ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


تايلند كشوري زيبا در جنوب شرق آسيا يكي از كشورهايي است كه داراي جذابيت هاي زيادي براي سفر مي باشد. جزاير زيبا و ديدني، شهرهاي ساحلي، فستيوال ها، جشنواره هاي متنوع و فرهنگ متفاوت مسافران زيادي را به سمت اين خطه از جهان جذب مي كند.

غواصي، قايق سواري، ساحل گردي و تماشاي جزاير شگفت انگيز، مراكز خريد مدرن و متنوع، همه و همه از جذابيت هاي بي نظير تايلند است. آب و هواي استوايي و گرم تايلند شرايط مطلوبي را براي انواع تفريحات آبي فراهم كرده است. از اين نظر بهترين زمان سفر به اين كشور جذاب از اوايل آبان ماه تا اوايل ارديبهشت ماه مي باشد. در سفر به تايلند مي توانيد به شهرهاي بانكوك، پاتايا و جزاير معروف و ديدني همچون پوكت و سامويي نيز سفر كنيد.

 

اگر علاقه مند سفر به تايلند هستيد، براي اقامت در اين كشور نياز به رزرو هتل داريد. با اقامت در هتل هاي تايلند مي توانيد زمان بيشتري را در اين كشور سپري كرده و از مناطق شگفت انگيز آن ديدن كنيد.

با رزرو هتل تايلند از هتل هايي استاندارد و راحت برخوردار مي شويد اما تنوع هتل در اين كشور بسيار بالاست و مسافران با آشنايي قبلي مي توانند بهترين گزينه را انتخاب و رزرو هتل خارجي مناسبي را انجام دهند. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد بعضي از هتل هاي تايلند مناسب سفرهاي خانوادگي و برخي ديگر مناسب سفرهاي فردي مي باشد. شايد اين دسته بندي در هيچ سايتي مشخص نباشد. شما حتا مي توانيد با براي خريد بليط هواپيما بانكوك به سايت ما مراجعه كنيد.

در اين مقاله تعدادي از بهترين هتل هاي تايلند را به مسافران معرفي مي كنيم تا در هنگام رزرو هتل از سايت هاي معتبر گردشگري دچار ابهام نشوند.

 

هتل پولمن بانكوك جي (Pullman Bangkok G)

يكي از لوكس ترين و زيباترين هتل هاي ۵ ستاره بانكوك، كه با معماري فوق العاده خود مسافران زيادي را جذب مي كند. اين هتل در منطقه سيلوم قرار دارد كه با ۴۶۹ اتاق در اوج زيبايي و ظرافت طراحي شده است. رستوران اين هتل در طبقه ۳۷ مي باشد كه فضايي رمانتيك و زيبا را براي صرف غذا به وجود آورده است.

 

هتل گرند سنتر پوينت  (Grande Centre Point)

هتل گرند سنتر پوينت يكي ديگر از برترين هتل هاي ۵ ستاره بانكوك است. اين هتل زيبا با ۴۹۷ اتاق

مجلل و سوييت شيك اقامتي رويايي و آرام را براي مسافران فراهم مي كند.

با رزرو هتل خارجي از سايت هاي معتبر گردشگري مي توانيد به راحتي از امكانات بي نظير اين هتل استفاده كنيد.

 

هتل رويال اركيد شرايتون (royal orchid Sheraton)

اين هتل در كنار رودخانه چائو فرايا واقع شده و از منظره زيبا و چشم نوازي برخوردار است. اين هتل يكي از بهترين و جذابترين هتل هاي لوكس است كه تمامي امكانات رفاهي و تفريحي را براي گردشگران مهيا كرده است.

 

هتل چهار ستاره ناراي بانكوك (Narai Hotel) )

اين هتل با قدمتي بيش از ۴۰ سال در قلب بانكوك مي درخشد. با اين كه اين هتل ۴ ستاره مي باشد ولي از امكانات مطلوبي برخوردار است و خدمات مناسبي را به مسافران ارائه مي كند.

با اقامت در اين هتل به سلامت محيط زيست كمك بزرگي خواهيد كرد چرا كه سازگار با محيط زيست بوده و از قوانين آن پيروي مي كند.

 

هتل هيلتون(Hilton Pattaya)

هتل هيلتون كه از بهترين هتل هاي ۵ ستاره پاتايا محسوب مي شود، موقعيتي فوق العاده دارد و چشم انداز آن رو به ساحل زيباي شهر مي باشد.  اين هتل با مراكز خريد بزرگ بانكوك فاصله  كمي دارد. اگر به ساحل و امواج دريا علاقه منديد كافيست با چند دقيقه پياده روي از هتل به دريا برسيد

.

به منظور رزرو هتل خارجي موقعيت جغرافيايي هتل، بسيار مهم است. به طور مثال مسافراني كه قصد خريد دارند، مي توانند هتلي انتخاب كنند كه در نزديكي مراكز خريد باشد. اما مسافراني كه عاشق طبيعت و قدم زدن در سواحل هستند، مي توانند هتل هاي ساحلي را رزرو كنند. براي رزرو هتل پوكت مي توان منطقه پاتونگ را انتخاب كرد چرا كه در كنار انواع رستوران ها و مناطق ديدني قرار دارد.

به هركجاي دنيا كه سفر مي كنيد، رزرو هتل خارجي را از تيك بان بخواهيد. تيكبان با ارائه ليست كاملي از انواع هتل ها و با دارا بودن سيستم رزرواسيون يكپارچه رزرو هتل، مي تواند شما را در امر رزرو بهترين هتل ها ياري كند.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]