است.

شما در همه ساعت هاي شبانه روز مي توانيد وارد سايت  شويد و بليط خارجي دلخواه خودتان را از آنجا خريداري كنيد. اصلا مهم نيست در چه زماني و مكاني هستيد همين كه قصد خريد بليط هواپيما كنيد مي توانيد سايت  را باز كنيد و بليط خارجي خودتان را از خانه يا شركت تهيه كنيد. تنها چيزي كه شما بايد داشته باشد يك اينترنت خوب براي وارد شدن به سايت خريد بليط خارجي است.

شما در سايت  به تمامي بليط هاي سيستمي و چارتري دسترسي خواهيد داشت و تمامي ايرلاين هاي داخلي و خارجي سفر به خارج از كشور را در اختيار خواهيد داشت. در زمان خريد كاملا دست شما براي انتخاب دلخواه باز است و با توجه به مقصد و شرايط اقتصادي تان مي توانيد بليط مناسب تان را انتخاب و نسبت به خريد آن اقدام كنيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]