ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


از زماني كه شهرها به شكل ماشيني امروزي شكل گرفتند و هواي اكثر شهرهاي بزرگ ايران آلوده شد مرسوم بود كه مردم براي سپري كردن تعطيلات و يا اوقات خوش به مناطق خوش آب و هوا و سرسبز حومه اي پناه مي بردند. اين موضوع سالهاست كه در شهرهاي بزرگي نظير تهران، اصفهان، اهواز و ... ديده مي شود. از همين جهت كساني كه مي توانستند شروع به خريد ويلاهاي مجهز و لوكس در اين مناطق كردند و عده اي نيز براي سپري كردن يك تعطيلات آرام در حومه شهر اقدام به اجاره ويلا در اين مناطق مي كردند. اما اين امر اين روزها به يك ترند گردشگري تبديل شده است و در تمامي تعطيلات كوتاه يا بلند سيل عظيمي از مسافران روانه حومه هاي شهر خواهند شد. در اين مطلب ميخواهيم دليل اين موضوع را بيشتر توضيح دهيم.

m1

سادگي اجاره ويلا در مناطق حومه اي

تبليغ
تا ماشينت ارزون نشده، با بهترين قيمت بفروشش!(كاملا رايگان)

تا ماشينت ارزون نشده، با بهترين قيمت بفروشش!(كاملا رايگان)

مشاهده

اين روزها با گسترش اينترنت بسياري از كارها ساده تر شده اند اما هنوز عده اي به كسب و كارهاي آنلاين و خريد از سايت ها اعتماد نمي كردند و ترجيح مي دادند كه كارهاي خود را به صورت حضوري انجام دهند تا زماني كه با گسترش ويروس كرونا در تمام جهان آن عده محدود فراري از خريد هاي آنلاين مجبور شدند به كسب و كارهاي آنلاين اعتماد كنند و كم كم طرفدار آن شدند.

اما كسب و كار آنلايني كه مد نظر ما است اجاره آنلاين ويلا از طريق سايت هاي تخصصي و داراي مجوز است كه در اين حوزه مشغول به فعاليت هستند. روميتا يكي از با سابقه ترين اين سايت هاست كه با تنوع بسيار بالاي ويلاهاي اطراف تهرانش در اين زمينه بسيار فعال بوده است. اجاره ويلا از سايت روميتا بسيار ساده است چرا كه اولا با ارائه تنوع بالا كيفيت و قيمت انتخاب و اجاره را براي همه ممكن مي سازد و ثانيا با وضع قوانين واضح كنسلي و ضمانت نظافت، كيفيت و بازگشت وجه و همچنين پشتيباني تلفني و آنلاين 24 ساعته جاي هيچ نگراني براي مسافر و ميزبان باقي نمي گذارد.

شايد بپرسيد چگونه بدون ديدن ويلا انتخاب كنيم و مبلغ را بپردازيم؟ پاسخ اين است كه در سايت روميتا عكس هاي كافي از هر ويلا به همراه امكانات كامل آورده شده است. به علاوه ميتوانيد با ميزبان از طريق خود سايت چت كنيد و سوالاتتان را بپرسيد و يا نظرات مسافران قبلي را بخوانيد تا از كيفيت مطمئن شويد. با يكبار اجاره از سايت روميتا متوجه خواهيد شد كه اين روش از اجاره ويلا واقعا ساده و ايمن است.

گسترش ويروس كرونا و محدود شدن سفرها

همه ما مي دانيم كه در بهار و تابستان سالي كه گذشت به دليل گسترش ويروس كرونا خروج و ورود به استان ها با محدوديت هاي روبرو شد و تنها راهي كه براي ساكنان پايتخت و شهرهاي بزرگ ديگر باقي مانده بود اجاره ويلا در اطراف شهر و سپري كردن يك آخر هفته با خانواده شان در آن منطقه بود. به همين دليل درخواست ها براي اجاره ويلا در دماوند، لواسان، فشم، كردان و كرج با افزايش چشم گيري مواجه شد و به عبارتي اين گونه سفرها براي مدتي تنها سفرهاي در جريان و ايمن بودند.

اين موضوع سبب شد كه ويلاهاي لوكس و مجهز اين مناطق حسابي دل از مسافران ببرند و سفر به اطراف تهران حتي محبوب تر از گذشته شود و ديديم كه در نوروز 1400 نيز اين موضوع تكرار شد و عده اي زيادي از پايتخت نشينان ترجيح دادند كه فقط به شهرهاي حومه سفر كنند. و البته كه معمولا ساكنان غرب پايتخت اجاره ويلا در كرج و كردان و ساكنان شرق پايتخت اجاره ويلا در لواسان و اطراف آن را ترجيح مي دهند.

امكانات ويلاهاي حومه شهرها

همان طور كه گفتيم به دليل گسترش بيماري كرونا خانواده ها و حتي مسافران در طول سفر ترجيح مي دهند كه اوقات خود را بيشتر در داخل ويلا سپري كنند و كمتر در مكان هاي عمومي حاضر شوند. اين امر نيز يك امتياز به نفع ويلاهاي حومه اي و البته اطراف تهران محسوب مي شود.

ويلاهاي حومه ي شهر ها عموما با هدف لذت بردن از طبيعت و آب وهوا ساخته شده اند پس همگي يا باغ يا حياط دارند كه خانواده ها مي توانند از آن ها استفاده كنند و شلوغي و دود و دم شهرهايشان را بدون اين كه در معرض خطر ويروس قرار بگيرند فراموش كنند. اما ويلاهاي حومه شهرها به ويژه ويلاهاي اطراف تهران امكانات ديگري هم دارند كه براي سرگرم كردن فرزنداني كه يكسال را در خانه سپري كرده اند و حتي به مدرسه نرفته اند كافيست. امكاناتي مانند استخر، سونا، جكوزي، فوتبال دستي، ميزبيليارد، باريكيو، تاب و... .

m2

همه نكاتي كه گفتيم سبب شد كه خانواده ها هم براي حفظ سلامتي خود و هم براي فراهم آوردن تفريحات سالم براي فرزندانشان به اين ويلاها توجه خاص و ويژه اي نشان دهند.

امكان برگزاري مراسم هاي كوچك در ويلاهاي حومه شهرها

با آمدن ويروس كرونا به زندگيمان بسياري از مراسم ها لغو شد. زوج هايي كه در شرف ازدواج بودند نتوانستند در تالارها و باغ تالارهاي مخصوص اين كار، مراسمي برگزار كنند ومجبور شدند كه بدون مراسم هاي بزرگ زندگي مشتركشان را آغاز كنند. اين زوج ها اكثرا ترجيح دادند كه با جمع محدودي از اعضاي نزديك خانواده شان مراسم كوچكي را در فضاي باز برگزار كنند و اين موضع سبب شد كه ويلاهاي لوكس اطراف تهران كه اكثرا داراي باغ هاي مدرن و زيبا هستند براي اين امر مورد توجه قرار بگيرند. اين موضوع نيز در افزايش محبوبيت اجاره ويلا در اطراف تهران و ساير شهرهاي بزرگ تاثيرگذار بود.

m3

نكات بالا تعدادي از دلاليل ترند شدن سفر به حومه شهرها و اجاره ويلا در اين مناطق بوده است. اگر شما نيز خواستار اجاره ويلا در اين مناطق هستيد به سايت روميتا به آدرس roomita.com مراجعه نماييد و ويلاي موردنظرتان را به سادگي انتخاب و اجاره كنيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]