ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


در هنگام مسافرت اگر بار زيادي و سنگين تر از حد معمول را با خود به همراه داشته باشيد از شما هزينه اضافه بار را دريافت خواهند كرد. هزينه اضافه بار در فرودگاه امام نيز با توجه به شرايط و قوانين حمل بار اجرا مي شود. براي دانستن اطلاعات بيشتر درباره هزينه اضافه بار در فرودگاه امام با ما همراه باشيد.

 

بار اضافه در فرودگاه ها

بار اضافه به بار اي گفته مي شود كه از مقدار مشخصي وزنه وارد مورد نظر بيشتر باشد كه بار اضافه را مبلغ بيشتري ميگيرند تا در هواپيما مستقر كنند اگه دوست داريد كه با باري اضافه مسافر كنيد توصيه مي كنيم كه حداقل ۳۰ دقيقه زودتر از زمان مقرر به پذيرش بار مراجعه كنيد توصيه مي شود كه مدارك همه مثل وجوه نقد لوازم با ارزش داروهاي مصرفي و رايانه هاي قابل همرات در داخل كيف دستي و خود قرار دهيد .

بار اضافه چيست ؟

به دليل محدوديت فضا شايد لازم باشد كالسكه نوزادان پذيرش بار تحويل داده شود هر بسته كه عبادان بيش از اين ميزان مجاز هك شده باشد مشمول هزينه اضافه خواهد بود در هريك از موارد كه بر اساس تعداد بسته و چه بر اساس وزن حداكثر وزن مجاز هر بسته ۳۲ كيلوگرم ما حداكثر جمع ابادان ۱۵۸ سانتي متر است .

هزينه اضافه بار در فرودگاه امام

بار اضافه فرودگاه هاي مورد نظر هر كدام قيمت خاص خود را دارند و براي اينكه به دانلود بار اضافه فرودگاه امام خميني چقدر است از دوستان خواهش ميكنيم كه در نظرات هزينه اضافه بار در فرودگاه امام را بنويسند تا بقيه دوستان از نظرات شما بهره ببرند در اينترنت هيچ نوع گزارشي درباره هزينه بار اضافه امام خميني داده نشده است .

چمدان بدون همراه

اگرمايل نيستيد هزينه اضافه بار همراه را بپردازيد، تحت شرايط زير مي توانيد چمدان ها و بار خود را به عنوان بار غيرهمراه با نرخ مخصوص بار ارسال كنيد:

لوازم شما فقط مي تواند شامل وسايل شخصي باشد. ( از قبيل آلات موسيقي ايراني قابل حمل، ماشين تحرير و لوازم ورزشي قابل حمل و صنايع دستي ايراني. اما لوازم و ماشين آلات صنعتي، مشروبات الكلي، عطرها، مبلمان خانگي، كالاها و نمونه هاي فروش كه مشمول هزينه ها و حقوق اضافه بار و بار عادي مي باشند مستثني هستند.)

مسوول مدارك و هزينه هاي مرتبط با بار غير همراه (از قبيل هزينه گمرك و ترخيص بار پس از ورود به مقصد) خود شما هستيد.

شما بايد بليط چارتر معتبر سفرتان را هنگام تحويل بار جهت استفاده از نرخ مخصوص اضافه بار غير همراه ارايه دهيد در غير اين صورت محموله شما مشمول نرخ معمول بار خواهد شد .

هنگام بسته بندي اقلام فاسد شدني اجازه داريد فقط براي حمل درجامه دان مسافري ،حداكثر ۲ كيلوگرم يخ خشك (دي اكسيد كربن) استفاده نماييد.

چمدان هاي غير همراه ۴ روز قبل از پرواز پذيرش مي شوند.

هزينه‌ پست كردن و يا حمل دريايي خيلي ارزان‌تر از حمل هوايي بارتان و يا هزينه‌هاي اضافه‌بار است. چمدان‌هاي اضافي‌تان را، اگر واقعاً به آن‌ها نيازي نداريد، به خانه برگردانيد يا اگر سفر طولاني‌تري داريد آن‌ها را پيش‌پيش بفرستيد.

 خدمات حمل بار اين امكان را به شما مي‌دهند كه بارتان را در يك تاريخ مشخص (بين ۴۸ ساعت تا ۵ روز بعد از رسيدن شما به مقصد) در-به-در (تحويل از در منزل و تحويل به محل نهايي مقصد) به شما تحويل دهند، بدون اين‌كه نيازي باشد به ترمينال بار برويد. تمام تشريفات اداري آن هم انجام و مديريت مي‌شود. هزينه‌ي آن از حمل بار هوايي ارزان‌تر است ولي باز هم نسبتاً گران است.

اگر ناچاريد كه بار زيادي داشته باشيد، حتماً بليط چارتر هواپيما First Class يا Business Class بگيريد. گران‌تر هست، درعوض، بسياري از خطوط هوايي امكان حمل بار بيش‌تري به شما مي‌دهند.

در خطوط هوايي ايران هم همين قواعد صدق مي كند و ميزان بار مجازتان با توجه به اين كه به كجا مسافرت مي كنيد، بستگي به وزن و تعداد بار شما دارد. در بيشتر خطوط هوايي ايران بسته هاي بيش از ۳۲ كيلوگرم قابل پذيرش نيستند. اما ممكن است ميزان بار مجاز ذكر شده در شركت هاي هوايي مختلف، متفاوت باشد.

 هربسته اي كه ابعاد آن بيش از ميزان مجاز ذكر شده باشد مشمول هزينه اضافي خواهد بود.

 هربسته اي كه ابعاد آن بيش از ميزان مجاز ذكر شده باشد مشمول هزينه اضافي خواهد بود . در هر يك از موارد چه بر اساس تعداد بسته و چه بر اساس وزن ،حداكثر وزن مجاز هر بسته ۳۲ كيلوگرم و حداكثر جمع ابعاد آن ۱۵۸ سانتي متر است.

 علاوه بر ميزان بار مجازي كه به طور رايگان حمل مي شود، شما مي توانيد لوازم شخصي خود را به داخل كابين هواپيما ببريد. اين اقلام (كه شامل خريدهاي معاف از ماليات نيز مي شوند) بايد به صورتي مطمئن در كمدهاي بالاي سر يا زير صندلي جلو جاي گيرند.

به دليل محدوديت فضا شايد لازم باشد كالسكه نوزادان هنگام پذيرش بار تحويل داده شود .

توصيه مي شود مدارك مهم ، وجوه نقد ، لوازم با ارزش ، داروهاي مصرفي و رايانه هاي قابل حمل را داخل كيف دستي خود قرار دهيد.

 از حمل وسايلي كه امنيت را به مخاطره مي اندازد (از قبيل اسلحه هاي بدل، چاقو و موارد مشابه) در كيف هاي دستي خودداري كنيد تا در بخش امنيتي فرودگاه معطل نشويد.

اگر قصد داريد با باري اضافه سفر كنيد توصيه مي شود حداقل ۳۰ دقيقه زودتر از زمان مقرر به پذيرش بارمراجعه كنيد.

شركت مسافرتي خريد بليط هواپيما با تهيه مجموعه كاملي از بليط هواپيماهاي امن در مسيرهاي مختلف سعي كرده تا سفري مطمئن و لذت بخش را براي همه مسافران تدارك ببيند. شما با مراجعه به سايت خريد بليط بالاپر مي توانيد از همه بليط هاي موجود در مسير دلخواه تان باخبر شويد و بليط هاي سيستمي و چارتر را براي مسافرت خود انتخاب و اقدام به خريد كنيد. همچنين مي توانيد درباره كلاس پرواز g و درصد احتمال سقوط هواپيما اطلاعات خوبي به دست بياوريد تا بهترين بليط را براي مسافرت خودتان خريداري نماييد. آرزوي سفري امن و پر از شادي را براي شما داريم.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]