ارزان پرواز خارجي
خريد بليط ارزان پرواز خارجي

سایت بهترین ابزار


سالهاست كه مسافران به دنبال شهر، روستا و يا جاذبه اي هستند تا بتوانند تعطيلات خود را در آن سپري كنند. در اين مطلب قصد داريم به كمك شما بياييم تا بتوانيد به راحتي هرچه تمام تر مقاصد گردشگري را بشناسيد و يكي از اين مناطق را به عنوان مقصد گردشگري خود انتخاب نماييد. از بررسي سايتهاي مختلف و سوال پرسيدن از افراد گوناگون خسته شده ايد؟ با ما تا انتهاي مطلب همراه باشيد. در اين مطلب قصد داريم شما را با سه منطقه گردشگري بي نظير ايران در سه نقطه بي نظير جنوب شرق و غرب آشنا كنيم. سرعين، مشهد و اهواز سه نقطه گردشگري هستند كه آنها را مورد بررسي قرار مي دهيم. همچنين در اين مطلب خواهيم گفت كه اجاره سوئيت در سرعين ، اجاره روزانه خانه در مشهد و اجاره سوئيت در اهواز را چگونه و از طريق چه سايتي انجام دهيد.
سفر به مشهد مقدس
اولين مقصدي كه سراغ آن خواهيم رفت شهر مشهد است. شهر مشهد به دليل وجود بارگاه ملكوتي علي بن موسي الرضا سالانه متقاضيان زيادي را از سراسر دنيا به خود مي بيند. كمتر ايراني پيدا ميشود كه سفر به شهر مشهد را تجربه نكرده باشد. شهر مشهد علاوه بر حرم ملكوتي علي بن موسي الرضا جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي را در خود جاي داده است.
از جمله جاذبه هاي گردشگري شهر مشهد مي‌توان به گزينه ‌هاي زير اشاره كرد:
1. كوهسنگي
2. مقبره تاريخي فردوسي
3. درياچه چشم‌ سبز
4. آرامگاه نادرشاه افشار
5. هفت حوض
6. وكيل آباد
7. باغ گياه شناسي ملي
8. ايران بند ۵۰۰ ساله گلستان
9. غار تاريخي مغان
10. باغ ملي شانديز
11. بازار رضا
12. غار بيمار آب
13. خانه ملك
14. روستاي زرشك
در سفر به مشهد نيز نگران محل اسكان خود نباشيد. با اجاره روزانه خانه در مشهد به وسيله سايت روميتا اين دغدغه ذهني خود را بيرون بريزيد. روميتا براي اينكه شما بتوانيد راحت تر انتخاب كنيد، ۴۰۰۰ گزينه را پيش روي شما مي گذارد. با اجاره روزانه خانه در مشهد هزينه هاي خود را مديريت كنيد و خانوادگي به سفر بپردازد. با اجاره روزانه خانه مي توانيد چندين نفر را در يك مكان اسكان دهيد و هزينه هاي خود را مديريت كنيد. علاوه بر پرداخت پول كمتر نسبت به هتل مي تواند تهيه غذاي خود را نيز با استفاده از امكانات اين خانه ها انجام دهيد.

سفر به اهواز، شهر شب زنده دار
گزينه بعدي كه به سراغ آن مي رويم اهواز است. اهواز شهري با مردمان خونگرم و آب و هواي بسيار گرم است. موسيقي در دل اين شهر نهفته است و با زندگي مردمانش عجين شده است. از زيبايي هاي اين شهر هر چقدر بخواهيم بگوييم كم است. از جمله زيبايي هايي كه اهواز در خود جاي داده مي توان به رود كارون، بازار عبدالحميد، بازار كاوه، موزه هنرهاي معاصر، بناي معين التجار، پل سفيد، دانشگاه سه گوش، كليساي سورت مسروپ، آرامگاه علي بن مهزيار، طولاني ترين آبشار مصنوعي خاورميانه، پل طبيعت كيانپارس و لشكرآباد اشاره كرد.
روميتا براي سفر شما به اين شهر اجاره سوئيت در اهواز را در نظر گرفته است. با استفاده از روميتا با صاحبان سوئيت چت كنيد و نقطه نظرات خود با اين افراد را در ميان بگذاريد. روميتا شرايطي فراهم آورده تا بتوانيد امكانات و قيمت هاي مختلف سوئيت ها را مقايسه نماييد و بهترين گزينه براي سفر به اين شهر را انتخاب كنيد.

سفر به سرعين، بهشت گمشده اردبيل
سرعين يكي از شگفت انگيز ترين شهر هاي استان اردبيل مي باشد كه جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي را در خود جاي داده است. علاوه بر جاذبه هاي گردشگري، آب و هواي سرعين توريستها و گردشگران بسيار زيادي را به سمت خود مي كشد. دلايل بسيار زيادي براي گردش در سرعين وجود دارد. علاوه بر نكات گفته شده مي توان به غذاهاي سنتي اين شهر، عسل و شير، آش دوغ و كباب محلي نيز اشاره كرد.
مطمئناً با خوردن كباب محلي سرعين دوباره دوست داريد آن را امتحان كنيد. شكم گردي در اين منطقه از ايران لذت بخش است. سرعين جاذبه هاي مانند روستاي تاريخي كنزق، تور سويي، مردان بولاغي، چاقو چقر، آبگرم گاوميش گلي، آبگرم سبلان، آبگرم بش باجيلار، دهكده صخره هاي باستاني ويند كلخوران، تپه باستاني آناهيتا، دره گلستان، آبشار ورگه سران، روستاي آتشگاه، روستاي شايع و پيست اسكي آلوارس را در خود جاي داده است.

رقص كرونا در اسكان هاي مختلف
انتخاب مكاني آرام، ايمن و پر امكانات مي‌تواند لذتهاي سفر شما به اين مناطق را چندين برابر كند. به طور مثال ما براي شما كه به سرعين سفر مي كنيد، اجاره سوئيت در سرعين را در نظر گرفتيم. اجاره سوئيت به جاي هتل مي تواند مزاياي بسيار زيادي را با خود به همراه داشته باشد.
اولين مزيت اجاره سوئيت مديريت هزينه ها است. نفراتي كه رزرو هتل را در دستور كار قرار مي دهند، اين كار را بايد با هزينه هنگفتي به سرانجام برسانند. اما هزينه اجاره سوئيت بيشتر مواقع كمتر از رزرو هتل است. مابقي هزينه اجاره هتل را ميتوانيد به گشت و گذار بپردازيد.
دومين مزيتي كه با اجاره سوئيت نصيب شما مي شود، حفظ حريم شخصي و استفاده از تجهيزات كامل است. هتل ها معمولاً امكانات محدودي را از لحاظ مبلمان و دسترسي به دريا، جنگل، مناظر طبيعي و مكان هاي شهري دارند. اما با اجاره ي سوئيت مي توانيد تمامي گزينه ها را به صورت يكجا داشته باشيد.

سومين و مهمترين عامل كه در زمان كرونا بايد بسيار به آن توجه كنيد، رعايت پروتكل هاي بهداشتي است. با توجه به اينكه ويروس كرونا روز به روز در حال گسترش است، بايد از مكان هايي استفاده كنيد كه قبل از ورود شما ضدعفوني مي شوند. اگر دوست داريد از مكان هايي استفاده كنيد كه قبل از ورود شما ضدعفوني مي شوند يا به مسافران خود پكهاي بهداشتي و مواد ضدعفوني كننده ارائه مي دهند به سايت روميتا مراجعه كنيد. روميتا شرايطي را براي شما فراهم مي سازد تا بتوانيد محل اسكان خود را ضدعفوني شده و كاملا بهداشتي تحويل بگيريد. سوئيت هايي كه با اين سايت همكاري مي كنند قبل و بعد از ورود هر مسافر مكان هاي مورد نظر را ضدعفوني مي نمايد. اين موضوع مي تواند به شما خيالي آسوده بدهد كه در محل اسكان خود از شر ويروس كرونا در امان هستيد.



ارسال توسط مهان
نظرات (0)
[ ]