ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


اقامت در ويلايي لوكس و مجهز به تنهايي مي تواند تجربه سفري دل انگيز و هيجان انگيز را براي شما رقم بزند. سفر به مناطق شمالي كشور معمولا با محدوديت هاي تفريحي مواجه مي شود و به جز قدم زدن در ساحل و گشتن در جنگل انتخاب ديگري برايتان باقي نمي گذارد در اين شرايط يك ويلاي مجهز به استخر، سونا، جكوزي، ميزبيليارد، فوتبال دستي، باربيكيو، آلاچيق و ... مي تواند خاطراتي ماندگار را برايتان رقم بزند در اين مطلب ميخواهيم درباره اجاره روزانه ويلاهاي لوكس در شهرهاي شمالي مسافر خيزي مانند رامسر، محمودآباد و نوشهر صحبت كنيم. با ما همراه باشيد تا با جنبه اي ديگر از سفر به شمال آشنا شويد.

اجاره ويلاي لوكس در رامسر

رامسر از شهرهاي پرطرفدار و مسافرخيز شمال كشور است كه تفريحاتي مانند مراكز خريد مدرن، پارك آبي و تله كابين به ديدني هاي طبيعي آن مانند جنگل دالخاني، آبشار سياسرت، روستاي جواهرده و ... اضافه شده است. ويلاها و شهرك هاي لوكس اين شهر نشان دهنده محبوبيت آن در ميان ساكنان پايتخت است. اما اگر در رامسر ويلا نداريد اصلا نگران نباشيد رزرو ويلا در رامسر به راحتي آب خوردن است. كافيست به سايت روميتا به آدرس roomita.com مراجعه كنيد و شهر رامسر را جستجو كنيد تا لوكس ترين ويلاهاي رامسر تا اقتصادي ترين آنها براي شما نمايش داده شود. روميتا يكي از با سابقه ترين سايت هاي اجاره ويلا در شمال و ساير مناطق كشور است كه با اخذ مجوزهاي لازم سالهاست در اين حوزه مشغول به فعاليت است.

اين سايت با دادن اطلاعات كامل و جزئي در همه زمينه ها، نمايش عكس هاي كافي از هر ويلا، تنوع بالا، قيمت گذاري واضح و عادلانه و ضمانت بازگشت وجه در صورت بروز هر گونه مشكل هنگام تحويل ويلا، توانسته مسافران زيادي را اسكان دهد و رضايتشان را جلب كند. فرآيند اجاره كاملا به صورت آنلاين از طريق همين سايت انجام مي شود. اين سايت با فراهم كردن امكان چت با صاحبخانه و پشتيباني آنلاين و تلفني 24 ساعته پاسخگو مسافران در تمام طول سفر و قبل از آن است.

اما ويلاهاي لوكس رامسر چه ويژگي هايي دارند؟ شما مي توانيد به دنبال ويلايي با دكوراسيون خاص، چند طبقه با استخر روباز يا سرپوشيده و يا هردو باشيد. ميتوانيد ميز بيليارد و فوتبال دستي هم به ليست خواسته هاي خود اضافه كنيد. آلاچيق و فضاي سبز خصوصي نيز در ويلاهاي رامسر قابل جستجو هستند. اما اگر همه اين ويژگي ها مورد نيازتان نبود و تنها يك يا چند مورد را مي خواستيد لازم نيست به دنبال گرانترين و لوكس ترين ويلاي رامسر باشيد بسياري از ويلاها هستند كه تنها برخي از ويژگي ها را به مسافران ارائه مي دهند و قيمت مناسبتري هم دارند.

اجاره ويلاهاي لوكس محمودآباد

محمودآباد هم با روستاهاي اطرافش مانند روستاي بونده و اهلم از شهرهاي پرطرفدار، سرسبز و مسافر خيز شمال كشورمان است كه ويلاهاي بسيار جذاب و لوكسي هم دارد. براي اجاره ويلا در محمودآباد بازهم مي توانيد به سادگي از طريق سايت روميتا اقدام كنيد و از ميان تنوع بالاي ويلاهاي اين منطقه ويلاي مورد پسندتان را جهت اجاره روزانه انتخاب و رزرو كنيد.

اكثر ويلاهاي اين منطقه هم مجهز به استخر و سونا و ميز بيليارد هستند و امكانات تفريحي كافي را براي شما فراهم مي كنند. تنوع بالاي اين ويلاها چه از لحاظ قيمت و چه ظاهر و كيفيت انتخاب را برايتان ساده ميكند. توصيه ما اين است كه در اگر در تعطيلات تابستاني عازم محمودآباد شده ايد حتما يك ويلاي استخردار رزرو كنيد و لذت ببريد.

وقتي از سايت روميتا اقدام به اجاره ويلا مي كنيد لازم نيست نگران قيمت باشيد. قيمت گذاري ها در اين سايت كاملا توسط صاحب ويلا انجام مي شود و سايت روميتا در آن دخالتي ندارد. اما به دليل تعداد بالاي ويلاها در اين سايت صاحبخانه ها مي كوشند كه با پايين آوردن قيمت در رقابت پيروز شوند و نظر مسافران را جلب كنند پس شما مي توانيد اقتصادي ترين قيمت ها را در روميتا مشاهده كنيد.

اجاره ويلاهاي لوكس و مجهز نوشهر

اجاره روزانه ويلا در نوشهر نيز از اين قاعده مستثني نيست و روميتا در اين شهر زيباي شمال هم تنوع بالايي از ويلاها را به مسافران ارائه مي دهد. مي دانيم كه انتخاب از ميان ويلاهايي كه امكانات يكساني دارند و از آن مهم تر انتخاب تنها از روي عكس ويلاها كار دشواري است. روميتا به همين منظور همه مسافران خود را به ثبت نظر صادقانه اشان درباره هر ويلا در سايت تشويق مي كند. در زير مشخصات هر ويلا نظرات مسافران و امتياز آنها به ويلا كاملا صادقانه ثبت شده است و شما مي توانيد با مطالعه اين نظرات كه از سمت كساني است كه در اين ويلاها اقامت داشته اند، بهترين تصميم را بگيريد.

اما از ويلاهاي لوكس نوشهر چه انتظاري بايد داشته باشيد؟ تنوع ويلاهاي اجاره اي در نوشهر بسيار بالاست و از شهرهاي ديگر بيشتر است. اجاره يك ويلا با ويو رو به دريا يا جنگل، ويلاي استخردار كنار دريا و حتي ويلا با معماري منحصر به فرد در اين شهر امكان پذير است. شما مي توانيد بيش از 4 صفحه ويلا در نوشهر را در سايت روميتا مشاهده كنيد. اين طيف گسترده و تنوع بالا منجر به تنوع زياد قيمت ها هم شده و شما به راحتي مي توانيد يك ويلاي اقتصادي در اين شهر اجاره كنيد.

اميدواريم كه مطالب گفته شده برايتان مفيد بوده باشد و با امكانات ويلاهاي لوكس شمال ايران كه به صورت روزانه اجاره داده مي شوند و نحوه اجاره آنها آشنا شده باشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با پشتيباني سايت روميتا هم به صورت آنلاين و هم تلفني در تماس باشيد. سفري خوش را برايتان آرزو مي كنيم.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]