ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


همان طور كه اشاره كرديم چند سالي است كه سايت هاي اجاره روزانه سوئيت و ويلا جهت اقامت مسافران به مجموعه كسب و كارهاي مجازي پيوسته اند و با طراحي يك شيوه اجاره آنلاين مناسب ريسك هايي كه قبلا براي مسافر و صاحبخانه وجود داشت را از بين برده اند و باعث رونق بيشتر اين بخش از گردشگري داخلي شده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجويان ايران»، اجاره روزانه سوئيت جهت اقامت در طول سفر يكي از شيوه هاي اقامت در سفر مي باشد كه در سالهاي اخير به دليل گسترش اينترنت و گوشي هاي هوشمند و امكان اجاره آنلاين بيشتر مورد توجه قرار گرفته است. البته اجاره ويلا و سوئيت در مناطقي مانند شمال ايران به صورت روزانه جهت اقامت مسافران از گذشته و به شيوه سنتي آن انجام مي شد. به اين صورت كه تابلو به دست هايي از طرف بنگاه هاي املاك محله لب جاده مي ايستادند و تبليغ ويلاي دو خواب و سه خواب مي كردند و با توقف مسافران سوار ماشينشان شده و چند ويلا به آن ها نشان مي دادند تا پسند كنند و سپس بر اساس نوع ماشين و ظاهر مسافران قيمت اجاره را تعيين مي كردند. اما اين روزها اين شيوه از رونق افتاده و مسافران ترجيح مي دهند قبل از اين كه عازم سفر شوند محل اقامت خود را بررسي و رزرو كنند.

 اجاره روزانه سوئيت در تهران نيز از ديرباز مرسوم بوده است و مسافران حتي مي توانستند از طريق آگهي هاي منتشر شده در روزنامه سوئيتي به صورت روزانه در تهران اجاره كنند. اين شيوه يعني استفاده از اقامتگاه هاي شخصي جهت اقامت در طول سفر كم و بيش در اكثر شهرهاي مسافر پذير انجام مي شد تا اين كه كسب و كارهاي مجازي و داراي مجوز وارد اين حوزه گردشگري داخلي شدند و به اجاره روزانه سوئيت و ويلا نظم بيشتري دادند. در ادامه درباره اين كسب و كارها توضيح بيشتري خواهيم داد و يكي از معروفترين آن ها را به شما معرفي خواهيم كرد.

چرا روميتا بهترين راه حل براي اجاره روزانه سوئيت مي‌باشد؟

كسب و كارهاي اجاره روزانه سوئيت به صورت آنلاين

همان طور كه اشاره كرديم چند سالي است كه سايت هاي اجاره روزانه سوئيت و ويلا جهت اقامت مسافران به مجموعه كسب و كارهاي مجازي پيوسته اند و با طراحي يك شيوه اجاره آنلاين مناسب ريسك هايي كه قبلا براي مسافر و صاحبخانه وجود داشت را از بين برده اند و باعث رونق بيشتر اين بخش از گردشگري داخلي شده اند.

اين كسب و كارها براي صاحبان ويلاها و يا كساني كه آنها را اجاره مي دهند اين موقعيت را فراهم كرده اند كه به صورت رايگان ويلاي خود را معرفي و جهت اجاره عرضه كنند و با وضع قوانين واضح و مشخص در صورت كنسلي متضرر نشوند و همينطور اين امكان را به مسافران داده اند كه اقامتگاه مورد نظر خود را از ميان هزاران اقامتگاه موجود به سادگي و تنها با چند كليك انتخاب و رزرو كنند و ديگر نگران قيمت گذاري ناعادلانه، بي كيفيت و يا كثيف بودن اقامتگاه نباشند. چرا كه همه ي اين موارد را سايت ارائه دهنده ضمانت مي كند.

روميتا، سايت اجاره آنلاين سوئيت و ويلا و فراتر از آن

يكي از قديمي ترين اين سايت ها كه سالهاست در اين حوزه مشغول به فعاليت است سايت روميتا است. روميتا تلاش كرده كه تنها يك سايت اجاره آنلاين نباشد و به يك شبكه اجتماعي در حوزه گردشگري بدل شده است. اين سايت علاوه بر اين كه با وضع قوانين واضح، طراحي فرآيندهاي ساده، ارائه تنوع زياد و ضمانت كيفيت، نظافت و بازگشت وجه ريسك هاي اجاره آنلاين را كاملا براي مسافر و ميزبان از بين برده است امكانات ديگري را در حوزه سفر به كاربران ارائه مي دهد. شما ميتوانيد مطالب ارزشمندي درباره ديدني ها هر شهر كه به دست گردشگران حقيقي نوشته شده اند در اين سايت بيابيد كه نظير آن در هيچ كجاي ديگر نيست. ثبت نظرات صادقانه مسافران قبلي در رابطه با هر اقامتگاه، امكان چت ميان مسافر و ميزبان و ارائه تورهاي تفريحي يك روزه هر شهر از امكاناتي هستند كه روميتا را از ساير رقباي خود متمايز كرده است.

چرا روميتا بهترين راه حل براي اجاره روزانه سوئيت مي‌باشد؟

اگر بخواهيم كمي بيشتر در رابطه با شيوه اجاره آنلاين از طريق سايت روميتا بدانيم بهتر است يك مثال بزنيم: فرض كنيم قصد سفر به تبريز را داريد كافيست عبارت اجاره سوئيت در تبريز را به علاوه نام روميتا در گوگل جستجو كنيد تا يك راست وارد صفحه اقامتگاههاي تبريز شويد و يا مي توانيد با وارد كردن آدرس roomita.com به صفحه اصلي سايت رفته و در كادر شهر مقصد تبريز را وارد كنيد و جستجو را بزنيد.

 

در نتيجه شما با تعداد زيادي سوئيت، ويلا و آپارتمان مبله در شهر تبريز مواجه خواهيد شد. كه عكس و قيمت هر كدام مشخص است  و مي توانيد روي هر تعداد كه بخواهيد كليك كنيد. با كليك روي هر اقامتگاه صفحه ديگري براي شما باز خواهد شد كه عكس هاي بيشتر جزئييات قيمت در ايام مختلف و ساير امكانات آن اقامتگاه را به صورت دقيق به شما نشان مي دهد و حتي مي توانيد در قسمت پايين صفحه نظرات ساير مسافران را درباره اين اقامتگاه بخوانيد. بعد از مقايسه و انتخاب مي توانيد از طريق همان صفحه روي دكمه درخواست رزرو كليك كنيد. اگر تا به حال در سايت ثبت نام نكرده ايد با وارد كردن نام وشماره تماس خود اول اين كار را انجام مي دهيد و سپس مي توانيد با وارد كردن تعداد نفرات و تاريخ سفر خود درخواست خود را ثبت كنيد. براي ثبت درخواست لازم نيست هيچ هزينه اي پرداخت شود. همزمان با ثبت درخواست از سمت شما براي صاحب خانه يا ميزبان پيامكي با جزئيات درخواست شما ارسال مي شود. اگر اقامتگاه او خالي باشد از طريق همان پيامك درخواست را مي پذيرد و اگر پر باشد درخواست را رد مي كند. در هر دو صورت از طريق پيامك به شما اطلاع داده مي شود. اگر درخواست شما پذيرفته شد ميتوانيد از طريق لينكي كه در پيامك برايتان ارسال شده مبلغ اجاره را پرداخت كنيد و رزرو شما نهايي مي شود و شماره تماس ميزبان جهت هماهنگي هاي بعدي در اختيارتان قرار ميگيرد. تيم پشتيباني روميتا به صورت آنلاين و تلفني به صورت 24 ساعته در دسترس است كه سوالات شما را پاسخ دهد و هر گونه مشكل احتمالي را برطرف كند پس لازم نيست نگران هيچ چيز باشيد. روميتا ضمانت مي كند كه اقامتگاه نظافت شده و مطابق اطلاعات مندرج در سايت به شما تحويل داده شود و در تمام طول سفر با شما در تماس است تا از رضايت شما اطمينان حاصل كند. اميدواريم كه اين مطلب برايتان مفيد بوده باشد و به راحتي بتوانيد اقامتگاه مناسبتان را در سفر انتخاب و رزرو كنيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]