ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


اجاره ويلا با بهترين قيمت و به مطمئن ترين روش در سفرهاي داخلي درخواست اصلي مسافران بوده و هست. مي دانيم كه اجاره ويلا يكي از شيوه هاي سنتي اقامت مسافران در طول سفر به ويژه در مناطق ساحلي و شهرهاي شمالي كشور است. از ديرباز مسافران با مراجعه به بنگاههاي محلي به صورت حضوري ويلا هاي مبله و مجهز را براي چند روز اقامت اجاره مي كردند و اين كار يك شيوه كسب درآمد پرسود براي محليان محسوب مي شد البته به مرور زمان و آمدن اينترنت شيوه حضوري جاي خود را به آگهي هاي آنلاين در سايت هاي آگهي داد و كار را براي همه ساده تر اما پرخطر كرد.  اين شيوه از اجاره ويلا هم براي مسافران و هم براي صاحبخانه ها يا اجاره دهنده هاي آنها همراه با چالش هايي است  كه در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت.

پس با ما در اين مطلب همراه باشيد تا از چالش هاي اجاره ويلا به روش سنتي آن بگوييم و ارزانترين و مطمئن ترين روش اجاره ويلا را به شما معرفي كنيم.

چالش هاي اجاره ويلا از طريق سايت هاي آگهي

تصور كنيد خواستار اجاره ويلا در رامسر كه يكي از شهرهاي شمالي پرطرفدار و مسافرپذير شمال كشور است هستيد و يا ميخواهيد آخر هفته را در يك ويلاي با صفا در اطراف تهران بگذرانيد و اجاره ويلا در كردان، لواسان، دماوند يا مناطق اين چنيني مد نظرتان هست. بدون ترديد نكات زيادي برايتان حائز اهميت هستند. قيمت اجاره، امكانات ويلا و موقعيتش نسبت به مناطق ديدني مي توانند تنها تعدادي از اين نكات باشند.  اولين اقدام شما مي تواند جستجو ويلاي اجاره اي در شهر مورد نظر در سايت هاي آگهي باشد. اين جستجو شما را به چند عكس از ويلا هاي مختلف و چند شماره تلفن مي رساند. بعد از تماس قيمت به شما داده مي شود و شما براي رزرو ويلاي مورد نظر بايد مبلغي را به يك حساب شخصي واريز كنيد و عازم سفر شويد. اولين چالش وقت گير بودن پروسه انتخاب و قيمت گرفتن از طريق تماس تلفني است. بسياري از اطلاعات مورد نياز شما قبل از انتخاب در آگهي آورده نشده است و برقراري تماس تلفني قبل از انتخاب الزامي است. دومين چالش اعتماد به شخص پشت تلفن و واريز مبلغ است. موارد زيادي پيش آمده كه بعد از واريز تلفن از دسترس خارج شده و شما موفق به برگرداندن وجه و يا رزرو ويلا نشده ايد.

فرض كنيم ويلاي مورد نظرتان را از ميان آگهي ها انتخاب كرديد و آن را با موفقيت به صورت تلفني رزرو كرديد و عازم سفر شديد. اگر يك ويلاي ديگر را به شما تحويل دادند و گفتند همان ويلا موجود در آگهي هست چه؟ اگر ويلا همان بود اما وضعيت نظافتي خيلي بدي داشت چه كار مي كنيد؟ اگر از امنيت ويلا اطمينان پيدا نكنيد چه؟ اگر متوجه شويد مبلغ اجاره ويلا كمتر از مبلغي ست كه از شما ميخواهند چه؟

اين ها همه چالش هايي است كه ممكن است با آنها مواجه شويد و سفر را به كام شما تلخ كند. اما اين شيوه از اجاره فقط براي مسافران چالش بر انگيز نيست. صاحب ويلا و يا اجاره دهنده آن نيز در اين شيوه سختي ها و ريسك هايي را متحمل مي شود. اولين موضوع اين است كه ۸۰ درصد تماس هايي كه از طريق آگهي ها گرفته مي شود ممكن است به نتيجه نرسند چرا كه مسافر قيمت و شرايط ويلا را نمي داند. دومين موضوع كه بيشتر هم در فصول پرسفر براي صاحبخانه ها دردسر ساز است كنسل كردن رزرو از سمت مسافر است. بسياري از افراد تنها از اين كسب و كار كسب درآمد ميكنند و از دست دادن اجاره يك شب و خالي ماندن ويلا به معني كاهش روزي آن ها است.

اقتصادي ترين، سريعترين و مطمئن ترين روش اجاره ويلا چيست؟

چند سالي است كه اجاره ويلا به صورت آنلاين نيز به ساير كسب و كارهاي مجازي اضافه شده است و با هدف برطرف نمودن خطرات و چالش هاي اجاره ويلا براي مسافرين و صاحبخانه ها شروع به كار كرده است. روميتا يكي از سايت هاي اجاره ويلا در ايران است كه علاوه بر دستيابي به اين مهم با ارائه خدمات بيشتر توانسته از رقبا پيشي بگيرد كه در ادامه به صورت دقيق شيوه كاري و خدمات اين سايت را توضيح خواهيم داد.

روميتا بيش از ۳۰۰۰ اقامتگاه تاييد شده به شكل ويلا، سوئيت و آپارتمان در سراسر كشور با ميزبان هاي احراز هويت شده دارد. روميتا اقامتگاهي را در سايت قرار نمي دهد مگر آن كه ميزبان را با دريافت مدارك هويتي احراز هويت كند. اين اولين قدم كاهش خطرات و ريسك هاي اجاره ويلا در سايت روميتا است. همه اقامتگاه ها در داخل سايت داراي عكس و مشخصات كامل از جمله قيمت دقيق براي همه ايام هفته و سال هستند كه اين موضوع انتخاب را براي مسافران بسيار ساده كرده است. علاوه بر اين مسافران مي توانند به راحتي نظرات مسافران قبلي هر ويلا را زير مشخصات آن بخوانند. فرآيند رزرو و پرداخت كاملا به صورت آنلاين و از طريق خود سايت روميتا انجام مي شود و مسافر در هيچ مرحله اي نياز به هماهنگي تلفني ندارد با اين وجود پشتيباني تلفني سايت روميتا به صورت ۲۴ ساعته براي پاسخگويي به سوالات در دسترس خواهد بود.

پرداخت از طريق درگاه بانكي داخل سايت انجام مي شود و مبلغ به حساب شركت روميتا واريز مي گردد. اين مبلغ به صورت ضمانت در حساب شركت باقي مي ماند تا زماني كه مسافران واحد را تحويل بگيرند و رضايت خود را به صورت تلفني اعلام كنند. بعد از آن مبلغ به حساب صاحبخانه واريز مي گردد. روميتا تطابق عكس و اطلاعات مندرج در سايت را با واحد دريافتي و نظافت آن را ضمانت مي كند و اگر مسافر در هنگام تحويل مشكلاتي در اين زمينه را گزارش كند به راحتي مي تواند رزرو خود را كنسل كرده و مبلغ را به صورت كامل پس بگيرد. روميتا با اضافه نمودن امكان چت بين مسافر و ميزبان از داخل سايت، بيمه كردن مسافران در طول سفر به صورت رايگان، ارائه اطلاعات مفيد درباره ديدني هاي هر شهر در داخل سايت و امكان خريد بليط تورهاي تفريحي يك روزه هر شهر توانسته از رقباي خود متمايز باشد.

اما چرا اجاره ويلا از روميتا اقتصادي ترين راه است؟ همه قيمت ها داخل سايت توسط ميزبانان تعيين مي شود و به دليل وجود تعداد بالاي اقامتگاه رقابتي براي جلب نظر مسافران ميان ميزبانان برقرار است به همين دليل ميزبان ها با كاهش قيمت سعي در جذب مشتري دارند. اميدواريم كه اين مطلب برايتان مفيد بود باشد براي كسب اطلاعات بيشتر درباره سايت روميتا مي توانيد به آدرس roomita.com مراجعه نماييد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]