ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


ايران زيبا از شمال تا به جنوب سرشار از ديدني هاي طبيعي و تاريخي است و همين موضوع سبب شده كه براي گردشگران بسيار جذاب باشد. آب و هواي چهارفصل در نقاط مختلف سبب شده كه از جنگل تا كوير و از ساحل تا كوهستان را با هم داشته باشد و پيشينه طولاني تاريخي و مذهبي كشور سبب شده كه جاي جاي آن داراي جذابيت هاي تاريخي و گاهي مذهبي باشد. اما گاهي گردشگران به دنبال نقاطي بكر و دست نخورده از اين خاك هستند نقاطي كه كمتر به دست بشر دچار تغييرات شده است و قدرت طبيعت درآن حكمراني ميكند. در ادامه اين مطلب ميخواهيم نقاطي بكر و زيبا از ايران بزرگ را به شما معرفي كنيم و درباره اقامتتان در طول اين سفرها راهنماييتان كنيم.

ماسال، بهشت گيلان

در استان گيلان در كنار كوه هاي تالش در ميان مه ها شهري به نام ماسال واقع شده است كه چشم هايتان نمي تواند زيبايي آن را باور كند. طبيعت، فرش سبز رنگي را در سرتاسر اين شهر راز آلود گسترده است. رودهاي روان، آبشارها و غارهاي زيبا همگي دست به دست هم داده اند تا ماسال زيباترين شهر گيلان و حتي ايران شود.

اگر به اين بهشت كوچك سفر كرديد نگران اقامت خود نباشيد چرا كه مي توانيد از طريق سايت روميتا و به صورت آنلاين اقدام به اجاره ويلا در ماسال كنيد. اكثر ويلاها در ماسال به صورت خانه هاي محلي مستقل با حياط هاي بزرگ و سرسبز هستند و اقامت درآنها به تنهايي براي لذت بردن از اين سفر به دل طبيعت كافيست. بهتراست بدانيد موقعيت جغرافيايي شهر ماسال در نزديكي شهرهاي فومن، خلخال و اردبيل است. به دليل كوهستاني بودن اين شهر بهتر است لباس هاي گرم مخصوصا براي شب ها به همراه داشته باشيد. بي شك سفر به ماسال تجربه اي ويژه از سفر كردن به شمال كشور خواهد بود.

سفر به بكرترين و زيباترين مقاصد توريستي ايران - سايت روميتا

ماسوله، شهر پلكاني ايراني

ماسوله در سال 1357 به عنوان اولين شهر تاريخي زنده كشور در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيده است. اين شهر زيبا هم در استان گيلان واقع است و از معروفترين جاذبه هاي گردشگري شهر رشت محسوب مي شود. از نظر موقعيت جغرافيايي ماسوله در حدود 65 كيلومتري غرب شهر رشت واقع شده است. معماري خاص پلكاني اين شهر اصلي ترين جذابيت آن محسوب مي شود و بايد بدانيد كه اكثر خانه ها و بازارها در اين شهر بافت سنتي خود را حفظ كرده اند.

اگر قصد سفر به ماسوله زيبا را داريد ميتوانيد از طريق سايت روميتا اقدام به اجاره روزانه خانه در ماسوله كنيد و در يكي از همان خانه هاي سنتي و زيبا با ويو باورنكردني شهر پلكاني اقامت كنيد. سايت روميتا سال هاست كه در حوزه اجاره روزانه ويلا و اقامتگاه در سرتاسر ايران فعال است و همه مجوزهاي لازم را در اين زمينه اخذ كرده است. فرآيند اجاره از اين سايت بسيار ساده و مطمئن است. روميتا ضمانت كيفيت، نظافت و بازگشت وجه دارد و جاي هيچ نگراني براي مسافران خود باقي نمي گذارد. پشتيباني تلفني و آنلاين اين سايت در تمام مراحل سفر در كنارتان خواهد بود.

ماسوله، شهر پلكاني ايراني - سايت روميتا

از ديدني هاي ماسوله زيبا علاوه بر چشم انداز زيباي خود شهر و طبيعت دلچسبش مي توان به بازار سنتي آن اشاره كرد. اين بازار مانند ساير بازارهاي سنتي گيلان سرشار از صنايع دستي و خوراكي هاي خوش طعم مخصوص همان شهر است. و نكته جالب اين بازار پلكاني بودن آن است. اگر اهل عكاسي هستيد شك نكنيد كه ماسوله چشم اندازه هاي زيادي براي شما فراهم مي آورد.

كندوان، زيباترين روستاي باستاني ايران

كندوان يك روستاي تاريخي و باستاني با معماري خاص و چشم گير است كه در استان آذربايجان شرقي در شهرستان اسكو واقع شده است. اين روستا به دليل قرار گرفتن در محل طلوع خورشيد، كندوان به معني محل طلوع خورشيد ناميده شده است. اين روستا يكي از پر مسافرترين مناطق آذربايجان شرقي و بسيار مورد علاقه گردشگران خارجي است. كندوان در فصل تابستان آب و هوايي بسيار دلچسب و طبيعتي باورنكردني دارد.

براي اجاره سوئيت در كندوان نيز مي توانيد از طريق سايت روميتا اقدام كنيد. روميتا بيشترين تنوع و بهترين قيمت اقامتگاه در كندوان را به شما ارائه مي دهد و سفر به اين روستاي تاريخي و زيبا را براي شما شيرينتر مي كند. آنچه در كندوان مي بينيد خانه هاي صخره اي با ظاهري بسيار زيبا هستند اما وقتي وارد آن ها مي شويد با خانه هايي مجهز و راحت روبرو خواهيد شد. اين خانه هاي محلي را ميتوانيد در روميتا ببينيد و به سادگي اجاره كنيد.

كندوان، زيباترين روستاي باستاني ايران - سايت روميتا

آنچه سبب شده كه كندوان را يك روستاي باستاني بخوانيم قدمت 6 هزار ساله اين روستا است و باستان شناسان قدمت خانه هاي صخره اي كندوان را 700 سال تخمين زده اند. گفته مي شود كه اهالي اين روستا براي در امان بودن از حمله مغول ها به اين بخش از كوه سهند پناه آورده اند.

آشنايي با سايت روميتا

اميدواريم كه اين مطلب شما را به ديدن و لذت بردن از اين سه منطقه بكر و زيباي ايران ترغيب كرده باشد. اما ما مي خواهيم سفر كردن را برايتان ساده كنيم و يكي از معضلات هميشگي مسافران يافتن و اجاره اقامتگاهي مناسب در طول سفر است. شما مي توانيد به راحتي قبل از سفر با مراجعه به سايت روميتا به نشاني roomita.com اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب و اجاره كنيد.

در اين سايت تنوع بالايي از اقامتگاه هاي معتبر و مناسب وجود دارد كه بيشترين حق انتخاب را به شما خواهد داد. فرآيند اجاره كاملا به صورت آنلاين انجام مي شود و حتي نياز به برقراري يك تماس تلفني نداريد و اين پشتيباني سايت روميتا است كه بعد از رسيدن به مقصد با شما تماس گرفته تا از رضايت شما اطمينان حاصل كند. پرداخت مبلغ از طريق درگاه بانكي سايت روميتا انجام مي شود كه شركتي معتبر است و بازگشت كامل وجه شما را در صورت بروز هر گونه مشكلي از سمت سايت يا صاحبخانه ضمانت مي كند. پشتيباني تلفني و آنلاين اين سايت هميشه در دسترس است تا به سوالات شما پاسخ دهد و جاي هيچ گونه نگراني و ابهام برايتان باقي نگذارد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]