ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


قيمت بليط هواپيما داخلي در سال ۹۷ با چه معياري مشخص مي شود؟‌ آخرين و به روزترين قيمت بليط هواپيما ماهان را از بالاپر بخواهيد. ما پايين تر قيمت ها را از همه جا جمع كرديم! قيمت بليط هواپيما داخلي در سال ۹۷ با چه معياري مشخص مي شود؟ 

سايت هاي زيادي در فضاي مجازي مشغول فروش بليط هواپيما هستند و هر كدام از آنها قيمت بليط هواپيماي داخلي و خارجي را با نرخ هاي متفاوتي به متقاضيان خود ارائه مي دهند. سايت هاي زيادي در فضاي مجازي مشغول فروش بليط هواپيما هستند و هر كدام از آنها قيمت بليط هواپيماي داخلي و خارجي را با نرخ هاي متفاوتي به متقاضيان خود ارائه مي دهند. چيزي كه در اين بين قابل توجه است آن است كه هر چند قيمت بليط هواپيما در هر يك از متفاوت است اما نسبت به خريد بليط حضوري ارزان تر و به صرفه تر مي باشد.

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد كه اين سايت هاي فروش بليط هواپيما چگونه خريد بليط هواپيما را براي ما ارزان تر مي كنند؟ در جواب بايد بگوييم كه كلا خريد هاي آنلاين مي توانند اين امكان را به خريدار بدهند تا او با مقايسه قيمت هاي بليط هواپيماي مقصد دلخواهش, ارزان ترين بليط هواپيما را براي مسافرت اش انتخاب كند. اين وسعت انتخاب ميتواند رقابت تنگاتنگي را در بين سايت هاي فروش بليط هواپيما ايجاد كند.

قيمت مصوب بليط هواپيما ۹۷ چقدر است؟

اين رقابت باعث مي شود هر يك از ايرلاين ها و آژانس هاي مسافرتي براي جذب مسافر بيشتر قيمت بليط هواپيما را در مسيرهاي خود به پايين ترين حد خود برسانند تا مشتري بيشتري را براي پروازهاي خود فراهم كنند و سود بيشتري از فروش بليط به دست بياورند. اين پايين آمدن بليط هم به نفع اين شركت ها و آژانس ها است كه مي توانند تمامي صندلي ها و بليط هاي هواپيما را به فروش برسانند و هم به نفع مسافران است كه با ارزان ترين قيمت اقدام به خريد بليط مي كنند.

شما با خريد بليط هواپيما به صورت اينترنتي مي توانيد در هزينه هاي سفرتان صرفه جويي  كنيد, و هزينه اي كه قرار است براي بليط بپردازيد را در طول سفر براي خوش گذشتن مسافرت تان خرج نماييد. معمولا بيشترين هزينه اي كه براي سفر مي شود مربوط به خريد بليط هواپيما است, اگر شما با برنامه ريزي و انتخاب درستي دست به خريد بليط هواپيما بزنيد, سفر اقتصادي تري را شروع خواهيد كرد.

قيمت بليط هواپيما خارجي در سال جديد!

در خريد هاي حضوري و تلفني با كارشناس فروش بليط تماس مي گيريد و كارشناس براي پيدا كردن بليط مناسب و خريد آن كمك مي كند و آخر سر هم پورسانت اضافي بابت اين مشاوره از شما طلب مي كند, به همين دليل بايد در اين روش خريد بليط هواپيما مبلغ زيادي را بپردازيد.

اما در روش خريد آنلاين بليط هواپيما اين مورد حذف مي شود و شما خودتان از بين قيمت ها و پروازها دست به انتخاب مي زنيد. حتي اگر همان بليط هواپيما را خودتان در خانه به وسيله اينترنت و كارت بانكي تان خريداري كنيد, متوجه خواهيد شد كه با قيمت ارزان تري توانسته ايد آن را تهيه كنيددر واقع با خريد اينترنتي بليط هواپيما هم در هزينه بليط صرفه جويي مي كنيد  هم در وقت و هزينه رفت و برگشت به شركت هواپيمايي فروش بليط هواپيما.

بهترين قيمت بليط هواپيما را از كجا پيدا كنيم؟

قيمت بليط هواپيما با روش هاي مختلف بليط هاي هواپيما به دو گروه بليط سيستمي و بليط چارتر دسته بندي مي شوند. البته در اين ميان زمان خريد بليط هواپيما نيز خيلي مهم است. زمان خريد بليط كاملا به نوع بليط خريداري شده توسط شما وابسته است.

قيمت بليط هواپيما خارجي ايران اير

بليط سيستمي به اين خاطر كه قيمت آن به وسيله خود شركت هاي خطوط هوايي تعيين مي شود و اين خطوط هوايي رده هاي قيمتي مختلفي دارند, برنامه پرواز آنها از ماه ها قبل تر نوشته مي شود و نوع پرواز و قيمت بليط هواپيما در اين دسته قابل تغيير نيست, به همين دليل اگر مي خواهيد بليط سيستمي براي سفرتان تهيه كنيد بايد تا جايي كه مي توانيد سريعتر نسبت به خريد بليط هواپيما اقدام كنيد.

به عبارتي مي توان گفت كه هر چه زمان خريد بليط هواپيما در روش سيستمي زودتر باشد شما از قيمت ارزان تري براي خريد بليط هواپيما برخوردار خواهيد شد. بنابراين براي مسافرت هايي كه زمان معيني دارند چند ماه زودتر بليط سيستمي تهيه كنيد تا قيمت بليط هواپيماي شما ارزان تر در بيايد.

اما درباره بليط هاي چارتر قضيه متفاوت است, بليط چارتر با توجه به زمان پرواز هواپيما رنج قيمتي مختلفي را به خود مي گيرند و مدام قيمت آنها بيشتر يا كمتر مي شود. اما بايد بدانيد كه بليط چارتر نيز زمان ويژه خودش را دارد.

غالبا مسيرهاي هوايي كه پرتردد و پرمسافر هستند در تمام طول سال مسافرهاي مخصوص خودشان را دارند و به همين خاطر در هر لحظه اي كه بخواهيد مي توانيد بليط چارتر براي سفرتان در اين مسيرها پيدا كنيد. اما به اين نكته هم بايد توجه كنيد كه در بيشتر زمان هايي كه مسافر زياد است, مثل زمان هاي تعطيلات نوروزي و تابستان, قيمت بليط چارتر نيز بيشتر مي شود.

قيمت بليط هواپيما در صورتي كه به درستي انتخاب شود مي تواند هزينه هاي سفر شما را به اندازه چشم گيري كاهش دهد. شما با كمي جستجو در بين ايرلاين هاي مختلف خواهيد توانست بهترين و مناسب ترين قيمت بليط هواپيما را براي سفر خودتان پيدا كنيد. فقط بايد كمي صبوري به خرج بدهيد و همه قيمت هاي انواع بليط را در همه ايرلاين هاي موجود براي مقصدتان بررسي كنيد و از بين آنها مناسب ترين و ارزان ترين را انتخاب كنيد.

قيمت بليط هواپيما

براي انتخاب بهترين قيمت بليط هواپيما چه كنيم؟

پس اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه تمام ايرلاين ها را جستجو كنيد و قيمت هاي آنها را به صورت دقيق با هم مقايسه كنيد. درباره بليط چارتر بايد بدانيد كه قيمت بليط چارتر در مواقع خاصي از بليط سيستمي ارزان تر در مي آيد.

پس اينگونه نيست كه هميشه اين نوع بليط ارزان تر باشد و انتظار ارزان تر بودن آنها را در مواقعي نداشته باشيد. ولي در زمان هايي هم كه شرايط خريد بليط هواپيما به صورت چارتر فراهم است, مي توانيد از تخفيف هاي باورنكردني, بعضي وقت ها تا نصف قيمت, بهره مند شويد.

اگر مي خواهيد قيمت بليط هواپيما را به صورت ارزان تري تهيه كنيد, در زمان هاي كم مسافر اقدام به خريد بليط هواپيما كنيد. با اين روش شما در هزينه هاي خودتان صرفه جويي قابل توجهي خواهيد كرد.

گفتني است كه شما در همه روزهاي سال مي توانيد به مسافرت برويد, اما با خريد بليط هواپيما در روزهاي وسط هفته در مقايسه با روزهاي آخر هفته, و روزهاي غيرتعطيل در مقايسه با روزهاي تعطيل رسمي مثل ايام نوروز, مي توانيد تا بيست درصد در هزينه هاي خريد بليط هواپيما صرفه جويي نماييد.

در صورتي كه به دنبال قيمت بليط هواپيما با يك تخفيف حسابي هستيد, چمدان تان را در هر لحظه اي آماده نگهداريد و براي خريد بليط پرواز لحظه آخري مترصد فرصت باشيد و چشم از سايت هاي فروش بليط هواپيما برنداريد. 

با دقت به زمان هاي پاياني نزديك به پرواز هواپيما در ايرلاين هاي مختلف نگاه كنيد, در اين زمان ها ممكن است تا نصف قيمت نيز بتوانيد بليط هواپيما خريداري كنيد. در اين زمان ها شركت هاي هواپيمايي تخفيف هاي زيادي براي پر كردن ظرفيت صندلي هاي خالي مانده خود به مسافران مي دهند كه در اين فرصت شما مي توانيد جزء اولين كساني باشيد كه از اين تخفيف ها برخوردار مي شوند.

زمان مناسب خريد ارزان ترين قيمت بليط هواپيما

زمان مناسب براي مسافرت در پيدا كردن بليطي با قيمت مناسب تاثيرگذار است. اين زمان به دو گروه طبقه بندي مي شود و اين طبقه بندي به كاملا با تلقي شما از بهترين زمان مسافرت ارتباط دارد. به نظر شما بهترين زمان سفر زماني است كه بتوانيد بليط ارزان تري را براي سفر تان پيدا كنيد؟ يا اينكه به نظر شما بهترين زمان سفر مربوط به فصل مناسب مقصدتان است و زماني است كه آن شهر در بهترين حالت خود براي مسافرت است.

اگر شما شهر مقصدتان را براي مسافرت ملاك قرار دهيد, مطمئنا بليط ارزاني را نخواهيد توانست پيدا كنيد. چون در زمان هايي كه مقصدتان بهترين زمان خودش را سپري مي كند مسافران زيادي به آن شهر مسافرت مي كنند و شركت ها هم براي سود بيشتر بر روي قيمت بليط هواپيما مي كشند چون زمان سود آنها نيز است.

خيلي از مسافرها هستند كه هزينه قيمت بليط هواپيما چندان فرقي به حالشان ندارد و دوست دارند درست در زماني كه بهترين فصا آن شهر است به آنجا سفر كنند و از لحظات مسافرتش ان نهايت لذت را ببرند. در اين وضعيت بحثي وجود ندارد و اين مسافران مي توانند براي رسيدن به شهر دلخواهشان با هر گونه قيمت بليطي كنار بيايند و ارزان يا گران بودن بليط در اولويت آنها نيست.

 

اما يك گروه از مسافران هم هستند كه ديدن مناظر شهر موردنظرشان در هر روز و فصلي برايشان تازگي دارد و خود شهر براي اين دسته از مسافران در اولويت نيست و سفر به مقصدشان را در هر زماني مي پسندند. اين گروه از مسافران همان هايي مي باشند كه به دنبال يك سفر ازران با بليط كم قيمت تر هستند. براي اين مسافران زمان مناسب خريد بليط خيلي مهم است.

اين دسته از مسافران بايد بدانند كه زمان هاي پرمسافر زمان خوبي براي سفر آنها نيست چون در اين زمن ها بليط خيلي گران مي شود. در اين زمان ها نبايد حتي سراغ بليط هاي چارتر نيز بروند چون اين بليط ها نيز نمي توانند به سود آنها باشند. اين بليط ها در براي بليط هاي سيستمي ارزان تر نيستند. اصلا آژانسها بليط را به اين خاطر اجاره مي كنند كه در اين زمان ها با قيمت بالاتري بفروشند و سود زيادي به دست بياورند.

اگر خيلي مشتاق سفر در زمان هاي پيك مسافر هستيد تنها يك راه داريد و آنهم خريد بليط از چند ماه پيش براي مقصدتان است. هر چه زودتر نسبت به خريد بليط اقدام كنيد, قيمت بليط هواپيما را با نرخ پايين تري پيدا خواهيد كرد. البته شايد كلاس هاي پروازي ارزان نيز بتوانند به داد شما برسند.

البته مي توانيد از تخفيف هاي خطوط هوايي در زمان هاي خاصي نيز بهره مند شويد و در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

مسافراني كه با بليط هاي لحظه آخري اقدام به مسافرت كرده اند مسلما طعم خوش سفر با اين تورها را چشيده اند, و مي دانند كه سفر با اين تورها نيز مي تواند قيمت بليط هواپيماي ارزاني را نصيب آنها كند.

يكي از اصلي ترين كارهايي كه بايد براي خريد بليط لحظه آخري انجام دهيد اين است كه زماني را براي مسافرت تان پيدا كنيد كه مسافرهاي زيادي به مقصد موردنظر شما سفر نمي كنند. يا زمان هايي را پيدا كنيد كه زمان مناسبي براي سفر به آنجا نيست. به عنوان مثال روز تعطيلي يا روزهاي نوروز نيست, يا اينكه زمان هايي است كه مسافرها از سفر برگشته اند و كم كم آن شهر از حالت پرمسافر در مي آيد و به حالت عادي خودش برمي گردد.

در ضمن قيمت بليط هواپيما براي كودكان و نوجوانان متفاوت است, در صورتي كه به همراه خود كودك و نوزادي داريد,

به اين نكته نيز در طول سفرتان توجه كنيد كه قيمت بليط هواپيما در بليط سيستمي و چارتر براي كودكان زير دو سال, بدون صندلي كاملا رايگان است و فقط بايد هزينه بيمه پرداخت شود.

 

اگر بخواهيم به صورت تخميني حرف بزنيم بايد بگوييم كه در پروازهاي خارجي قيمت بليط هواپيما براي بچه هاي دو تا دوازه ساله تقريبا ۷۰ تا ۷۵ درصد قيمت كامل بليط هواپيما است. اما اگر اين پروازها به صورت چارتر خريداري شوند هيچ تخفيفي مشمول آنها نخواهد شد و بايد قيمت كامل بليط هواپيما را پرداخت كنيد.

نكته هايي درباره قيمت بليط هواپيما

اگر پرواز بيشتر از دو ساعت تاخير داشته باشد و يا پرواز به كل توسط شركت هواپيمايي لغو شود, در صورتي كه شما درخواست انصراف پرواز را داشته باشيد مي توانيد با بخش مربوط تماس بگيريد و با در اختيار داشتن بليط مهر شده شركت هواپيمايي, نسبت به برگرداندن قيمت بليط هواپيما اقدام كنيد.

مسافر نمي تواند قيمت بليط و موارد لحاظ شده در آن را نمي تواند تغيير دهد. همچنين مسافر نمي تواند بليط خريداري شده را دوباره به شخص ديگري با قيمتي بيشتر بفروشد. در هر گونه از اين موارد با اعمال قانوني مراجع ذيصلاح روبه رو خواهد شد.

خريد اينترنتي بليط هواپيما بهترين انتخاب براي پايين آوردن قيمت بليط هواپيما است. دليل آن هم اين است كه در محيط اينترنت رقابت شديدي بين آژانس هاي مسافرتي و ايرلاين هاي هوايي وجود دارد و همه آنها سعي مي كنند بليط هاي خودشان را با مناسب ترين قيمت به مشتري ها بفروشند. پس براي جلب نظر مشتريان سعي مي كنند قيمت هاي پايين تري از رقباي خودشان به مشتري بدهند و آنها را از دور فروش بليط خارج كنند. شما هم بايد از اين فرصت استفاده كنيد و از زماني كه اين آژانس ها و ايرلاين ها در حال رقابت هستند بهترين فرصت براي خودتان دست و پا كنيد.

شما مي توانيد با وارد شدن به سايت بالاپر اطلاعات خوبي درباره ايرلاين هاي خارجي و داخلي پيدا كنيد. بعد از اينكه اطلاعات خودتان را در اين زمينه بيشتر كرديد مي توانيد به قسمت رزرو و خريد بليط سايت بالاپر برويد و بعد از انتخاب مبدا و مقصدتان و زمان پروازتان فقط با يك كليك ساده فهرست همه هواپيماهاي داخلي و خارجي را با قيمت هاي مختلف به همراه كلاس هاي اكونومي, تجاري و فرست كلاس مشاهده نماييد.

با مقايسه اين هواپيماها مي توانيد با توجه به شرايط اقتصادي تان ارزان ترين و مناسب ترين بليط را براي سفرتان انتخاب كرده و با در اختيار داشتن رمز دوم كارت بانكي عضو شتاب به صورت اينترنتي اقدام به خريد بليط مناسب كنيد.

پس تنها كاري كه لازم است انجام دهيد اين است كه وارد سامانه فروش بالاپر شويد و از خدمات آن استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با همكاران ما به صورت شبانه روزي در تماس باشيد.

سايت بالاپر به عنوان با بهترين قيمت بليط هواپيما, همه بليط هاي سيستمي و چارتر از همه جاي دنيا را در اختيار شما مي گذارد. شما با كمي جستجو مي توانيد خيلي راحت بليط هواپيما دلخواه خودتان را از بين آنها پيدا كنيد و قيمت هاي آنها را با يكديگر مقايسه كرده و سپس ارزان ترين بليط هواپيما را براي سفرتان خريداري كنيد.

قيمت بليط هواپيما بالا پر

متغير بودن قيمت بليط هواپيما

همه اتفاقاتي كه در اطراف شما مي افتد مي تواند بر روي قيمت بليط هواپيما تاثير بگذارد. البته شركت هاي هواپيمايي براي اينكه بتوانند به اين اتفاقات فائق بيايند روش هاي مختلفي را مي به كار مي گيرند تا بتوانند در عين رقابت با ساير شركت هاي هواپيمايي, مسافر بيشتري را نيز به سمت خودشان بكشانند.

احتمال دارد در پروازهاي گوناگون يك مسير قيمت بليط هواپيما با يكديگر تفاوت زيادي داشته باشد. براي اينكه با همه تغييرات قيمت هاي بليط هواپيما آشنا شويد با ما همراه باشيد.

در تعيين قيمت هزينه هاي مسافرتي مقداري از هزينه ها براي رزرو محل اقامت و خريد بليط رفت و برگشت صرف مي شود. در هر كدام از اين دو مورد اگر بتوانيد با روش هايي در هزينه هاي تان صرفه جويي كنيد در طول سفر خواهيد توانست بيشتر خوش بگذرانيد و آن را صرف خريدهاي ديگر سفرتان بكنيد.

اكثر پروازهاي چارتري براي مقصدهاي پرمسافر رفت و برگشت و مسافرت به آنها توريست ها و مسافران زيادي را جذب مي كند, اين بليط هاي چارتر را در همه روزهاي سال مي توانيد پيدا كنيد. به جاي اينكه از بليط هاي سيستمي براي مسافرت تان استفاده كنيد مي توانيد از بليط هواپيماي چارتر شده كمك بگيريد تا سفرتان با قيمت مناسبي همراه باشد.

گفتني است كه در برخي از زمان ها آژانس هاي مسافرتي كه بليط هاي يك هواپيما را چارتر كرده اند براي اينكه تمامي صندلي هاي خودشان را به فروش برسانند قيمت بليط هواپيما را پايين مي آورند و به وسيله شبكه هاي اجتماعي مختلفي به اطلاع توريست ها و مسافران مي رسانند.

براي اينكه از اين قيمت ها باخبر شويد بهترين راه اين است كه در شبكه هاي اجتماعي اين آژانس هاي مسافرتي عضو شويد و لحظه به لحظه آخرين تغيير قيمت هاي اين پروازها را دنبال كنيد. با عضويت در شبكه هاي اجتماعي بالاپر مي توانيد به راحتي از اين قيمت ها مطلع شويد. و تخفيف هاي ويژه و بليط هاي لحظه آخري پروازهاي مختلف ايرلاين هاي گوناگون را دريافت كنيد و با سفري كم هزينه روبه رو شويد.

بيشتر اوقات خطوط هواپيمايي مختلف در يك بازه زماني معين براي مقصدهاي خاصي تخفيف هاي خوبي ارائه مي دهند. در اينگونه موارد اگر بتوانيد در زمان مناسب نسبت به خريد بليط هواپيما اقدام كنيد, قيمت بليط هواپيما مناسبي را پيدا خواهيد كرد. شما بايد قيمت هاي اين ايرلاين ها را بررسي كنيد و اختلاف قيمت بليط هواپيما هر يك از آنها را براي مقصد مورد نظرتان در بياوريد و در فرصت مناسب نسبت به خريد اقدام كنيد.

  • تخفيف در قيمت بليط

در صورتي كه به شهري مسافرت مي كنيد كه فرودگاه هاي متعددي دارد, بايد توجه كنيد كه هر يك از اين فرودگاه ها مي توانند قيمت بليط هواپيما مختلفي داشته باشند. اين هم يكي از علت هاي متغير بودن قيمت بليط هواپيما در سفرهاي داخلي و خارجي است. شما با بررسي و انتخاب پرواز مناسب يكي از اين فرودگاه ها مي توانيد بليطي با قيمت پايين را براي سفرتان بيابيد.

  • يك راز در مورد قيمت بليط هواپيما

احتمالا اين سوال هم براي شما پيش آمده كه آخر چرا خريد بليط آنلاين هواپيما از خريد حضوري ارزان تر است؟ در جواب مي توانيم بگوييم كه در دنياي مجازي رقابت سختي بين آژانس هاي مسافرتي و شركت هاي هواپيمايي و ايرلاين هاي مختلف وجود دارد كه اين رقابت باعث اختلاف قيمت در بليط هاي هواپيما مي شود و همه آنها سعي مي كنند قيمت پايين تري را به مشتري هاي خودشان ارائه دهند تا مسافر زيادي را به سمت هواپيماها و پروازهاي خودشان جذب كنند.

به اين دليل سايت هاي خريد بليط هواپيما نيز قيمت هاي آنلاين خودشان را كم مي كنند تا متقاضي بليط بيشتري را براي خريد بليط خودشان ترغيب كنند. البته گفتني است كه در خريد آنلاين بليط هواپيما وقتي شما خريد تان را انجام مي دهيد, كارشناسان فروش هيچ دستمزدي از فروش بليط دريافت نمي كنند و اين خود باعث حذف واسطه ها و خريد مستقيم شما مي شود و قيمت بليط هواپيما را راي شما ارزان تر مي كند.

براي خريد آنلاين بليط هواپيما مي توانيد به سايت بالاپر وارد شويد و بيش از هزار ايرلاين مختلف را براي مقصدهاي مختلف در اختيار داشته باشيد. شما با وارد كردن مبدا, مقصد و زمان حركت تان مي توانيد قيمت هاي هر يك از اين ايرلاين ها را با دقت بررسي كرده و آن بليطي كه براي سفرتان مناسب است را از ميان آنها انتخاب و با انجام جند كليك ساده نسبت به خريد آن بليط اقدام كنيد. 

مربوط به قيمت بليط هواپيما 

قيمت بليط هواپيما داخلي

 ليست قيمت بليط هواپيما

قيمت بليط هواپيما مشهد

قيمت بليط هواپيما خارجي

قيمت بليط هواپيما چارتر

قيمت بليط هواپيما ماهان

قيمت بليط هواپيما ايران اير

قيمت بليط هواپيما مشهد تهران



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]