ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


بي شك به جز زيبايي و خوش و آب و هوا بودن شهرهاي شمالي به صرفه و اقتصادي بودن سفر به اين شهرها دليل محبوبيت آن است چرا كه اين شهرها به تهران نزديك هستند و به راحتي با ۳ الي ۴ ساعت رانندگي با خودرو شخصي مي توان به مقصد رسيد. بسياري از پايتخت نشينان در شمال كشور ويلاهاي شخصي دارند و بسياري ديگر در ويلاهاي اجاره اي اقامت مي كنند پس سفر به اين شهرها از هر جهت ساده و مقرون به صرفه است. ممكن است با اين موضوع مخالف باشيد و بگوييد كه اجاره ويلا در شمال به صرفه نيست و هزينه بالايي دارد ما مي خواهيم در اين مطلب درباره راه هاي اقتصادي اجاره ويلا در شهرهاي پرمسافر و مقرون به صرفه اجاره ويلا در شمال توضيح دهيم. پس با ما همراه باشيد.

اجاره ويلاي ارزان در بابلسر

بابلسر يكي از شهرهاي ساحلي استان مازندران است كه به دليل نزديكي به دريا و گذر رود بابل رود از آن بسيار پر رونق و پر مسافر است. در اين شهر ويلاهاي شخصي و اجاره اي زيادي وجود دارد. خيلي از آن ها لوكس و با امكانات ويژه است كه طبيعتا قيمت اجاره آن ها بالاست. اما ما به شما راهي را معرفي مي كنيم كه بتوانيد با شبي ۲۰۰ هزار تومان در يك ويلاي زيبا، تميز و با كيفيت در شهر بابلسر اقامت كنيد.

اجاره ويلا در بابلسر از سايت روميتا راه حل ماست. روميتا يك سايت با سابقه در زمينه اجاره ويلا و ساير خدمات گردشگري است كه سال هاست در اين حوزه مشغول به كار است. اين شركت با اخذ همه مجوزهاي لازم به صورت قانوني به اين بازار رونق بخشيده و هم چنين سبب كاهش قيمت ها و افزايش ايمني فرآيند اجاره ويلا شده است.

در سايت روميتا مي توانيد بيش از ۴۰۰۰ اقامتگاه را با عكس، مشخصات كامل، قيمت، آدرس، نظرات مسافران قبلي و … را به راحتي مشاهده و رزرو كنيد. فرآيند اجاره به صورت كاملا آنلاين از طريق خود سايت انجام مي شود ضمن اين كه روميتا پشتيباني ۲۴ ساعته و ضمانت بازگشت وجه در صورت بروز هرگونه مشكل دارد.

اما چرا قيمت ها در سايت روميتا مناسب است؟ اول اين كه قيمت گذاري در اين سايت تماما توسط صاحبان ويلاها انجام مي شود و شركت روميتا در اين فرآيند نقشي ندارد. دوم اين كه اين شيوه از واضح بودن قيمت ها جلوي قيمت دادن هاي سليقه اي و بر اساس بودجه مسافر را گرفته است و سوم اين كه به دليل داغ بودن بازار رقابت ميان صاحبان اقامتگاه هاي اجاره اي در سايت روميتا اين افراد در تلاشند كه با ارائه قيمت مناسب بيشتر ديده و اجاره شوند در نتيجه اجاره آنلاين يك ويلا در سايت روميتا ارزان تر از اجاره حضوري همان ويلا مي باشد.

اجاره ارزان ويلا در چالوس

چالوس يكي از شهرهاي معروف و با قدمت طولاني استان مازندران است و اتفاقا از شهرهاي زيبايي است كه مي توان در آن به دنبال ويلاي ارزان بود. مجددا اجاره ويلا در چالوس از سايت روميتا ارزانترين شيوه اقامت در اين شهر است. شما مي توانيد با شبي ۱۶۸۰۰۰ تومان در يك سوئيت با كيفيت در اين منطقه اقامت كنيد. براي اقامت ارزان و مقرون به صرف مي توانيد به جاي ويلا به دنبال سوئيت ها و آپارتمان هاي تميز و مجهز باشيد كه البته در شهرهاي شمالي هم فراوان هستند و با قيمت هاي مناسبي اجاره داده مي شوند.

شهر چالوس به دليل ديدني هاي فراوانش هميشه مسافر خيز بوده است. ديدني هايي مانند جاده چالوس، مرداب هسل، جنگل هاي چهارباغ مرزن آباد، ساحل راديو دريا، مرداب كندوچال، درياچه سد دريوك و … هميشه مسافران را به اين شهر خاطره انگيز كشانده است و همين امر سبب شده كه از ديرباز ويلاهاي اجاره اي در اين شهر فراوان باشند و فراواني موجب كاهش قيمت ها شده است.

 

اجاره ويلا ارزان در ايزدشهر

شايد اين طور به نظر نرسد اما شما مي توانيد در شهري مانند ايزد شهر هم ويلا يا اقامتگاه ارزان اجاره كنيد. اجاره ويلا در ايزدشهر با شبي ۳۱۵۰۰۰ تومان از طريق سايت روميتا امكان پذير است. شما مي توانيد با اين هزينه يك ويلاي زيبا، مجهز و با كيفيت در اين شهر اجاره كنيد.

شهر ايزدشهر كه ما بين شهرهاي محمودآباد و نور قرار گرفته است علاوه بر ساحلي بودن ديدني هاي زيادي مانند: حمام هاي قديمي ميرزا آقاخاني، موزه گالري ديدي ايزد شهر، پارك جنگلي، امام زاده قاسم و … دارد كه مسافران را به خود جذب ميكند. البته نبايد از رستوران هاي معروف و مراكز خريد مدرني كه اخيرا به اين شهر توريستي اضافه شده اند هم غافل بود.

اميدواريم كه اين مطلب برايتان مفيد بوده باشد و شما را با ارزانترين روش هاي اجاره روزانه ويلا در شهرهاي شمالي كشور آشنا كرده باشد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت روميتا به آدرس roomita.com مراجعه نماييد و سوالات خود را از طريق پشتيباني آنلاين و تلفني سايت مطرح كنيد. اين سايت امكان چت با صاحبخانه و ميزبان اصلي را هم به شما مي دهد تا قبل از اجاره بتوانيد هرگونه ابهام و سوالي را برطرف كنيد. سايت روميتا علاوه بر اجاره ويلا در ساير زمينه هاي گردشگري داخلي نيز مشغول به فعاليت است. براي مثال مي توانيد مطالب مفيدي را درباره ديدني هاي هر شهر در اين سايت مطالعه كنيد. اين مطالب توسط گردشگران حقيقي نوشته شده اند و با ساير مطالبي كه در اينترنت يافت مي شوند متفاوت هستند.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]