ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۶ آذر ۱۳۹۸

لذت هاي سفر با هواپيما را هيچ انساني نمي تواند انكار كند. پرواز بر فراز آسمان ها و بالاتر از ابرها، برخاستن از زمين بدون بال و با خيالي راحت و آسوده، نظاره بر شهرهايي كه خانه هايشان به اندازه نقطه اي كوچك شده اند و درك اين كه جهان به چه اندازه كوچك است وقتي زير پاهاي انسان قرار مي گيرد. تمامي ويژگي هاي بيان شده از لذت هايي است كه يك فرد مي تواند در پرواز آن را احساس كند. در كنار اين لذت ها سوال هايي نيز مي تواند ذهن هر مسافري را درگير كند. شناخت هواپيما و بسياري از كارها براي بسياري از مسافران جذاب به نظر مي رسد. اگر مايليد تا سوالاتي كه در ذهن داريد را به جواب برسانيد در اين مطلب با ما همراه شويد.

 4 نكته شگفت انگيز هواپيما

رعد و برق و هواپيما

يكي از سوالاتي كه در هنگام تهيه بليط هواپيما مي تواند ذهن هر انساني را درگير كند اين است كه آيا هواپيما در برابر رعد و برق مقاوم است در اينگونه موارد اسيبي به سرنشينان وارد نخواهد شد. اولين و مهمترين نكته اين است كه هواپيماها در سراسر دنيا به گونه اي طراحي شده اند كه در مقابل رعد و برق مقاوم باشند. هواپيماها در آسمان مورد اصابت رعد و برق قرار مي گيرند ولي به خاطر طراحي منحصر به فردش هيچ گونه آسيبي در اين مواقع به انسان نخواهد رسيد. مهمترين دليل اين عمل هم تخليه الكتريكي رعد و برق و عبور آن از هواپيماست. از سال 1963 ميلادي تا به امروز هيچ هواپيمايي به خاطر اصابت رعد و برق سقوط نكرده است.

چرا پنجره هواپيما سوراخ است؟

براي بسياري از افراد در هنگام استفاده از هواپيما جاي سوال است كه چرا برخي از پنجره هاي هواپيما سوراخ كوچكي دارد. مهمترين ديلي اين كار تنظيم فشار در هواپيما است. عامل دوم اين نوع سوراخ ها بر روي شيشه محافظت و تنظيم فشار لايه مياني هواپيما است. هواپيما از سه لايه اكريليك تشكيل شده كه در صورت بروز مشكل براي لايه بروني لايه مياني محافظت را بر عهده مي گيرد. سوالات بسيار زيادي در ذهن انسان هنگام رزرو بليط هواپيما ارزان نقش مي بندد در ادامه به چند سوال ديگر پاسخ خواهيم داد.

 4 نكته شگفت انگيز هواپيما

رد سفيد هواپيما در آسمان به چه علت است؟ 

آگاهي انسان نسبت به هر چيزي لذت استفاده از ان را بيشتر خواهد كرد. در هنگام خريد بليط هواپيما هر چه قدر درباره اين وسيله نقليه بيشتر بدانيد با لذت بيشتري به مسافرت خواهيد پرداخت. نمونه بارزي از اين آگاهي را در ادامه بيان خواهيم كرد.

مثال: از كودكي كه به هواپيماها در آسمان خيره مي شديم، هميشه رد سفيدي از آن را بر روي آسمان آبي مشاهده مي كرديم. از همان ابتدا تا به امروز در پي جواب سوال بودم كه امروز به آن دست پيدا كردم. دليل اين رد سفيد در آسمان چگالي آب موتور هواپيماست كه بخار آن را به بيرون ميفرستد. اين بخار كه بسيار هم داغ است با جو و خنكي هوا برخورد كرده و انفعالات شيميايي را از خود در آسمان به جاي خواهد گذاشت.

چرا در دستشويي هواپيما را كامل قفل نمي كنند؟

اگر به خوبي دقت كرده باشيد درب هواپيماها از بيرون قفل مي شود. مهمترين دليل اين عمل دسترسي آسان تر مهماندار در مواقع ضروري به مسافران است. اگر اتفاقي براي مسافر در دستشويي هواپيما رخ دهد با اين عمل مهماندار مي تواند با سرعت بيشتري به آن كمك كند. بسياري از سوالات ديگر وجود دارد كه ذهن هر مسافري را به خود درگير مي كند. براي كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت تيك بان يكي از معتبرترين و امن ترين سايت هاي ارائه كننده بليط هواپيما داخلي و بليط هواپيما خارجي است مراجعه كنيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]