ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


بسياري از مسافران در اكثر سفرهاي خود دچار ترديد مي‌شوند كه خريد بليط هواپيما براي آن‌ها به صرفه‌تر است يا مدت‌دار. اما چطور بايد تصميم درستي بگيريم؟

 

اگر از آن دسته مسافراني هستيد كه برنامه‌ريزي زماني دقيق و مشخصي داريد و تغيير زمان در برنامه‌ي شما تاثير زيادي مي‌گذارد، بهتر است بليط را از مدتي قبل از سفر خود خريداري كنيد. خريد بليط پرواز خارجي بيشتر مناسب افرادي است كه يا تفريحي سفر مي‌كنند و مي‌توانند سفر خود را با يكي دو روز جابه‌جايي انجام دهند يا افرادي كه برنامه‌ي سفر مشخصي از قبل ندارند و ممكن است در لحظه نياز به سفر و خريد بليط لحظه آخري هواپيما داشته باشند، مانند بسياري از افرادي كه به دلايل كاري و بازديد از ساير دفاتر سازمان خود سفر مي‌كنند.

ريسك جا ماندن از پرواز (به دليل پر بودن تعداد صندلي‌ها) در بليط‌هاي سيستمي بسيار كم است. زيرا همه‌چيز با دقت بسيار بالايي در سيستم رزرو بليط ثبت مي‌شود، به همين دليل در خريد بليط پرواز لحظه آخري نيز به نوع سيستمي يا چارتر بودن بليط بسيار دقت كنيد.

با در نظر گرفتن اين موارد ساعت حركت‌ و رسيدن به فرودگاه را برنامه‌ريزي كنيد: پروازتان داخلي است يا خارجي؟ ساعت بلند شدن هواپيما دقيقا چه زماني است؟ آيا به ترافيك آخر هفته مي‌خوريد يا نه؟ بهتر است شبِ قبل و يا اولِ صبح، اخبار ترافيك را دنبال كنيد و البته، پيگير گزارش‌هاي هواشناسي هم باشيد.به طور كلي اگر بتوانيد با در نظر گرفتن تمام موارد، دو ساعت قبل از ساعت دقيق بليط هواپيما در پروازهاي داخلي و سه ساعت قبل از آن‌ در پروازهاي بين‌المللي در فرودگاه حاضر باشيد، همه چيز حل است و با مشكلي مواجه نخواهيد شد. معمولا براي راحتي شما بليط پرواز حارجي را مي توانيد از سايت بالاپر تهيه كنيد.

زيرا اين موضوع در پروازهاي چارتر به دقت سيستمي نيست و گه‌گاه پيش مي‌آيد مسافري به دليل كاهش دقت ايرلاين در ثبت تعداد مسافراني كه بليط لحظه آخري خريداري مي‌كنند، از ليست مسافران ثبت شده جا بماند و نتواند به برنامه‌ي سفر خود برسد. از همين رو مجبور مي‌شود بليط ديگري را خريداري كند و اگر شانس با او يار باشد، مي‌تواند پروازي در همان زمان مشابه با ظرفيت خالي پيدا كند.

علاوه بر اين اگر همراه با فرزندتان سفر مي‌كنيد بهتر است در محاسبه‌ي صرفه‌ي اقتصادي خريد بليط بين پروازهاي چارتر و سيستمي چرتكه بيندازيد. زيرا قيمت بليط پرواز چارتر براي كودك تفاوتي با بزرگسال ندارد. ممكن است مجموع هزينه‌ي پرواز شما در بليط چارتر تفاوتي با سيستمي نكند و آن زمان ترجيح دهيد بليط لحظه آخري سيستمي خريداري كنيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]