ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


مي دانيم كه يكي از جاذبه هاي گردشگري كشورمان ايران بناهاي تاريخي آن است كه در شهرهاي زيباي اصفهان، شيراز، يزد و ... به چشم ميخورد و هر ساله گردشگران داخلي و خارجي را به خود جذب مي كند. ايران علاوه بر طبيعت چهارفصل و زيباي خود داراي پيشينه تاريخي منحصر به فرد و طولاني است كه اين بناها را به جاي گذاشته است. مي دانيم كه بخش بزرگي از سفرها با هدف بازديد اين بناها و جاذبه هاي تاريخي انجام مي شود. آنچه مي خواهيم در اين مطلب به آن بپردازيم يكي از مهم ترين اركان سفر در طي سفر به اين شهرها يعني اقامت در طول سفر است. پس با ما همراه باشيد تا درباره اجاره سوئيت در يزد ، اجاره روزانه خانه در شيراز، اصفهان و ... بيشتر بدانيد.

اقامت در سفر به شهرهاي تاريخي

وقتي صحبت از اقامت در طول سفر به شهرهايي غير از شمال مي شود شايد اولين فكري كه به ذهنمان ميرسد رزرو هتل در آن شهر است. كه البته فكر بدي هم نيست اما آنچه درباره آن كمتر ميدانيم اين است كه مي توانيم در شهرهايي مانند اصفهان، شيراز، يزد و ... درست مانند شهرهاي شمالي كشور ويلا رزرو كنيم و از فضاي خصوصي خانوادگي و امكاناتي مانند آشپزي در طول سفر بهره مند شويم و البته كه در سفرهاي دسته جمعي با اجاره ويلا به جاري رزرو هتل در هزينه هايمان صرفه جويي كنيم.

اين تصور كاملا اشتباه است كه براي گذراندن يك سفر خوب مثلا در شهري مانند اصفهان و داشتن يك اقامت عالي و بي دردسر حتما بايد به هتل برويم كافيست عبارت اجاره روزانه خانه در اصفهان را در گوگل جستجو كنيد تا با صدها و هزاران خانه مبله جهت اقامت مسافران مواجه شويد. اما آنچه باعث مي شود شما به سمت رزرو هتل جذب شويد شايد بي دردسر بودن و سازمان يافته بودن رزرو آن از سايت هاي معتبر نسبت به اجاره تلفني خانه هاي مبله است. اگر چنين است ما براي شما يك راه حل داريم. سايت روميتا، يك سايت اجاره آنلاين ويلا، سوئيت، آپارتمان و بومگردي در سرتاسر ايران است كه با اخذ مجوزهاي لازم سالها در اين حوزه مشغول به فعاليت است و بيش از 3000 اقامتگاه تاييد شده و مطمئن دارد كه به راحتي ميتوانيد به صورت آنلاين اجاره كنيد.

اين سايت با وضع قوانين واضح و مشخص در حوزه كنسلي و استرداد وجه جاي هيچ گونه نگراني برايتان باقي نمي گذارد و با پشتيباني آنلاين و تلفني 24 ساعته اش در تمام مراحل سفر در كنارتان خواهد بود. تنوع بالاي اقامتگاههاي هر شهر چه از نظر امكانات و چه از نظر قيمت به همراه نظرات مسافران قبلي درباره هر اقامتگاه انتخاب را برايتان ساده مي كند. پس از اين پس مي توانيد چه در اصفهان و چه در شيراز و چه هر شهر تاريخي يا زيارتي ديگري با خيال راحت و كاملا بي دردسر به جاي هتل ويلا، سوئيت يا آپارتمان رزرو كنيد و از اقامتتان لذت ببريد. براي اين كار مي توانيد به سايت روميتا به آدرس roomita.com مراجعه كنيد و شهر مورد نظرتان را در باكس جستجو وارد كنيد و يا ساده تر از آن عبارت مورد نظرتان را با پسوند روميتا در گوگل جستجو كنيد براي مثال: اجاره روزانه خانه در شيراز روميتا.

چرا رزرو اقامتگاه هاي شخصي به جاي رزرو هتل

رزرو اتاق در هتل هاي خوب و معروف خيلي هم خوب است و لحظات خوشي را براي ما رقم خواهد زد و امكانات خاص خودش را دارد اما آنچه ما ميخواهيم به آن بپردازيم شرايط ويژه اي است كه ممكن است رزرو اقامتگاه هاي شخصي از نظر اقتصادي و هم چنين كيفيت سفر به نفع مسافران باشد.

ابتدا لازم است بدانيم به خانه هاي مبله كه جهت اقامت موقت مسافران در طول سفر به صورت روزانه اجاره داده مي شوند اقامتگاه هاي شخصي گفته مي شود. اگر شما به همراه فاميل، دوستان و آشنايان سفر مي كنيد و تعدادتان زياد است احتمالا دوست داريد كه در طول سفر حتي در زمان استراحت بتوانيد زمان بيشتري را در كنار هم صرف كنيد و اقامت در اقامتگاه هاي شخصي اين امكان را به شما مي دهد  در صورتي كه در هتل بايد در اتاق هاي مجزا اقامت كنيد. علاوه بر اين هزينه اقامت به ازاي نفرات در اقامتگاه هاي شخصي بسيار پايين تر از هزينه اقامت به ازاي نفرات در هتل است. در نتيجه در صورتي كه تعداد همسفرانتان زياد است اجاره خانه هاي مبله نسبت به رزرو هتل انتخاب مناسب تري براي شماست.

اگر روزهاي بيشتري قصد اقامت در شهر مقصد را داريد احتمالا بايد تعداد وعده هاي غذايي را حساب كنيد و بدانيد كه در هنگام اقامت در هتل براي بيشتر اين وعده ها بايد به رستوران مراجعه كنيد اما اقامتگاه هاي شخصي امكان آشپزي در داخل خانه را به شما مي دهند كه احتمالا خيلي به صرفه تر است. در نتيجه در سفرهاي طولاني هم اقامت در اقامتگاه هاي شخصي انتخاب مناسب تري است.

نكته سوم كه ممكن است تصميم گيري را برايتان ساده تر كند دسترسي و موقعيت محل اقامتتان است. يكي از مهم ترين نكات در طول سفر دسترسي ساده محل اقامتتان به نقاط ديدني و بناهاي تاريخي شهر است كه اين موضوع هم مي تواند در كاهش هزينه هاي سفر موثر باشد. لازم به ذكر است كه ميتوانيد در سايت روميتا موقعيت محلي دقيق هر اقامتگاه را روي نقشه مشاهده كنيد و بعد تصميم گيري نماييد. در نتيجه از نظر موقعيت مكاني به دليل تنوع بيشتر اقامتگاه ها نسبت به هتل ها بازهم ممكن است اقامتگاه هاي شخصي در اين رقابت پيروز شوند. در آخر اميدواريم اين مطلب ديد روشني از وضعيت رزرو اقامتگاه در شهرهاي توريستي و تاريخي ايران به شما داده باشد و بتوانيد با هزينه كمتر و كيفيت بالاتر سفر كنيد، براي كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به roomita.com مراجعه كرده و اطلاعات تكميلي را دريافت كنيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]