ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


هواپيما يكي از وسيله هاي نقليه اي است كه تمامي چارچوب هاي يك وسيله نقليه را دارد. سرعت، امنيت و امكانات سه مقوله اي هستند كه در هواپيما وجود دارد. كساني كه از اين وسيله نقليه براي سفر استفاده مي كنند سوالاتي را همواره در ذهن خود گنجانده اند كه علاقه بسياري به پي بردن جواب آن دارند. در اين مطلب سوالاتي را عنوان خواهيم كرد كه شايد يكي از سوالات ذهني شما در سفر با هواپيما باشد. اگر مايليد تا سوالات و پاسخ آنها را بدانيد با ما همراه شويد.

چرا موقع فرود چراغ ها كم نور مي شوند؟

يكي از كارهايي كه ذهن هر فرد را در سفر با هواپيما مي تواند درگير كند، كم شدن نور فضاي داخلي هواپيما در هنگام نشستن ها در شب است. به راستي چه دليلي در اين نوع رفتار نهفته است؟ اين عمل كه توسط مهمانداران انجام مي شود دليلي كاملا رواني دارد. مهمترين دليل اين حركت سازگاري ذهن انسان براي فرود است. يكي ديگر از دلايل روانشناسي آن ياري رساندن و عادت كردن چشم به فضاي تاريك است تا در مواقع اضطراري مسافر بتواند بهترين و مناسب ترين تصميم را بگيرد. سوالات بسيار زيادي در تهيه بليط هواپيما ممكن است به ذهن انسان ها خطور كند در ادامه مطلب به چند سوال ديگر جواب خواهيم داد.

هازارد ۱۰ روز خانه نشين شد

نقطه امن هواپيما كجاست؟

اگر نيم نگاهي به حوادث هوايي بياندازيد متوجه خواهيد شد كه قسمت مياني هواپيما در اين مواقع كمترين آسيب را به خود ديده است. اين امر يك نظر با توجه به تحقيقات است اما سازمان بين المللي هوانوردي به اين موارد اعتقادي نداشته و هيچ صندلي ايمني را در اين مواقع توصيه نمي نمايد. در هنگام رزرو بليط هواپيما به دنبال نقطه امن نباشيد.

مهمانداران در پروازهاي طولاني كجا استراحت مي كنند؟

يكي ديگر از سوالاتي كه ذهن انسان را در پروازهاي طولاني به خود درگير مي كند اين است كه مهمانداران در پروازهاي بيش از چند ساعت در كجا به استراحت مي پردازند. در برخي از هواپيماها مانند بوئينگ و لاينز به مهمانداران تخت هاي كوچكي تعلق مي گيرد تا بتوانند خستگي هاي خود را در آنجا به در كنند. بر بعضي از هواپيما ها نيز جايگاهي كوچك براي استراحت مهمانداران در نظر گرفته شده است.

هازارد ۱۰ روز خانه نشين شد

هواپيما براي پرواز به چند موتور احتياج دارد؟

هر هواپيما داراي دو موتور فعال است كه بسياري از مسافران در اين فكرند كه اگر يكي از موتورها از كار بيفتد، اين وسيله نقليه سقوط خواهد كرد. اما جالب است بداني كه هواپيماها با يك موتور هم مي توانند به پرواز خود بپردازند. حتي اگر يكي از موتورهاي هواپيما از كار بيفتد، موتور ديگر سوخت كمتري را براي رسيدن به مقصد صرف مي نمايد. حال فرض كنيد در مسيرهاي طولاني يكي از موتور هواپيما ها ديگر كار نكنند چه اتفاقي رخ خواهد داد؟ هواپيماها 330 دقيقه مي توانند با يك موتور به پرواز خود ادامه دهند. سوالات بسيار زيادي ذهن افراد را در سفر و هنگام خريد بليط هواپيما خارجي درگير مي كند. اگر مايليد تا با سوالات جذاب بيشتري از  هواپيما آشنا شويد به سايت تيك بان مراجعه كنيد.

سايت تيك بان يكي از معتبرترين و ايمن ترين سايت هاي فروش بليط هواپيما در سراسر ايران مي باشد. تيك بان با بيش از 900 ايرلاين در ايران و اقصي نقاط جهان همكاري كرده و زير مجموعه شركت خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي هفت اورنگ مي باشد. اين سايت داراي گواهينامه انجمن بين المللي حمل و نقل هوايي ياتا، گواهينامه انجمن تورگردانان ايران و نماد دو ستاره اعتماد الكترونيك مي باشد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]