ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


براي سفر به جزيره قشم اولين گام سفر اجاره سوئيت در قشم يا رزرو هتل در قشم توسط مسافران اين جزيره زيبا ميباشد. مدت هاست كه خانه هاي مبله در جزيره قشم جهت اقامت مسافران به صورت روزانه اجاره داده مي شده و در كنار هتل هاي اين شهر پذيراي مسافران بوده است. اما در سالهاي اخير با بهبود چشم گير صنعت گردشگري در جزيره قشم و افزايش قابل توجه گردشگران داخلي و خارجي اين شهر، بحث اقامت مسافران چه در بخش هتل و چه در بخش خانه هاي مبله هم به صورت بسيار حرفه اي تر و جدي تر در ميان فعالان اين حوزه مطرح گرديده است و اين خبر خوبي براي مسافران است. اما زماني كه صحبت از اجاره روزانه خانه در قشم به صورت حرفه اي مي شود منظورمان دقيقا چيست؟

اجاره سوئيت و خانه مبله در قشم به صورت كاملا حرفه اي

منظور ما از حرفه اي شدن اين كسب و كار اين است كه مسافران ديگر با صاحبخانه هاي محلي كه يك واحد اضافي دارند و با شرايط و سليقه خودشان به مسافران اجاره ميدهند و نظارت خاصي بر كيفيت واحد و خدمات انجام نمي شود روبرو نيستند. صحبت از تعداد زيادي واحد است كه به صورت سازمان يافته در نقاط مختلف شهر قشم مبله و تجهيز شده اند و از خدمات هتلينگ و نظافت رايگان برخوردارند و مسافران با اشخاصي حرفه اي و با سابقه در صنعت گردشگري مواجه هستند. حقيقت اين است كه فعالان اين حوزه با ارتقا كيفيت واحدها، دكوراسيون هاي شيك، دسترسي مناسب به نقاط ديدني، ارائه تورهاي تفريحي جزيره با تخفيف در طول اقامت، ارائه خدمات هتلينگ و هم چنين ارائه تجهيزات آشپزي بر هتل ها در جلب رضايت مسافران پيشي گرفته اند.

فعالان هوشمند اين حوزه در جزيره قشم با ارائه خدمات خود به صورت آنلاين و در سايتهاي معتبر ضمن كسب اعتبار براي خود و واحدهاي اقامتي اشان توانسته اند نظرات مسافران قبلي را درباره ي خدماتشان دريافت و منتشر كنند. اين نظرات ضمن كمك به آنها جهت بهبود خدماتشان سبب شده كه انتخاب براي مسافران بعدي ساده تر شود.

مزيت ديگر اجاره روزانه خانه در قشم به شيوه نوين و حرفه اي آن تنوع بالا از نظر قيمتي و موقعيتي است كه ميتواند براي هر خانواده با هر تعداد نفرات و هر بودجه اي مناسب باشد. مسافرپذيرهاي محلي يا اصطلاحا خانه هاي بوم گردي قشم كه اكثرا در اطراف شهر قرار دارند هم از اين موج جا نمانده اند و با بهبود كيفيت خدمات خود و ارائه آن ها به صورت آنلاين توانسته اند آن دسته از مسافراني را كه علاقه مند به بافت بومي شهرها هستند به سمت خود جذب كنند.

اجاره روزانه خانه در قشم

اجاره به صورت آنلاين از سايتهاي معتبر

همان طور كه گفتيم يكي از دلايل پيشرفت صنعت اجاره سوئيت و خانه هاي مبله در قشم ارائه اين خدمات به صورت آنلاين ودر سايتهاي معتبر است. مي دانيم كه سالهاست رزرو هتل در قشم و ساير نقاط به صورت آنلاين و از طريق سايت هايي كه در اين زمينه فعاليت ميكنند انجام مي شده است و شايد يكي از دلايل پيشرفت اين صنعت تطبيق سريع تر با جهان امروز است.

براي اجاره خانه هاي مبله جهت اقامت در طول سفر بحث آنلاين شدن كمي با تاخير انجام شد اما امروزه سايت هاي معتبر بسياري در اين حوزه مشغول به فعاليت هستند كه قديمي ترين آن ها كه در جزيره قشم اعتبار و شهرت زيادي دارد سايت روميتا به آدرس roomita.com است. اين سايت در زمينه اجاره ويلا ، سوئيت و اقامتگاه شخصي در سراسر ايران فعال است و مجوزهاي لازم را در اين زمينه اخذ نموده است.

 

چرا قرار گرفتن دراين سايت ها به واحد اقامتي و ميزبان آن اعتبار و به مسافران احساس اطمينان مي دهد؟

همان طور كه گفتيم سايت روميتا كه از بهترين سايت ها در اين زمينه است جهت انجام فعاليت در اين حوزه مجوزهايي را اخذ نموده است. ضمنا اين سايت قوانين واضح و كاملي را براي كنسلي و استرداد وجه دارد كه سبب مي شود تحت هيچ شرايطي مسافر و ميزبان متضرر نشوند و حتي مجبور به درگيري نباشند چرا كه روميتا هميشه به عنوان واسط با قوانين مشخص ميان آن ها قرار دارد. روميتا عكس هاي كامل و اطلاعات دقيقي را از هر واحد عرضه ميكند تا مسافران بتوانند به راحتي واحد ها و قيمت هايشان را مقايسه و تصميم گيري كنند و ضمانت مي كند كه اين اطلاعات موجود در سايت صحت دارند و اگر مسافر در هنگام تحويل گرفتن واحد با هرگونه مغايرتي در اين اطلاعات مواجه شود روميتا بدون معطلي وجه را به مسافر باز ميگرداند و رضايت او را جلب مي كند و البته تمام ميزبان ها قبل از ثبت واحدشان طي پروسه اي براي روميتا احراز هويت ميشوند. ضمانت نظافت واحد و ارائه بيمه سفر از ديگر خدمات اين سايت است كه براي جلب اطمينان و رضايت مسافران ارائه مي شود.

موضوع ديگر اين است كه سايت روميتا تنها يك واسط براي اجاره ويلا و خانه به مسافران نيست بلكه يك شبكه اجتماعي در اين زمينه است كه از بهترين و تاپ ترين اقامتگاه ها تا اقتصادي ترين آنها در هر شهر را با رتبه بندي انجام شده توسط مسافران و نظرات ثبت شده ي آنها به نمايش ميگذارد. هر مسافر مجاز به ثبت نظر مثبت و منفي خود درباره اقامتگاه و ميزبان زيراطلاعات اقامتگاه است. و حتي اگر مسافري اين كار را انجام ندهد تيم پشتيباني روميتا با او تماس گرفته و نظرش را جويا مي شوند. لازم به ذكر است كه اين سايت داراي پشتيباني آنلاين و تلفني ۲۴ ساعته است و در تمام مراحل سفر در كنار مسافران خواهد بود و حتي قبل از تسويه با ميزبان با مسافران تماس گرفته و از رضايت آنها اطمينان حاصل مي كنند.

اميدواريم كه اين مطلب شما را با شيوه نوين اجاره سوئيت در قشم آشنا كرده باشد تا بتوانيد در سفرتان به اين شهر زيبا با طبيعت فوق العاده اش اقامتي مطمئن و شيرين را تجربه كنيد. در آخر پيشنهاد ميكنيم در زمان سفر به قشم از ديدني هاي كم نظير قشم مانند دره ستارگان، تنگه چاهكوه، جزيره هرمز ، جزيره هنگام و جنگل حرا كه از جاذبه هاي كم نظير و پرظرفيت قشم ميباشد ديدن نماييد.

منبع: فرارو



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]