ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۶ آذر ۱۳۹۸

يكي از وسايل نقليه اي كه مشتاقان بسيار زيادي را همه روزه به خود مي بيند، قطار است. اين وسيله نقليه تمامي ويژگي هاي يك وسيله نقليه سريع، ايمن و با امكانات را با خود به يدك مي كشد. اگر مايليد تا با اين ويژگيها و مزايا بيشتر آشنا شويد يا ما همراه باشيد.

امنيت

امنيت بارزترين خصوصيت سفر با قطار محسوب مي شود. اين خصوصيت بارز قطار باعث شده تا مشتاقان اين وسيله نقليه بيشتر از بيش شود. مقوله امنيت را زماني بيشتر لمس مي كنيد كه تلفات جاده اي و هوايي را بيشتر حس كرده باشيد. سالانه مسافران بسيار زيادي در سيستم هاي حمل و نقل جاده اي و هوايي جان خود را از دست مي دهند. در روزهاي شلوغ سال اين امر بيشتر نمايان مي شود. با تهيه بليط قطار و سفر با اين وسيله نقليه مي توانيد سفرهاي خود را با سلامت به پايان برسانيد. لازم به ذكر است قطار ايمن ترين وسيله نقليه در جهان است.

امكانات و هزينه دو مقوله جدا ناشدني

قيمت بليط قطار به گونه اي است كه هر انسان در هر درجه مالي كه باشد، توانايي خريد بليط قطار را دارد. هر قطار با توجه به نوع امكاناتي كه ارائه مي دهد، درجه بندي مي شوند. امكانات قطارهاي مختلف به سه درجه تقسيم مي شوند. درجه يك، درجه دو و درجه سه درجه بندي هاي قطار محسوب مي شود. امكانات قطارها با قيمت بليط آن رابطه مستقيم دارند. هر چه امكانات يك قطار محدودتر باشد، قيمت بليط آن كمتر خواهد بود. در سفر با قطار با توجه به هزينه اي كه براي سفر در نظر گرفته ايد، بليط تهيه كنيد و به سفر بپردازيد.

 

ثبات در قيمت

شركت هاي حمل و نقل ريلي طبق استانداردهاي موجود شركت هاي ريلي قيمت بليط خود را ارائه مي دهند. اين قيمت گذاري در سال فقط يك بار انجام مي شود. همين امر باعث مي شود تا قيمت بليط قطار در طول سال ثابت باشد. كساني كه براي تمامي مراحل سفر خود برنامه ريزي مي كنند، ثبات قيمت بليط قطار يك مزيت براي آنهاست. در ساير وسايل نقليه اين ثبات قيمت بليط را شاهد نخواهيم بود. سفري ارزان و مقرون به صرفه را با تهيه بليط قطار تجربه نماييد.

ميزان بار بيشتر

در سفر با اتوبوس و هواپيما براي بيشتر افراد پيش آمده كه بارهاي اضافي دردسرهاي بسيار زيادي را برايشان رقم زده است. در سفر با قطار ديگر از اين معضلات خبري نيست و مي توانيد ميزان بار دلخواه را به راحتي جا به جا نماييد.

 

حمل خودرو

يكي ديگر از ويژگي هاي سفر با قطار حمل خودرو است. در هنگام رزرو بليط قطار براي خودرو خود بليط تهيه كنيد و به راحتي آن را در مقصد مورد استفاده قرار دهيد.

 

دربست كردن كوپه

دربست كردن كوپه نيز از ويژگي هايي است كه مي توان در سفر با قطار فقط از آن استفاده كرد. كساني كه به صورت خانوادگي و دست جمعي سفر مي نمايند دربست كردن كوپه يكي از بهترين گزينه هاي پيش روي آنهاست. دربست كردن كوپه هزينه ها را نيز بسيار پايين مي آورد.

 

سازش با محيط زيست

يكي از خصوصيات بارز قطار اسيب كم آن به محيط زيست است. با استفاده از قطار به عنوان وسيله نقليه مي توان هديه ارزنده اي را به آيندگان تقديم نمود. اگر مايليد تا با مزاياي بيشتر قطار آشنا شويد به سايت تيك بان مراجعه كنيد. سايت تيك بان يكي از معتبرترين سايت هاي فروش بليط قطار در كشور عزيز ايران محسوب مي شود.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]