ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


اين روزها كه ايام نوروز و بعد از آن هم تابستان است بازار سفر بسيار داغ است و مسافران همواره در پي پيدا كردن بهترين، زيباترين و مقرون به صرفه ترين مقصد براي سفرهاي نوروزي و تابستاني خود هستند. اما پراهميت ترين موضوع در سفرهاي داخلي پيدا كردن محل اقامت مناسب و مقرون به صرفه است. وقتي صحبت از محل اقامت در طول سفر مي شود منظورمان تنها هتل ها نيست در شيوه هاي نوين سفر استفاده از اقامتگاه هاي شخصي نظير ويلا و آپارتمان هاي مبله و مجهز بسيار مرسوم و مقرون به صرفه است. در اين مطلب ميخواهيم درباره اين شيوه از اقامت در طول سفر و بهترين روش اجاره آنها صحبت كنيم پس با ما همراه باشيد.

چرا اجاره ويلا به جاي رزرو هتل؟

دلايل زيادي مي تواند در انتخاب نوع محل اقامتمان در طول سفر مطرح باشد كه به برخي از آن ها اشاره خواهيم كرد. مقصد سفر، نوع سفر، مدت زمان سفر و قيمت رايج ترين معيارهاي انتخاب نوع اقامتگاه در طول سفر هستند. اما براي اين متوجه شويد كه هر كدام از اين معيارها چگونه مي تواند شما را راضي به اجاره ويلا يا سوئيت به جاي رزرو هتل كند لازم است بيشتر توضيح دهيم.


   تبليغات    

             | اجاره ويلا در رامسر | اجاره سوئيت در كيش


اولين معيار مقصد سفر است، تصور كنيد كه عازم يك سفر به يكي از شهرهاي خوش و آب و هواي اطراف تهران هستيد و مي خواهيد يك آخر هفته گرم تابستاني را با خانواده تان در مكاني متفاوت سپري كنيد. پس طبيعتا اجاره ويلا استخردار اولويت شما خواهد بود. در اين جنس سفرها هدف معمولا لذت بردن از امكانات تفريحي ويلا نظير ميز بيليارد، فوتبال دستي، استخر، سونا، جكوزي، باربيكيو و …است. امكاناتي كه در آپارتمان كوچكتان داخل شهر وجود ندارد و در آخر مي خواهيد كه فضاي باز شخصي اي در دسترستان باشد تا بتوانيد از آب و هواي خوش آن منطقه لذت ببريد پس در اين گونه سفرها اصلا مساله رزرو هتل مطرح نيست.

نوع سفر و مدت زمان سفر معيار هاي بعدي هستند كه ميتوانيم آن ها را در يك مثال توضيح دهيم. تصور كنيد كه در يكي از شهرستان هاي ايران زندگي و فعاليت مي كنيد و از طرف محل كارتان بايد براي يك پروژه يك ماهه عازم تهران شويد. چه نوع محل اقامتي مناسب اقامت يك ماهه شما و خانواده تان خواهد بود؟ مسلما به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران خواهيد بود. چرا كه اقامت در هتل به دليل محدوديت فضا براي مدت طولاني ممكن است براي خانواده شما دشوار باشد. نبود امكانات آشپزي براي يك ماه و خوردن غذاي بيرون در صورت اقامت در هتل مسلما براي خانواده و فرزندانتان مناسب نخواهد بود. نداشتن فضاي شخصي جدا براي فرزندان و همسرتان در اتاق هاي هتل ممكن است برايتان آزار دهنده باشد. پس مسلما پيدا كردن يك سوئيت يا آپارتمان مبله جهت اقامت موقت همه جوره به نفعتان خواهيد بود.

آخرين معيار قيمت است كه بسيار به معيار هاي قبلي وابسته است. البته ممكن است گاهي رزرو هتل نسبت به اجاره يك ويلا لوكس مقرونه به صرفه تر باشد اما در حالت كلي ميان اجاره سوئيت و رزرو هتل صرف اقتصادي با اجاره سوئيت خواهد بود ضمن اين كه معمولا اقامتگاه هاي شخصي با دادن امكان آشپزي به شما باعث كاهش هزينه هاي جانبي سفرتان نيز خواهند شد.

 ويلا ، سوئيت و بومگردي را از كجا اجاره كنيم؟

اگر از سفررو هاي حرفه اي نباشيد ممكن است فكر كنيد اجاره ويلا و سوئيت هنوز هم به شيوه هاي سنتي آن يعني به صورت حضوري يا از طريق آگهي و تلفني انجام مي شود و دردسرهايي را برايتان به همراه دارد اما اين طور نيست بهتر است بدانيد كه چند سالي است كه اين كسب و كار به اتحاديه كسب و كارهاي مجازي اضافه شده است و از طريق سايتهاي تخصصي و شركت هاي معتبر انجام مي شود و هيچ گونه دردسري را برايتان همراه نخواهد داشت. روميتا يكي از با سابقه ترين سايت ها در اين زمينه است كه سالهاست در زمينه اجاره روزانه ويلا، سوئيت، آپارتمان و بومگردي فعاليت مي كند و با تنوع بالاي بيشتر از 4000 اقامتگاه مي تواند هر مسافري با هر سليقه و سطح اقتصادي اي را اسكان دهد.

فرآيند اجاره از اين سايت كاملا به صورت آنلاين و بسيار واضح، روشن و ساده است. انتخاب نيز به دليل وجود عكس هاي كامل هر اقامتگاه و ذكر دقيق امكانات و ثبت نظرات مسافران قبلي بسيار ساده است. روميتا پشتيباني تلفني و آنلاين 24 ساعته دارد كه هميشه آماده راهنمايي و رفع ابهامات و مشكلات شما خواهد بود و همچنين به شما امكان چت با ميزبان اصلي را مي دهد تا بتوانيد سوالاتتان بدون واسطه مطرح نماييد.

گاهي اين سوتفاهم ايجاد مي شود كه اجاره بي واسطه از خود صاحبخانه ارزان تر از اجاره از طريق سايت هاي اجاره ويلا خواهد بود اما اين طور نيست. سايتي مثل روميتا در هر شهر تعداد زيادي اقامتگاه دارد و به صورت روزانه تعداد زيادي بازديد كننده دارد كه با هدف اجاره ويلا در ميان اقامتگاه ها جستجو مي كنند. در اين شرايط بازار رقابت ميان صاحبخانه ها بسيار داغ است و هر كدام مي خواهند اقامتگاه آنها بيشتر ديده شود و محبوبتر شود. يكي از مهم ترين عواملي كه به بيشتر ديده شدن يك ويلا در سايت روميتا كمك مي كند ارائه قيمت مناسب براي اجاره است. به همين دليل ميزبان ها يا همان صاحبخانه ها معمولا ويلايشان را با قيمت ارزانتري در سايت روميتا اجاره مي دهند. اين موضوع رو هم بايد در نظر گرفت كه شركت روميتا در ازاي دريافت هزينه اندك كميسيون نظافت، كيفيت، و بازگشت وجه شما را در صورت بروز هر گونه مشكل ضمانت مي كند و خيالتان را راحت خواهد كرد.

در آخر ميخواهيم كمي بيشتر در رابطه با بومگردي ها صحبت كنيم. بومگردي ها اقامتگاه هاي سنتي اي هستند كه بر اساس طبيعت و بافت بومي و محلي مكاني كه در آن قرار دارند از ميهمانان خود پذيرايي مي كنند. اين گونه اقامتگاه ها علاوه بر ظاهر سنتي منطبق به موقعيت جغرافيايي خود معمولا شيوه اقامت و پذيرايي سنتي دارند به اين گونه كه برخي از آن ها كف خواب هستند و تنها غذاها و خوراكي هاي محلي سرو ميكنند. اقامت در بومگردي ها شيريني و صفاي خاص خودش را دارد و بسيار مورد توجه گردشگران خارجي است. شما مي توانيد اقامتگاه هاي بومگردي در نقاط مختلف ايران را در دسته بندي جداگانه اي در سايت روميتا مشاهده كنيد.

اميدواريم اين مطالب برايتان مفيد بوده باشد و در تصميم گيري درباره اقامتتان در طول سفر ياريتان كند ميتوانيد براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت روميتا به آدرس roomita.com مراجعه كنيد و سوالاتتان را از طريق گفتگوي آنلاين داخل سايت و يا از طريق تماس تلفني بپرسيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]