ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱ خرداد ۱۳۹۷
تركيش ايرلاينز چهارمين شبكه پروازي بزرگ دنيا را در اختيار دارد كه با جابجايي مسافر بين ۱۰۸ كشور و ۲۱۹ نقطه بين المللي توانسته كل قاره اروپا را تحت پوشش شبكه پروازي خود قرار دهد همچنين تركيش ايرلاينز تنها شركت هواپيمايي است كه به سرتاسر دنيا خط پروازي برقرار كرده است.
 
شركت هواپيمايي تركيش ايرلاينز (Turkish Airlines) به عنوان هواپيمايي حامل پرچم تركيه شناخته مي شود كه با بكارگيري هواپيماهاي جديد و نيروهاي متخصص توانسته در زمره شركت هاي هواپيمايي موفق دنيا قرار گيرد.
 
شركت هواپيمايي تركيش ايرلاينز در بيستم ماه مي سال ۱۹۳۳ تاسيس شد مقر اصلي اين شركت هواپيمايي فرودگاه استانبول بوده و اولين خط هوايي آن بين آنكارا ، استانبول ، آتن با هواپيماي داگلاس دي سي ۳ برقرار شد.
اين شركت به سرعت مسير پيشرفت را طي كرد و خطوط پروازي خود را بيش از پيش افزايش داد ، در حال حاضر اين شركت به ۲۷۰ مقصد بين المللي و داخلي پرواز داشته و طبق آخرين آمارها ۲۶۱ فروند هواپيما با ميانگين سني شش و نيم سال در آن مشغول خدمت هستند ، همچنين هواپيماهاي باربري اين شركت به ۴۷ فرودگاه در سرتاسر جهان پرواز دارند.
افزايش درخواست ها براي مسافرت با هواپيما در سال هاي اخير
ضيا تاشكنت قائم مقام بازرگاني هواپيمايي تركيش ايرلاينز طي نشست خبري به خبرنگاران گفت : طبق آخرين آمارهاي منتشر شده از سوي ياتا ميزان مسافرت با هواپيما از سال هاي ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۴ شش برابر شده و پيش بيني مي شود اين آمار نيز تا دو دهه آينده سه برابر شود.
قائم مقام بازرگاني هواپيمايي تركيه با اشاره به اينكه بيشترين رشد آمار مسافرت با هواپيما در قاره آسيا است ، افزود : درآمد شركت تركيش ايرلاينز در سال گذشته ميلادي حدود ۶۰۰ ميليون دلار بود و انتظار مي رود كه در سال جاري ميلادي شركت هاي هواپيمايي دنيا مجموعا ۷۸۳ ميليارد دلار درآمد داشته باشند.
وي خاطر نشان كرد : اروپا كمترين مسافت پروازي را داشته اما بيشتر حجم مسافر را دارد.
تاشكنت گفت : هم اكنون ۵۸ ميليون فرصت شغلي در صنعت حمل و نقل هوايي جهان ايجاد شده كه اين ميزان در بيست سال آينده به عدد ۱۰۵ ميليون مي رسد و نقاط پروازي از ۸۰۰ مبداء و مقصد در سال ۱۹۹۴ به ۱۶٫۱۶ ميليون مبدا و مقصد در سال ۲۰۱۴ رسيده است.
جابجايي ۵۵٫۶ ميليون مسافر توسط شركت هواپيمايي تركيه
قائم مقام بازرگاني هواپيمايي تركيش ايرلاينز ، در ادامه به دستاوردهاي هواپيمايي تركيه پرداخت و گفت : طبق آمارهاي سازمان هواپيمايي كشوري تركيه در سال ۲۰۱۳ بيست و نه ميليون مسافر توسط هواپيمايي تركيه جابجا شدند كه اين عدد در سال ۲۰۱۴ به ۵۵٫۶ ميليون مسافر رسيده است و نكته قابل تامل اينجاست كه ۳۲ ميليون نفر از اين مسافران از كشورهاي خارجي بوده اند.
وي افزود : طي ده سال شبكه پروازي خود را گسترش داديم و توانستيم تعداد پروازهاي خود را تا ۸۰ درصد افزايش دهيم و اين كار باعث شد تا رشد مسافر در شركتمان به عدد ۳۶۷ درصد برسد و در حالي كه اغلب شركت هاي هواپيمايي در دنيا در سال هاي ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۴ با كاهش تعداد مسافران رو يه رو بودند تركيش ايرلاينز با سياست هاي دقيق توانست رشد چشمگير مسافران را تجربه كند و همچنين در سال ۲۰۱۴ با رشد ۱۴ درصدي مسافران داخلي و رشد ۱۲ درصدي مسافران خارجي رو به رو بوديم.
وي ادامه داد : با برنامه ريزي هاي انجام شده ، تعداد مسافران هواپيمايي تركيش ايرلاينز در سال ۲۰۲۳ به عدد ۱۲۰ ميليون نفر خواهد رسيد. تاشكنت در ادامه گفت : تركيش ايرلاينز چهارمين شبكه پروازي بزرگ دنيا را در اختيار دارد و به اكثر نقاط دنيا پروازهاي مرتب برقرار كرده و كل قاره اروپا را تحت پوشش شبكه پروازي خود قرار داده است و  به ۱۰۸ كشور و ۲۱۹ نقطه بين المللي پرواز داريم و اولين ايرلاين دنيا هستيم كه به سرتاسر دنيا خط پروازي برقرار كرده است.

شما با شناخت بهترين ايرلاين تركيه سفر مطمئن تري را به كشور خواهيد كرد. پيش از سفر به تركيه بهتر است با هر يك از ايرلاين هاي تركيه آشنا شويد و نوع هواپيماي خودتان را با دقت انتخاب كنيد. با بهترين ايرلاين تركيه به اين كشور سفر كنيد.

ايرلاين تركيش

اولين بهترين ايرلاين تركيه، هواپيمايي تركيش اير است و هواپيمايي ملي تركيه و دولتي مي باشد. بهتر بدانيد كه هواپيمايي تركيش بعد از لوفت هانزا و ايرفرانس سومين ايرلاين بزرگ اروپا از نظر جابجايي مسافر است. تركيش ايرلاينز در سال ۲۰۱۱ جايزه بهترين هواپيمايي جنوب اروپا را كسب كرد. هواپيمايي تركيش ايرلاين را ميتوان هم قديمي ترين و هم به نوعي جديدترين شركت هواپيمايي تركيه است كه در سال ۱۹۳۳ ميلادي به دستور كمال مصطفي آتاتورك تاسيس شده و دائما در حال بروز رساني است.

مقر اصلي فعاليت ايرلاين تركيش در استانبول تر كيه است كه ۱۸۶ فروند هواپيما را براي پرواز به ۲۴۶ مقصد داخلي و بين المللي هدايت مي كند تا بتواند با ۱۵۷۳۷ نفر نيروي كاري كه در اختيار دارد برنامه هاي پروازهاي تركيش اير براي رضايت خاطر مشتريان بسيار منظم ميباشد. هر سال خيلي از مسافران براي خريد بليط هواپيما استانبول سراغ ايرلاين تركيش مي روند.

  • خدمات ارائه شده در كابين فرست كلاس شركت هواپيمايي تركيش ايرلاين
  • ارائه سرويس حوله گرم/سرد بعد از استقرار مسافر در كابين خود
  •  سرويس ويژه خوش آمدگويي (انواع نوشيدنيهاي لوكس)
  • ارائه منوي مخصوص غذا و نوشيدني
  • سرويس غذاي گرم
  • در سفر هاي بين قاره اي در كنار غذا هاي خاويار نيز موجود مي باشد.
  • منوي غذاي اصلي از ۴ نوع (گوشت، ماهي، غذاي شرق آسيا و غذاي گياهي) و نيزسوپهاي مخصوص تركيه تشكيل مي شود.
  • انواع شيرينيهاي تركيه و ساير كشورها و نيز انواع ميوه ها در طول سفر سرو مي گردد.
  • چاي همراه ليمو، قهوه ترك به همراه شيريني ،كاپوچينو و انواع چايهاي گياهي در طول سفر سرويس داده مي شود.
  • انواع نوشيدنيهاي داخلي و خارجي لوكس سرو مي گردد.
  • دادن پيژامه و دمپايي مخصوص
  • براي مسافران مرد، وسايل كامل اصلاح در دستشوئي موجود مي باشد.
  • مونيتور ۲۳ اينچ جهت تماشاي ۲۰۰ ساعت انواع فيلم، مستند، اخبار و انواع بازيهاي كامپيوتري در كابين موجود مي باشد.
  • امكان استفاده از لب تاب و نيز امكان ارسال اس.ام.اس و ايميل از هواپيما.

تركيش اير لاين در مسير داخلي تركيه تقريباٌ به تمام شهرها پرواز دارد در ايران براي تور استانبول از اين ايرلاين هم استفاده مي كنند. و حتي در بعضي از مسير ها روزانه چندين بار پرواز انجام مي دهد. مثلا اگر تور اصلي شما تور استانبول و يا تور آنتاليا است، ميتوانيد براي سفر به شهرهاي ديگر اين كشور از  پروازهاي داخلي تركيه استفاده كنيد. اين شركت پروازهاي منظم بين‌المللي مختلفي را از فرودگاه بين‌المللي آتاتورك به مقاصدي در اروپا، آسيا و آفريقا انجام مي‌دهد. اگر زودتر از تاريخ مسافرت اقدام به خريد بليط تركيش اير نماييد مي توانيم با نرخ هاي بسيار مناسب بليط خارجي تركيش رزرو كنيد .



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]